Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Begonnen met facelift Boxster

27 dec 2009 18:13

komt morgen uit :?:

27 dec 2009 18:33

John,

Zal wel willen maar kan niet eerder dan volgend weekend.
Moet deze week nog aan de bak, er ligt nog een berg werk.

Ik hoor het wel.

Ber.

27 dec 2009 18:37

dan duw ik hem morgen wel de wasstraat in

:wink: sneller kan ik het zelf niet

27 dec 2009 18:43

Prima :thumleft:

27 dec 2009 19:32

:shock: De wassstraat :bang: ..... mijn wagens hebben in mijn bezit nog nooit een wasstraat gezien... dan maar een weekje extra vies rond rijden ipv. de krasstraat in.

27 dec 2009 19:46

Joh, maakt toch helemaal niets uit. Als hij vies is dan zie je de krassen toch nie. Eneu, het is die van john die erdoor gaat :mrgreen:

Die van mij is helemaal overstuur. Hij is vandaag alweer vies geworden. Het is een gewoonte aan het worden :bang:

Ber.

27 dec 2009 19:52

:mrgreen: hahaha daar is ie toch voor Berrie! Had jij die groene trui overigens aan? Dan heb ik je boven wel gezien maar je was in gesprek met 3 andere lui!

27 dec 2009 20:57

Nee, ik had een blauw vest aan. Stond boven wel even met Corine en Edwin te beppen. Volgende keer maar weer proberen.

Ber.

29 dec 2009 21:33

Ha Ber, een beetje geïnspireerd door jou heb ik ook een paar keuzes gemaakt vandaag. Begin Februari wordt het gemonteerd, dan meld ik er meer over!

Boxsters rule the world!

29 dec 2009 21:47

Ben benieuwd Jurgen, hoop dat je er net zoveel plezier van zult hebben als dat ik nu heb. Mijn raampje blijft tegenwoordig een klein stukje open staan. Het geluid is verslavend. Als het weer een beetje meezit dan kom ik de 8ste met de P. Dan hoor je mij echt wel aankomen hoor. :mrgreen:

Succes.

Ber.

29 dec 2009 21:49

Ben heel benieuwd naar je auto, Ber, dus ik hoop dat je de achste inderdaad met de P komt. Bij mij komt het hele onderstel aan de beurt, plus de uitlaat en mogelijk het spruitstuk, maar dat laatste lukt me kostentechnisch denk ik niet!

Op de foto ziet je auto er echt dik uit!!

30 dec 2009 1:43

Dan behoor je ook tot de groep van Herrie makers! :mrgreen: .... ik heb het al een tijdje en het bevalt mij super! Ik heb dan geen bypass maar een inwendige aanpassing.

30 dec 2009 1:46

Slapen jij :mrgreen:

Ik ga nu plat, mazzelllll

Ber.

19 jan 2010 23:25

Hoe zou het staan als ik mijn velgen zou spuiten net zoals onderstaande foto?

Afbeelding

Wel gaaf volgens mij :thumleft:

20 jan 2010 1:50

Zeker gaaf, ik heb de velgen van mijn motor ook zo, en op mobile staan ook enkele porsches met zulke velgen. trekt iig altijd mijn atentie.
Vraag me alleen een ding af, ga je je koplampen nog vervangen voor het nieuwe geheel witte model?

20 jan 2010 8:46

Mooi die velgen zo :thumleft:

Alleen denk ik wel als je dan met de kap open rijdt,
het enorm gaat vloeken met je groene interieur :scratch:

20 jan 2010 12:14

Ber schreef:Joh, maakt toch helemaal niets uit. Als hij vies is dan zie je de krassen toch nie. Eneu, het is die van john die erdoor gaat :mrgreen:

Die van mij is helemaal overstuur. Hij is vandaag alweer vies geworden. Het is een gewoonte aan het worden :bang:

Ber.

mijn auto is niet bang voor de wasstraat...en ik ook niet
normaal was ik hem wel met het handje ...maar in de winter gewoon de wasstraat
niks mis mee toch???
tis en blijft een auto.
en dat is voor mij een gebruiksvoorwerp!!!
en heb hem voor mijn eigen genot.......en niet voor de inruilwaarde of het genot van die eigenaar na mij......
ik weet dat ik nu mensen tegen de borst aan stoot
ik heb 7 jaar een 911je gehad die meer is de garage heeft gestaan als dat hij er uit kwam....tot dat ik echt bedacht kreeg waarom gebruik ik hem eigenlijk niet
zo heb ik er toch ook geen(niet genoeg) genot van
nu rijd ik dagelijks met een big smile :mrgreen: 986
en beleef het porsche gevoel dagelijks (zouden meer mensen moeten doen)

:popcorn:
gr john

20 jan 2010 18:30

Is best mooie Berrie... maar dan zou ik de rode rand vervangen voor een groene net als je interieur! Dat staat denk ik beter :thumleft:

20 jan 2010 20:05

Ralf,

Ja de lampen worden ook nog vervangen, probeer een leuk setje voor een nette prijs te vinden, heeft geen haast.

Bedankt jongens voor de reacties, ja denk ook dat ik rekening moet houden met de groene kleur. Zal eens kijken of het mij lukt een foto te shoppen zodat ik het resultaat kan zien onder mijn auto. :scratch:

23 jan 2010 17:59

Zo, eindelijk even tijd gehad om de sticker in de spoiler te plakken.
Ben zeer tevreden, oogt mooi.

Hier een paar pica's

Afbeelding Afbeelding

:mrgreen:

23 jan 2010 18:56

Ziet er mooi uit die sticker op je spoiler, Top!, even op je album gekeken mooie auto!
Zwarte velgen zit ik zelf ook aan te denken, weet allen nog niet wat voor kleur randje ik wil. Ik vindt gepolijst erg mooi maar het voorbeeld met rood is ook gaaf! :?

24 jan 2010 11:30

Bedankt spike, hij is nog niet helemaal klaar. Maar dat komt wel een keertje.
Dit jaar eerst maar eens genieten. Nog even en dan worden de dagen weer mooier en langer.

Twijfel wel of ik de velgen zwart ga spuiten, vind ze nu ook erg mooi staan.
Heb een zwarte boxster gezien met dezelfde velgen in het zwart met een chrome rand, vond het eigenlijk een beetje tegenvallen.

24 jan 2010 11:43

Goedemorgen Ber, zou de velgen niet zwart spuiten, vind ze erg goed staan. Moet zeggen dat het groene interieur ook erg goed staat met je zwarte buitenzijde!

24 jan 2010 13:02

Dank je Jurgen, ik laat het denk ik ook zo. Heb hem gisteren op een foto met dezelfde velgen in het zwart gezien. Viel mij een beetje tegen vandaar. Vreemd, het is per auto weer verschillend. Bij de ene staat het super en bij de andere weer helemaal niet. Je moet dat echt per auto bekijken.

Spreek je weer.

24 jan 2010 16:51

Ber, mooi gedaan!
Plaats een reactie