Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
10 okt 2012 17:12
piewie schreef:goed nieuws van porsche ..supersnel en gratis
426=chrome trims on wheel housings
429=foglights white under bumper
432=additional high beam lamps over bumper
Volgens mij zijn er 'n paar van je opties in de loop der jaren verloren gegaan ....
10 okt 2012 18:37
roondejong schreef:Heinz schreef:Beter Tin dan Plamuur.
Daar zijn de meningen van de restaurateurs tegenwoordig toch wel heel verdeeld over!
De huidige plamuursoorten zijn helemaal niet meer te vergelijken met de periode waarin deze auto al een keer is aangepakt.
+1 zeker wat betreft duurzame bestendigheid en uitzetting, zijn de nieuwe plamuursoortem erg goed.
Mooi overigens dat de zaak een beetje klopt qua nummers, goed email adres ook, ga ik ook nog mailen al was het voor wat uitleg.
10 okt 2012 20:39
Ja is een meevaller die nummers, voor wat het waard is teminste.ik ben er teminste blij mee dat het kloppend is
Heb de verkopende partij ook hierover ingelicht omdat hij wist dat ik de aanvraag had gedaan bij porsche.hij was hier zeer verbaasd over,omdat hij hiervan niet op de hoogte was betreffende de vraagprijs.maar ja gaan weer verder met de 4 lagen verf te verwijderen
11 okt 2012 13:03
Zijn ook mooie opties om op de auto te hebben. Af fabriek een dubbele set lichten zie je niet vaak.
Wel even een andere (standaard stalen) voorbumper er bij scoren, anders kunnen de lampen er niet in terug.
Toeter grilles met gaten voor de driving lights worden in de US in replica gemaakt, die zijn niet van echt te onderscheiden, juiste materiaal en goed chroomwerk. De lampen zelf, Hella 139 voor in de bumper (met montage bout direct achter uit het huis) en de Hella 118 voor door de toeter grilletjes zijn lastig te vinden, maar met veel geduld kun je soms voor weinig een setje op de kop tikken. Neem vooral niet replica's van de 118, want die zijn niet goed nagemaakt en zonder hella logo.
Voor de motor zou ik meteen overwegen om deze licht te upgraden als je toch al een nieuwe set zuigers en cilinders overweegd. De koppen zelf zullen er niet veel beter aan toe zijn, dus dat moet toch allemaal gedaan worden.
11 okt 2012 13:53
kijk jij voelde al aan wat ik wilde vragen

weet jij waar ik ergens kan zien op foto hoe dit eruit ziet zodat ik daar een beeld bij heb .betreffende upgrade voor de motor van 2.2 naar 2.4 daar komt toch wel meer bij kijken dan aleen een nieuw setje zuigers cilinders ...toch
11 okt 2012 15:48
piewie schreef: upgrade voor de motor van 2.2 naar 2.4 daar komt toch wel meer bij kijken dan aleen een nieuw setje zuigers cilinders ...toch
Dat valt wel mee hoor, met een 86 mm zuiger & cilinderset van JE kom je op 2300 cc dat scheelt maar 40 cc met een 2,4.
Je moet wel kijken of die oliesproeiers voor de zuigerkoeling in je blok zitten, en anders dat er in laten maken.
Dat voorkomt een hoop problemen, en natuurlijk die gesmede zuigers nemen met Biral cilinders.
11 okt 2012 18:24
Dan passen de koppen toch niet meer of zie ik dat verkeerd,dacht dat het verschil van de 2.2 en 2,4 zat in de krukas en niet in de diameter van de cilinder
12 okt 2012 19:07
Dus als ik het begrijp moet je dus extra alert zijn als je een Amerikaanse Porsche koopt?
12 okt 2012 19:17
?? Geen iedee , weet wel dat deze in elkaar gebaken is voor de verkoop naar Europa, van buiten zag hij er super uit ,maar toen ik met een magneetje rond ging wist ik al genoeg , dat word restaureren ,je ziet het resultaat
12 okt 2012 21:25
renetrzes schreef:Dus als ik het begrijp moet je dus extra alert zijn als je een Amerikaanse Porsche koopt?
Yep, zeker. Moet allemaal snel en goedkoop. En waarom zou je plaatwerken als je goedkoop plamuur kunt kopen?
Helemaal in een oneffenheden verhullende kleur zoals geel en wit.
12 okt 2012 22:16
Hessel schreef:renetrzes schreef:Dus als ik het begrijp moet je dus extra alert zijn als je een Amerikaanse Porsche koopt?
Yep, zeker. Moet allemaal snel en goedkoop. En waarom zou je plaatwerken als je goedkoop plamuur kunt kopen?
Helemaal in een oneffenheden verhullende kleur zoals geel en wit.
Toch zal hij toch weer verhullend geel worden ( originele kleur)
12 okt 2012 22:40
renetrzes schreef:Dus als ik het begrijp moet je dus extra alert zijn als je een Amerikaanse Porsche koopt?
.. bij deze niet
12 okt 2012 22:58
MEER
12 okt 2012 23:52
Dit soort oplappen gebeurt in NL ook, maak je daar geen ilussies over...
Zaak is dit op voorhand te doorzien en weten waar je aan begint...
13 okt 2012 9:15
Klopt fabian.. hier kun je dat inderdaad vaststellen ,,,maar de meeste importeurs kopen een serie auto,s vanaf foto waar de amerikaantjes veelvuldig gebruik van maken( hebben gemaakt) voor mij was dit geen verrassing omdat je het bij een blinkende Amerikaan voor deze prijs dit al aanvoeld, tegenvaller was wel dat de motor vast zat maar daar integen zijn wel de nummers matching ,het is toch afwegen wat voor je belangrijk is en wat niet
15 okt 2012 10:37
de bekende punten rot en weg gerot
17 okt 2012 8:43
gisteren voorschermen verwijderd .hier en daar wel een paar oplapbeurtjes die er in het verleden zijn vericht met prut en plak werk maar in het geheel valt het niet tegen. moet het nog wel vrij maken van verf en bietak ,mischien kom ik nog verrassingen tegen

heeft er toevalig iemand iets gehoord dat er binnenkort imitatie achterschermen worden geproduceerd voor deze modelen (dat gerucht gaat ten ronden)
17 okt 2012 9:55
??? ik heb een targa
17 okt 2012 11:11
goedemorgen peter
deze 911 is van een vriend van me
totaal gereviseerd alles nieuw
ook deze was en hele slechte staat maar zie hoe deze geworden is

v
17 okt 2012 11:23
piewie schreef:??? ik heb een targa
Zaag je dat er toch af
17 okt 2012 11:25
toptoptop ook nog de zelfde kleur

hoop dat ik hem nog eens in het echt kan zien om wat details te kunnen bekijken
17 okt 2012 11:29
Niels schreef:piewie schreef:??? ik heb een targa
Zaag je dat er toch af

volgens mijn is de ronding bij het raam dan niet meer passend en dan moet ik weer gaan prullen .kan ik net zo goed mijn oude schermen weer gaan herstellen
die zijn nl. alleen rot bij de portieren. plaats het liefst nieuw
17 okt 2012 15:53
Kon je topic over zuigers en bussen zo snel niet vinden maar hier:
http://www.ddk-online.com/phpBB2/viewto ... 5&start=30Is een jongen op DDK bezig een motor van een 912 te reviseren en heeft wat metingen gedaan.
Resultaten spreken voor zich denk ik.
Vooral ook leuk voor de sceptici.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.