Het lijken kleine stapjes, maar er is best weer veel gebeurd de laatste paar weken (bahalve dan dat ik alsnog covid opliep verdomme).
Ik heb alle remleidingen besteld. Deze keer via 'Rose Passion', omdat die zo'n ontzettende handige site hebben waar je precies via diagrammen kan zien wat je nodig hebt.
Ik was even bang dat ik rechte delen zou krijgen die ik dan zelf moet buigen, maar nee, het is perfect, voor-gebogen op maat en alles officiele Porsche OEM spullen. Echt een aanrader.
(Niet dat ik klachten had over Pelican Parts hoor)
Verder het dual-rem pedaal cluster maar weer eens in zwart gespoten, aangezien het met het passen een tijd geleden weer beschadigd was.
en toen ik toch bezig was meteen ook dat metalen deel waar de CDIs, etc op zitten maar gespoten, aangezien op foto's te zien was dat die origineel ook zwart was.
Ik heb alle extra benodigde kabels op maat gemaakt, de 2 toeters schoongemaakt en (wat me het meeste tijd kostte) uitgezocht hoe de instrumenten aangesloten moeten worden.
Ik had netjes alles gelabeled toen ik de auto uit elkaar haalde, maar de instrumenten voor een 73-er zijn echt heel anders dan die voor een 1976 911, dus daar had ik niet veel aan.
Anyway, 'Google is your friend' en een gelamineerde A2 print van het totale wiring-diagram wil ook best helpen.

Verder in de garage gezocht naar wat van de stuur-installatie allemaal hergebruikt kon worden, en de missende delen on-line besteld.
Ik heb ervoor gekozen om de stuurkolom van een echte 1973er te gebruiken, zodat m'n RSR stuur past zonder benodigde hub.
De latere kolom zou wel gewerkt hebben, maar dan moest ik wat delen snijden en (op andere plekken) lassen om het allemaal in de 1973 covers te laten passen, plus die hub voor het stuur dus.

Nu dus tijd zien te vinden om wat verder te gaan opbouwen.