Re: De goedkoopste 968 van de wereld - de opbouw is begonnen
30 okt 2022 11:49
Leuk om te zien. Ik heb bewondering voor je consequentheid van filmpjes maken en dat dat ook tot je hobby behoort. Maar even reagerend op je oliedrukmeter deze is goed werkend. Echter de zender op het motorblok is stuk. Daardoor krijg je de 5 bar op de display te zien.
30 okt 2022 20:11
Misschien vindt Johann het maken van de video's wel zó leuk, dat daarin de basis van de consistentie zit. Gelukkig maar dat ie het doet. Lekker om te volgen en we leren er allemaal van.
31 okt 2022 16:45
Filmpjes maken van roadtrips vond ik altijd al leuk om te doen, maar dat was meer foto's en korte clips aan elkaar plakken; vrij eenvoudig dus. Maar er speelde al jaren een idee om mijn projecten te filmen en een Youtube kanaal te beginnen, maar Ik vond het allemaal erg spannend om te doen (achteraf totaal onnodig natuurlijk). Vorig jaar na het plotselinge overlijden van mijn vader werd ik opnieuw met mijn neus of de feiten gedrukt dat het leven zo maar over kan zijn, en toen besloten mijn dromen en ideeën actief te gaan najagen. Mijn Youtube kanaal, Safari project en de 968 project is daar een directe resultaat van
Inmiddels kan ik terecht zeggen dat Youtube een intergaal onderdeel van mijn hobby is geworden, mijn filmpjes is ook voor een groot gedeelte voor mezelf, Ik kijk ze vaak terug als ik niet meer weet hoe iets zat, erg handig
02 nov 2022 20:31
Het is lastig vast te vangen op de camera, maar het is wel een stuk beter want er zat aardig zwarte plekken in de reflectoren. Ze zijn nu weer uniform zilver en er zit best een glans op maar het is gewoon geen spiegel.
Targa Floriaan schreef:Zou je de chroomverf niet kunnen afdekken met een laagje kleurloze vernis/blanke lak?
Dat zou in principe wel kunnen ja, en wellicht is dat dan wel te polijsten.