Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: kleurcode singer porsche

28 aug 2015 17:59

Singer gebruikt bij mijn weten geen standaard Porsche kleuren. Ze doen er altijd wel iets anders mee om zich te onderscheiden, een Singer is een Singer en geen Porsche :shock: Zijn niet mijn woorden, het is een bijzondere bouwer. Soms heb je geluk en weet je toch iets te bereiken. Ik ben er zes maand mee bezig geweest maar mijn elfje heeft nu dezelfde kleur als de Singer type New York. Ook de Porsche striping is dezelfde. Ik kan geen foto plaatsen (ik krijg het niet voor elkaar) van mijn elfje maar kijk maar even in mijn album. Erg mooie kleur al zeg ik het zelf :D gewoon volhouden :lol:

Afbeelding

[mod][i]mod by horn: foto geplastst :salut: [\mod][\i]

08 sep 2015 23:34

Dat is een erg mooie, aparte kleur RIchard.

Persoonlijk vind ik, als we het toch over Singer hebben, de groene kleur die ze gebruiken erg mooi:
Afbeelding

En bij mijn weten gebruiken ze inderdaad niet altijd originele Porsche kleuren, wellicht zijn het wel one-of-a-kind kleuren ertussen.

09 sep 2015 3:59

Over 2-3 weken ga ik in Haarlem met spuiter "aanval" doen om het "singer zilver" te bemachtigen door allerlei stijlen te van spuiten op plaatdelen, ben benieuwd.
Keep u posted

10 sep 2015 2:09

Stel nou he, die Singers waren helemaal niet zo achterlijk duur, zou je dan ook zo veel moeite doen om de kleur te achterhalen?

Kap nou toch! Neem gewoon een mooie orginele Porschekleur en vergeet die jukebox op wielen... :idea: Kijk goed: die mislukte koplampen, die gare achterspoiler. BdB zou er z'n neus voor ophalen... :puker:

10 sep 2015 6:30

Blijkt maar weer : iedere Sjaak zijn eigen smaak.

10 sep 2015 7:42

Mooi ook dat een 996 bezitter over mislukte koplampen begint....

10 sep 2015 9:27

MickRS schreef:Stel nou he, die Singers waren helemaal niet zo achterlijk duur, zou je dan ook zo veel moeite doen om de kleur te achterhalen?

Kap nou toch! Neem gewoon een mooie orginele Porschekleur en vergeet die jukebox op wielen... :idea: Kijk goed: die mislukte koplampen, die gare achterspoiler. BdB zou er z'n neus voor ophalen... :puker:

+1 (wel mooi gemaakte) kitsch.

10 sep 2015 9:37

Hahahahaaa
Eens eens singer zwaar overtrokken niet minder geil.
Ik doe een poging met wat plaatwerk start vanaf porsche zilver (925 meen ik) en exp met 4-5 platen
Beetje rood beetje geel....alleen maar leuk

10 sep 2015 11:11

giulia schreef:Mooi ook dat een 996 bezitter over mislukte koplampen begint....

Kun je nagaan... : :lol:

en Cazzo heeft gelijk: zijn wel mooi gemaakt. :wink:

Btw, nu weer iets serieuzer: wat is je referentie voor de kleur? Als het van een foto is kan er vrij gemakkelijk iets van een kleurfilter overheen gezet zijn :idea:

13 dec 2015 11:57

nog een mooie kleur.. Theon 911.

http://www.theoctanecollection.com/cars ... -for-sale/
Plaats een reactie