Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Iemand bekend met dippen?

24 feb 2013 16:17

WillemB schreef:Kreeg net afgelopen week een reclame mailtje van Conrad, ze hebben zelfs een paar verschillende kleuren:

Klikerdeklik hier

Deze heb ik van de week via ebay.de gekocht. Was 50€ goedkoper voor 2 velgensets en 2 losse bussen dan bij conrad en binnen 3 dagen bezorgd :)

24 feb 2013 21:36

Url, bedankt. Ga het eens proberen om van blingbling naar matmat te gaan.... :mrgreen:

24 feb 2013 23:35

Duitse (Conrad) dip is minder sterk dan de USA variant.. Iets om even op te letten!

25 feb 2013 0:39

@ url.

nog speciale voorbehandelingen moeten verrichten of beetje reinigen en de wagner aan zogezegd ?

gr
jurrie

25 feb 2013 11:07

jurriec schreef:@ url.

nog speciale voorbehandelingen moeten verrichten of beetje reinigen en de wagner aan zogezegd ?

gr
jurrie

Deftig gepoetst en daarna ontvet met remmenreiniger, dat was alles ...

10 maart 2013 2:09

Vandaag in de weer geweest met dit spul met wisselend resultaat. Een aantal velgen zijn erg goed gelukt, een aantal wat minder. Voornaamste tips die ik kan meegeven zijn dat je moet zorgen voor een omgeving waar het warm genoeg is ivm droogtijd (kamertempratuur) en goede verlichting zodat je goed ziet of je alles gespoten hebt.

Ik denk dat iemand met wat ervaring met spuiten of die handig genoeg is hier wel een redelijk resultaat mee kan behalen. Echter zo mooi als het op het filmpje verkocht wordt is het m.i. niet.

Ps: zorg dat er geen spuitbussen met normale mat zwarte lak in de buurt staan, die fout wil je niet maken :!:

10 maart 2013 6:36

Allleen strepen op de auto zou ik met plakfolie doen en niet met plasticdip.
Voor grote vlakken zoals op het filmpje ziet het er goed uit. Ook deze man geeft een goede instructie

10 maart 2013 9:38

www.plastidip.nl zou ook goedkoper zijn dan conrad.

11 maart 2013 20:18

Is het gewoon een kwestie van je te spuiten onderdeel reinigen en dan er gewoon opspuiten met de spuitbus? Hoe is het er dan af te halen?

11 maart 2013 22:23

Lospeuteren en afpellen...
Plaats een reactie