Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
11 jun 2014 11:12
Thanks boys! Ik heb dat van de gele leidingen inderdaad al vaker gehoord 9-11. Het zou niet tegen vorst kunnen en niet slagvast zijn .... Alle leidingen in de auto worden meegespoten in de kleur van de binnenschermen en mijn low tech hamertest levert nu niet direct een buis in stukken op dus..... Verder zit de buis er alleen maar in om de bedrading netjes uit het zicht in de auto te monteren. Ik hou niet van omwikkelde kabelbomen die maar op een paar plaatsen vast zit. Even geduld nog en je zult zien wat ik daar mee bedoel.
Leuk dat er wat gereageerd wordt ..... Motiveert me om toch te blijven posten.
11 jun 2014 11:48
Blijf vooral posten! Prachtig project.
11 jun 2014 22:08
Maarten schreef:Blijf vooral posten! Prachtig project.
+1 !
12 jun 2014 0:05
Ben wel stil de laatste tijd, maar verlies je niet uit het oog.
Zo, hopelijk kan je er weer ff tegen.
16 jun 2014 17:25
Dit project is voor mij de enige reden om dagelijks in te loggen. Echt een ontzettend mooi project. Eindeloos veel respect voor je vakmanschap!
30 jun 2014 13:31
Strak werk.... je moet wel heel oud zijn wil je dit goed kunnen.....
01 jul 2014 0:10
De rolstoel met Fuchsen er onder had ik nog niet op mijn to do lijstje staan ....
01 jul 2014 15:05
tovenaar
01 jul 2014 16:18
He vriendje omdat ik die hele mooie Wizard of Oz lashelm heb ben ik nog geen tovenaar he?
Dat ik toevallig wat dingetjes heb geleerd van wel heel oude metaal kunstenaars en dat ik dat thuis met heel simpel gereedschap probeer een beetje na te doen, en dat dan ook af en toe een beetje wil lukken, is alleen maar (mede) te danken aan deze lashelm.
Maar wel leuk je reactie!
01 jul 2014 17:12
Oke. Medicijnman

Wat een monikkenklus. Respect. Leuk om te volgen. Soort Emil in zijn timmerschuur
01 jul 2014 17:14
Geweldig draadje, smullen is het
02 jul 2014 8:56
Ziet er allemaal goed uit
Hoe krijg je zo'n ronde bocht in het profiel?
Ik moet namelijk het profiel, waar het rubber rond de motor inzit, ook opnieuw maken.
roondejong schreef: 
02 jul 2014 17:01
Met een stuk autoplaat, wat haakse slijpers, zetbank, krimp en strek machine, een goed lasapparaat, lashelm, Gedore plaatwerkhamer, wat tasjes en een klein beetje handigheid .......
Ik weet niet hoe dat profieltje loopt maar als je alle gereedschappen moet gaan kopen dan wordt het een duur randje ... ben ik bang.
07 jul 2014 17:29
PFFF veel werk maar de deursponning, het verstelbare scharnier, slot en de binnen deur bak zijn bijna klaar. Nu nog het afwerkrandje aan de binnenkant maken dat zorgt voor de stevigheid van de deur en dan kan de deurhuid er op.
07 jul 2014 23:21
Tsja...als ik zulke handjes had.....
Blijft gaaf om te volgen!
11 jul 2014 10:00
roondejong schreef:Met een stuk autoplaat, wat haakse slijpers, zetbank, krimp en strek machine, een goed lasapparaat, lashelm, Gedore plaatwerkhamer, wat tasjes en een klein beetje handigheid .......
Ik weet niet hoe dat profieltje loopt maar als je alle gereedschappen moet gaan kopen dan wordt het een duur randje ... ben ik bang.
Gelukkig hoef ik niet alles te kopen.
Een familie lid heeft een zetbank en volgens mij ook de plaatwerkhamer + tasjes. Hopelijk heeft hij ook een krimp en strek machine
Ik weet dat ik bij hem mag komen stuntelen.....hopelijk komt de handigheid dan ook.
Het gaat om een U-profiel dat om het grote rubber heen moet (zie foto)
14 jul 2014 18:06
Net deurtje hoor!!
14 jul 2014 20:09
Absoluut! niet alleen de deur trouwens...
27 aug 2014 22:33
Dank je voor de update, R E S P E C T ! Ik doe het je niet na....
Wel laatst mijn eerste rometsch "live" mogen aanschouwen op de Porsche Reunion in monterey. Bijzonder ding!
Plaatje zie hier:
http://www.sportscardigest.com/wp-content/uploads/DSC_02071.jpg
27 aug 2014 22:41
roondejong schreef:klassiekers kopen, motorfiets projectje ophalen en varen door .....
Je maakt ons nieuwsgierig