Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: De goedkoopste 968 van de wereld - de opbouw is begonnen

22 okt 2022 9:10

Dank jullie wel! :D

27 okt 2022 9:12

Ik heb weer een stukje door geklust en ben weer een stapje dichterbij een werkende auto :drive:

27 okt 2022 14:27

Goed bezig Johann! Nog even en dan kan deze mee op de volgende roadtrip :mrgreen:

27 okt 2022 22:35

Complimenten weer Johann, een plezier om naar te kijken :thumleft:

30 okt 2022 11:49

Leuk om te zien. Ik heb bewondering voor je consequentheid van filmpjes maken en dat dat ook tot je hobby behoort. Maar even reagerend op je oliedrukmeter deze is goed werkend. Echter de zender op het motorblok is stuk. Daardoor krijg je de 5 bar op de display te zien.

30 okt 2022 20:11

Misschien vindt Johann het maken van de video's wel zó leuk, dat daarin de basis van de consistentie zit. Gelukkig maar dat ie het doet. Lekker om te volgen en we leren er allemaal van.

31 okt 2022 16:45

Filmpjes maken van roadtrips vond ik altijd al leuk om te doen, maar dat was meer foto's en korte clips aan elkaar plakken; vrij eenvoudig dus. Maar er speelde al jaren een idee om mijn projecten te filmen en een Youtube kanaal te beginnen, maar Ik vond het allemaal erg spannend om te doen (achteraf totaal onnodig natuurlijk). Vorig jaar na het plotselinge overlijden van mijn vader werd ik opnieuw met mijn neus of de feiten gedrukt dat het leven zo maar over kan zijn, en toen besloten mijn dromen en ideeën actief te gaan najagen. Mijn Youtube kanaal, Safari project en de 968 project is daar een directe resultaat van 8)

Inmiddels kan ik terecht zeggen dat Youtube een intergaal onderdeel van mijn hobby is geworden, mijn filmpjes is ook voor een groot gedeelte voor mezelf, Ik kijk ze vaak terug als ik niet meer weet hoe iets zat, erg handig :D

31 okt 2022 18:26

Haha, mooi uitgelegd zo. En wat betreft de inhoud van die filmpjes: Ik heb er ook al veel plezier van gehad met mijn 924. Vooral doorgaan Johann.

31 okt 2022 18:54

Ik leef ook al een paar jaar bij het motto ‘do more of what makes you happy’.

Doe je goed Johann! :thumleft:

02 nov 2022 19:14

Leuke dag gehad? Biertje in hand? Het is tijd voor een nieuwe aflevering van Garage Biljon :mrgreen:

02 nov 2022 19:59

Jammer van de behuizing van de koplamp. Maar ik denk zomaar, jou kennende, dat er al wel een andere onderweg is.

02 nov 2022 20:20

Zou je de chroomverf niet kunnen afdekken met een laagje kleurloze vernis/blanke lak?

02 nov 2022 20:22

Ik had er eigenlijk helemaal niets aan gedaan. Het lijkt me niet echt beter geworden......

02 nov 2022 20:31

Het is lastig vast te vangen op de camera, maar het is wel een stuk beter want er zat aardig zwarte plekken in de reflectoren. Ze zijn nu weer uniform zilver en er zit best een glans op maar het is gewoon geen spiegel.

Targa Floriaan schreef:Zou je de chroomverf niet kunnen afdekken met een laagje kleurloze vernis/blanke lak?

Dat zou in principe wel kunnen ja, en wellicht is dat dan wel te polijsten.

09 nov 2022 19:07

We zijn weer een week verder en er is weer een nieuwe episode :cheers:

Dit keer pak ik door op de koplampen en probeer ook de achterlampen op te knappen.

09 nov 2022 19:26

Er zijn genoeg grappen te maken over mannen die schoon maken…. maar dit begint echt op another level te komen. Hulde. :salut:

10 nov 2022 10:17

Haha, erg is dat hé! Ik denk dat de ratio sleutelen vs. schoonmaken wel behoorlijk scheef is met dit project.

15 nov 2022 23:28

Mega dik project zeg. Leuk om te volgen. Succes :cheers:

18 nov 2022 13:43

Dank je Newby!

We zijn weer een weekje verder en er is weer een nieuwe video :D

Er zat best veel avonduurtjes in dit keer, veel kleine klusjes maar ik ben zeer tevreden met de resultaat 8)

18 nov 2022 17:32

Heb weer genoten van je filmpje :cheers:

18 nov 2022 17:57

Het blijft leuk!!! En je krijgt er ook voldoening van als je het dan weer zo mooi schoon hebt.

18 nov 2022 21:13

Geweldig Johann! Genieten, met respect.

19 nov 2022 8:20

Hoi Johan, heel er leuk om te volgen en erg knap gedaan en professioneel gemaakt allemaal :thumleft: :thumleft:
Succes nog, ik ben al benieuwd naar de volgende aflevering :D :cheers:

Groeten E

19 nov 2022 10:18

Dank jullie wel! Fijn dat julle het leuk vinden :cheers:

19 nov 2022 15:05

Dank je wel Johann :thumleft:
Plaats een reactie