Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
31 okt 2013 21:27
Wat een gezeur weer. Niet de eerste keer dat men zich daar bij Porsche zo druk over maakt. Aan de ene kant begrijpelijk maar aan de andere kant, mensen kom op. Maar ja, als je als bedrijf een robot inzet om het internet af te zoeken naar het woordje Porsche

Nu weer on topic. Ziet er erg mooi uit Ronald laat het je niet weerhouden gewoon lekker verder te gaan.
02 nov 2013 17:44
Was ist geschehen, wenn Sie einen Porsche Anwalt bis zum Hals im Sand begraben finden? Es war nicht genug Sand vorhanden.
Intens trieste actie en zeker niet Porsche-waardig, besteed dat 'legal-budget' liever aan een paar goede anti-plof ingenieurs
03 nov 2013 21:50
roondejong schreef:Ik heb twee minder fijne mailtjes met redelijk (be)dreigende taal gekregen die ik overigens direct in de prullenbak heb geflikkerd. Verder blijken mijn foto's via DDk-online en de Keversite wel heel toegankelijk te zijn en hebben minimaal vier bouwers geïnspireerd ook maar zo'n ding te bouwen.
Er is hier in Nederland een soort van subcultuur aan het ontstaan waar schelden etc de hobby wordt. Laat je niet intimideren, en niet reageren. Gewoon doorgaan met je imposante kwaliteiten, en gun ons - met een welbegrepen vertraging - een blik op de voortgang van je projecten. Dank voor het laten meegenieten.
24 nov 2013 17:54
Tussen het winter klaar maken van de boerderij heb ik de moeder mal van de Rometsch kunnen afmaken. Van de week maar wat glasmat, hars en harder bestellen en de mal inplakken.
Let the fun begin!
24 nov 2013 19:06
Mooi, niets meer aan doen!
25 nov 2013 15:09
mooooooooi (en echt o zoveel respect voor de arbeid en kunde die je hier laat zien!)
25 nov 2013 15:31
Inderdaad echt een kunstwerk!! Bijna zonde om hem te gaan bedekken.
25 nov 2013 23:52
Na de cadeautjes voor de Sint maar even verder met inpakken ..
26 nov 2013 10:20
Gaaf project. En ik duim op een hele mooie afloop. En kan me heel goed voorstellen dat je geen ruzie wil maken met advocaten. Ik blader net even door bovengenoemd vonnis, en ik als het goed heb gelezen moest vermeende misbruiker van het logo opdraaien voor 45k aan gerechtelijke kosten. Oeps.
30 maart 2014 21:07
Wat een mega gaaf project zeg!
30 maart 2014 21:32
Gaaf weer! Thanx 4 sharing!
30 maart 2014 21:52
+2....
31 maart 2014 7:51
Mooi!
31 maart 2014 8:47
Erg gaaf
En leuk dat je ons toch op de hoogte blijft houden!
22 apr 2014 10:49
Kunstenaar
16 mei 2014 15:05
Stad en land afgezocht naar een wat rank deurslotje .... nergens wat te vinden wat op het origineel lijkt dus maar wat recyclen. Een schakelaarknop van een Ovaal, wat restbuisjes, een paar veertjes en wat inspanning:
10 jun 2014 12:46
Gaat lekker Ronald, ik vind dat stuur ook helemaal geweldig
11 jun 2014 7:42
Mooi! Dit soort vakwerk is eye candy!
Is de opgestoken middelvinger een verwijzing naar de advocaten van een zeker automerk waarvan wij op dit forum de naam niet ijdel mogen gebruiken?
11 jun 2014 8:55
Zoals eerder gememoreerd vind ik het project GEWELDIG !!!
Achteraf . . . is altijd makkelijk . . . heb ik misschien een beetje opbouwende kritiek
Ik had misschien grijze electra leiding gebruikt in plaats van dat vieze geel
Voor de rest alleen maar