Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
24 feb 2011 19:43
ff de tekst van mijn advertentie (ze waren te koop totdat ik bedacht ze nog te kunnen gebruiken voor een ander project) De picasa link zal wel niet meer werken.
Aangezien ik toch voor volledige S klauw setup gegaan ben, is mijn eerdere idee/project niet meer nodig.
Mijn eerdere idee betrof het monteren van relatief oude Brembo remklauwen (jaren 80) monteren op de veerpoten met 3 inch afstand. S klauwen passen hier dus niet op. Je kunt dus vrij simpel de M klauw vervangen voor S performance. E.e.a is na te lezen op :
http://www.early911sregistry.org/forum/ ... ght=brembo
De klauwen hebben dezelfde remcilinder diameters als de S dus je hoeft niet je hoofdremcilinder aan te passen. Je kunt dus ook je normale veerpoot laten zitten etc en niet de complete ellende ombouwen.
Klauw ziet er dan ongeveer zo uit:
http://picasaweb.google.nl/lh/photo/cBB ... directlink
En zijn van aluminium, nog lichter dan de S klauw.
Mijn klauwen zijn echter zwart, schoongemaakt en moeten alleen nog een revisiesetje met rubberringen etc krijgen.
Ik heb ook nog een set veerpoten bijpassend erbij indien noodzakelijk.
24 feb 2011 21:52
yep, lijken er wel op. Gangbare prijs is 100e voor een setje als deze. Ik had mijne iets duurder te koop aangezien ze speciaal scoongemaakt zijn. iMHO na het reviseren van 3 sets klauwen weet ik wel dat klauwen niet gangbaar zijn als ze droog opgeslagen worden.
De trick van het spul is dat er geen revisiesetjes zijn. Ik heb nu iemand gevonden via alfa forum die ze heeft.
26 feb 2011 21:27
Lees net op DDK dat je blijkbaar ook kan overwegen een Subaru boxer in het frame te hangen? Beetje impreza blokje kan natuurlijk wel leuk zijn. Of wordt dit wat ingewikkeld om aan te sluiten
26 feb 2011 21:31
schijnt wel mee te vallen in de vw scene in oostenrijk op de worthersee meetings rijden de meeste t1 t2 en t3 busjes met subaru blokken , is namelijk relatief goedkoop tunen wat veel vermogen oplevert
26 feb 2011 21:51
kvond nog een plaatje van je slate grey voorbeeld:

en ook nog een linkje waar je maby wat aan hebt voor eventuele spulletjes

:
http://www.caporsche.net/index.htmlen dit is ook een dikke 912 btw :

.
26 feb 2011 22:04
Ik heb die gehele fotoserie maestro via Pelican waar ook zijn topic te lezen is.
p.s. sinds vandaag heb ik ook een blokkie op de korrel (een Porsche blokkie mannen).
26 feb 2011 22:21
Ben benieuwd
Overigens beetje beunen met een Subaru lijkt me eigenlijk ook nog wel een leuk project ooit.
26 feb 2011 22:28
WM550spyder schreef:Ik heb die gehele fotoserie maestro via Pelican waar ook zijn topic te lezen is.
p.s. sinds vandaag heb ik ook een blokkie op de korrel (een Porsche blokkie mannen).
Gaaf, keep us posted
26 feb 2011 22:35
zeker 3.6 blokkie net zoals iedereen doet bij patrick motorsports
26 feb 2011 22:40
Niet hamlappen 3,8 met rs specs d'r in
Sprak van de week nog mijn specialist, die had laatst in een US blad een stukje gezien van zo'n oud gebakkie met een orgineel 911 turbo blok d'r in.

Hij wist enkel niet te vertellen welk bouwjaar het blok was.
26 feb 2011 22:44
Niks turbo's, screemers horen erin

De rs magazineman heeft een mooie met turbo
26 feb 2011 22:47
arjan schreef:Niet hamlappen 3,8 met rs specs d'r in
Sprak van de week nog mijn specialist, die had laatst in een US blad een stukje gezien van zo'n oud gebakkie met een orgineel 911 turbo blok d'r in.

Hij wist enkel niet te vertellen welk bouwjaar het blok was.
eerste 930 turbo blok zonder intercooler, zit er trouwens bij RS jean magazine ook in !
was een zwarte 356 rype A :

.
26 feb 2011 23:02
Wat is dat met die hamlappen? Forum sensuur, ik had het over zeeuwse mosselen
27 feb 2011 10:48
@Arjan, de hamlappen humor ontgaat mij even. Was even vrij serieus aan het nadenken over tunen
@Knauf iemand al eens een 1.4 boxer van Alfa erin gelepeld? Kun je ook tot 150 pk krijgen. Is extreem licht. Persoonlijk lijkt me een Subaru met turbo dan wel weer nog extremer.
27 feb 2011 17:12
drknauf schreef:arjan schreef:Niet hamlappen 3,8 met rs specs d'r in
Sprak van de week nog mijn specialist, die had laatst in een US blad een stukje gezien van zo'n oud gebakkie met een orgineel 911 turbo blok d'r in.

Hij wist enkel niet te vertellen welk bouwjaar het blok was.
eerste 930 turbo blok zonder intercooler, zit er trouwens bij RS jean magazine ook in !
was een zwarte 356 rype A :


.
Dit zijn niet dezelfde auto's ...
27 feb 2011 17:21
Vorige week heb ik een echte 911 R van '67 mogen fotograferen en ik snap nu volkomen waar je inspiratie vandaan komt. Ben benieuwd naar het resultaat uiteindelijk.
27 feb 2011 17:21
@ roon: goed gespot

nu weer terug on topic a.u.b.
27 feb 2011 17:24
Mark Nauta schreef:Vorige week heb ik een echte 911 R van '67 mogen fotograferen en ik snap nu volkomen waar je inspiratie vandaan komt. Ben benieuwd naar het resultaat uiteindelijk.
Ter inspiratie zien we graag pheauteaux
27 feb 2011 17:26

Waar kan ik meer over deze auto vinden? Echt supermooi...
27 feb 2011 17:30
Meer dan deze teaser kan ik nog even niet plaatsen Steef. De rest zal later volgen.
27 feb 2011 17:40
Ben benieuwd!
27 feb 2011 17:45
fins schreef:
Waar kan ik meer over deze auto vinden? Echt supermooi...
http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... g-t-r.html
27 feb 2011 17:59
@DeRRis; thanks, Buddy!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.