Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Nieuw Project - 67'er SWB

18 sep 2011 20:13

Ik denk dat je nog niet eens mensen op bezoek krijgt als je de helft vraagt. Ook niet met de door jouw aangeschafte originele 911S blok (dat niet origineel - matching numbers - bij deze auto hoort).

18 sep 2011 20:14

money makes the world go round.. :ba: :ba:

18 sep 2011 20:35

JeroenSC schreef:Hiero.

Gebrekkig Duits.

18 sep 2011 21:17

5kip741 schreef:Ik denk dat je nog niet eens mensen op bezoek krijgt als je de helft vraagt. Ook niet met de door jouw aangeschafte originele 911S blok (dat niet origineel - matching numbers - bij deze auto hoort).

Dit is onzin wat als je zelf veel ervaring hebt ook zou moeten weten.

Kijkende naar de waarde van een goede 911 S en zeker uit de eerste serie (60 a 70K) heeft dit zeker zin. Alleen is de startwaarde van 40K wat hoog gezien de staat van de body. De meeste mensen die geld willen uitgeven willen terug naar origineel en dat kost dan echt wel wat.

Ik denk dat je beter het niet S blok los kunt verkopen en de S body met S blok samen voor een lager bedrag. Kom je wellicht ook uit richting de 40K, maar maakt de auto beter verkoopbaar.

18 sep 2011 21:48

De vraag is eigelijk, koop ik om er aan te verdienen, of om mijn droomauto te realiseren :popcorn:

18 sep 2011 22:11

Maak je niet ongerust jongens..........er staat ook verhandlungsbasis bij!
Leuk om jullie opvattingen zo te lezen hoor.
Ik ben nog steeds ambivalent en de prijsstelling is om alle gelukzoekers en time-waisters op een afstand te houden.
Mocht er serieuze partij zijn dan is dat mooi en anders dan wacht ik nog een paar jaar, wellicht dat ik dan meer tijd heb.
Ik zal alleen even op zoek moeten naar een geschikte stalling for the time being.
Die auto zit echt niet op mijn nek hoor.
Ik neem aan dat iedereen die aan een project begint (dit zou trouwens mijn 5de worden) toch wel een tijdspad uitstippeld.

18 sep 2011 22:23

thedutchguy schreef:Ik neem aan dat iedereen die aan een project begint (dit zou trouwens mijn 5de worden) toch wel een tijdspad uitstippeld.

Ja, die van jou was toch 6 weken? :mrgreen: :mrgreen:

18 sep 2011 22:28

Ja geduld is een schone zaak :mrgreen:

18 sep 2011 22:46

Ik had voor mijn 911 een jaartje gepland en het werden er 5. Als je er geen haast mee hebt, lekker houden en later aanpakken.

18 sep 2011 23:04

thedutchguy schreef:voor 5K euro koop je niet eens een setje carburateurs voor deze auto.....alleen reageren als je weet waarover je praat aub.

Ik ben ff niet mee welke carburatoren horen dan daar op voor zo een prijs ???? :scratch: :scratch:

21 sep 2011 9:34

erik911E schreef:
thedutchguy schreef:voor 5K euro koop je niet eens een setje carburateurs voor deze auto.....alleen reageren als je weet waarover je praat aub.

Ik ben ff niet mee welke carburatoren horen dan daar op voor zo een prijs ???? :scratch: :scratch:

dit was een "echte" vraag en zeker niet sarcastisch bedoeld.... had echt graag geweten welke carburatoren daar mee bedoeld zijn , als deze zoveel kosten ?????? :?: :?: :?:

21 sep 2011 12:13

Een nieuw setje Webers kost bijna 6000.- Euro !
Kijk maar bij http://www.mittelmotor.com :salut:
Plaats een reactie