Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
31 jul 2012 12:24
Gelijk heb je! Wat voor anders wilde je aanschaffen dan? een 987?
31 jul 2012 12:53
Ja, maar dan wel een S.
31 jul 2012 16:30
@ber
paar weken geleden mijn koppeling laten vervangen... mijn krukaskeerring had ook last van zweet , iets minder als op jouw foto. deze is dan ook meteen mee vervangen door het upgedate model keerring.
beetje zweet aan de krukaskeerring is gelukkig geen probleem wat direkt moet worden verholpen, zolang het geen lekkage wordt met olie onder de auto, dan gewoon de keerring vervangen zodra de koppeling aan de beurt is..
het zichtbare zweet op de foto is meestal van een aantal jaren.
31 jul 2012 18:23
Klopt, zo moet je het doen, das het verstandigst!!! Als ie eruit moet dan gelijk alles meenemen, scheeld op termijn veel kosten!!
31 jul 2012 19:21
snikhaas schreef:@ber
paar weken geleden mijn koppeling laten vervangen... mijn krukaskeerring had ook last van zweet , iets minder als op jouw foto. deze is dan ook meteen mee vervangen door het upgedate model keerring.
beetje zweet aan de krukaskeerring is gelukkig geen probleem wat direkt moet worden verholpen, zolang het geen lekkage wordt met olie onder de auto, dan gewoon de keerring vervangen zodra de koppeling aan de beurt is..
het zichtbare zweet op de foto is meestal van een aantal jaren.
Goeie post
01 aug 2012 10:34
Tuurlijk, het is gewoon een goed draadje hihi
08 okt 2012 21:01
barolo schreef:.... Kan je ook nog een foto maken van de rekening?
ik zou ook wel eens willen weten wat dit allemaal gekost heeft......
10 okt 2012 18:43
Ber schreef:Dat zou je wel kunnen zeggen hihi. Dus ga er vanuit dat er geen hoge kosten meer komen voorlopig!

wat kost een beetje verkering zo nu vandaag aan de dag, vergelijkbaar met de andere verkering of beduidend meer!!
10 okt 2012 20:08
Het liedje en wijs ken je waarschijnlijk wel "vluchten kan niet meer, lozen dan nog wel"
11 okt 2012 0:12
Ik zal wr over nadenken Hans