18 nov 2010 18:39
18 nov 2010 19:29
18 nov 2010 23:30
19 nov 2010 0:29
19 nov 2010 0:39
cabrio wim schreef:Dus heb geïnformeerd voor andere lichtere drijfstangen, nokkenas, zuigers en cilinders
19 nov 2010 10:14
19 nov 2010 10:22
19 nov 2010 11:09
19 nov 2010 12:57
19 nov 2010 13:05
19 nov 2010 14:35
19 nov 2010 16:49
19 nov 2010 19:43
19 nov 2010 23:30
20 nov 2010 21:33
20 nov 2010 23:58
21 nov 2010 0:24
21 nov 2010 11:17
21 nov 2010 12:23
cabrio wim schreef:Nokkenas > Type 4 320 schleicher (ideaal voor straat gebruik)
Verstevigde stoter stangen > Type 4 gehard schleicher
Stoters > Type 4 gehard schleicher nokkenas
Lichtgewicht drijfstangen > Type 4 schleicher
Snelle zuigers met nieuwe cilinders > Mahle ik dacht 94 x 66 is dan 2.1L dacht ik dat ze mij vertelden
Koppen worden aangepast met verstevigde assen > Tuimelaar Gene Berg geschroefd
Porsche klep tuimelaars met klepstelboutjes Gene Berg (swivel-feet porsche)
Klepveren set verzwaard Gene Berg
Licht vliegwiel en aanpassing koppeling en drukgroep
Extra ophanging achter aan motor, denk maar net als bij Porsche
Verder werd mij verteld dat ik aan krukas niks moest veranderen buiten balanceren
22 nov 2010 10:39
26 nov 2010 22:42
02 dec 2010 14:04
02 dec 2010 16:11
cabrio wim schreef:De zuigers ging maar over tienden van grammen.
Drijfstangen daarin tegen iets meer.
Daarna de combinaties mooi op gelijk gewicht gebracht.
Dus dit eind gewicht (1418,5) hebben alle vier de sets van zuiger en drijfstang.
Kunnen dus nu gaan opbouwen.
02 dec 2010 19:03
02 dec 2010 19:38
Nine-eleven schreef:
Ga je de drijfstangen nog shotpeenen ?
Nu je er zoveel vermogen meer in gaat brengen, of is dit niet nodig?