Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
25 mei 2015 9:00
Ziet er mooi uit! Wanneer denk je weer te rijden?
29 mei 2015 10:09
porsche964 schreef:Ziet er mooi uit! Wanneer denk je weer te rijden?
Het streven is eind augustus
29 mei 2015 17:57
Welk ja ar?
29 mei 2015 18:19
Haha dit jaar nog

ferry p schreef:Welk ja ar?
30 mei 2015 18:39
grosssartiggg
.
31 mei 2015 21:17
Prachtig projekt Patrick, ik bewonder je geduld en inzet. Enne, 72 is een prima bouwjaar
07 jun 2015 18:00
Gisteren heb ik de auto opgehaald bij de spuiter. De kleur is echt super vooral in het zonlicht.
Ik besloot om terug te rijden over de dijk ipv de snelweg ivm steentjes en zooi wat op de auto zou kunnen spatten. Wel leuk om te zien dat iedereen je dan na kijkt. Hahah

.
Ben achteraf ook erg blij dat ik voor de orginele kleur heb gekozen.

07 jun 2015 22:47
Mooi man, super kleur
08 jun 2015 11:16
Hier nog wat foto's
08 jun 2015 17:18
Mooi om te zien dat de kleur buiten pas echt tot z'n recht komt. Goede keuze!!
13 jun 2015 22:18
Zeer gooede keuze, de auto de originele kleur te spuiten!
14 jun 2015 9:58
Super kleur, goede keuze!
14 jun 2015 11:34
Mooi kleurtje kan niet wachten op het eind resultaat.
14 jun 2015 11:45
Wel heel link om met al de panelen onderweg te zijn, ze neer te leggen en ze dadelijk schadevrij te monteren. Succes daarmee!
14 jun 2015 11:59
Dat was het zeker, heb daarom ook alleen het geen mee genomen wat vlak in de auto paste.
ver boven de 200 schreef:Wel heel link om met al de panelen onderweg te zijn, ze neer te leggen en ze dadelijk schadevrij te monteren. Succes daarmee!

01 jul 2015 21:29
Hi Patrick,
Ik kom graag een keertje kijken. Zit met het zelfde dilema. Mijn 911T was origineel ook met dezefde kleur. Is nu mooi grijs, maar ik ben stiekum toch een purist. Heb het geboortecertificaat opgevraagd. Aubergine (wist ik al) maar en een bruin interieur... En die is nu zwart (net gereviseerd).
Dus ik kom graag een keertje kijken naar het resulaat!
Groet, Nic
07 jul 2015 16:48
Hallo u kunt uiteraard een keer komen kijken, desnoods neemt u een stukje leer mee om te kijken hoe het bij de kleur staat.
Ik heb ook lang getwijfeld over de kleur en ben achteraf echt super blij dat ik voor origineel ben gegaan.
Gr, Patrick
Wessemius schreef:Hi Patrick,
Ik kom graag een keertje kijken. Zit met het zelfde dilema. Mijn 911T was origineel ook met dezefde kleur. Is nu mooi grijs, maar ik ben stiekum toch een purist. Heb het geboortecertificaat opgevraagd. Aubergine (wist ik al) maar en een bruin interieur... En die is nu zwart (net gereviseerd).
Dus ik kom graag een keertje kijken naar het resulaat!
Groet, Nic
18 jul 2015 0:01
Zou nu je Carter gesplitst hebt hem een keer heel goed na laten meten. Magnesium van die leeftijd heeft de gewoonte om krom te trekken, ook al doe je niks aan en zet je alles weer in elkaar zonder iets te wijzigingen. Zou zonde zijn als je boel mooi opbouwt en boel begint alsnog te lekken. Spreek uit ervaring.
06 aug 2015 20:39
Aan de andere kant laat je niet gek maken door al die lijnboor verhalen. Wijze waarop dit doorgaans gaat is echt slecht voor dit zachte materiaaal. Als ie goed is, is ie goed. Je kan dus ook in elkaar draaien na nameten indien ok. En dan checken of krukas vrij draait. Dan zit het goed. Als krukas niet draait dan scheef en laten lijnboren. Kost je wel een set lagerscahlen extra.
06 aug 2015 22:18
Bij mij ook niet hoeven lijnboren. Eerst maar eens nakijken voor je dit prijzige werk laat doen.