Snap persoonlijk alleen nooit die chromenrandjes om de kentekenplaten bij Duitse (sport) auto's. Volgens mij komt dat uit Engeland en past goed bij Triumph, MG etc. Bij mijn weten hadden de auto's in NL in die tijd of niks, of er witte rubberrandjes om heen.
Die bakken zien er echt top uit! Maar ik zag dat je daar ook heel wat uurtjes werk in had gestoken. Bewondering voor de kwaliteit die je aflevert als je je verveelt wil ik wel langs komen met mijn auto, mag je die bakken ook netjes maken
@Erwin, het is eigenlijk omdat ik het zonde vind om gaten te maken in die platen. Het was voor mij wel de reden om geperste letters te nemen in plasts van kunststof letters.
@outletvalve, de tijd die ik erin heb gestoken valt wel mee en als je de prijzen van nieuwe bakken ziet
Schokbrekers zitten eronder. Eigenlijk een klusje van niks, maar het resultaat is enorm. De oude Boges waren dan ook wel helemaal op. Ze zakten helemaal in onder hun eigen gewicht, geen enkele weerstand meer, dus waarschijnlijk al 44 jaar oud
Deze winter was het weer eens tijd voor een groter project. Mijn versnellingsbak was ondanks de Swepco echt aan een revisie toe. Een paar weken geleden kwam hij helemaal fris terug uit Wijk aan Aalburg. In de tussentijd maar meteen wat onderdelen naar de poedercoater gebracht en omdat het blok er toch uit was een olieslang vervangen en de kleppen gesteld. Afgelopen weekend alles weer gemonteerd en weer heerlijk gereden. Het is in een Targa nooit echt stil, maar het geluid van de bak is helemaal weg.
Goed plan om eens af te spreken. Op een zondag morgen ergens midden in het land een bakje koffie drinken en even tegen de banden schoppen moet toch wel te regelen zijn. Ik probeer altijd wel een paar evenementen van de 911/912 club mee te pakken, maar de weekenden zijn toch erg druk. Op vaderdag ga ik een rit rijden van de rotary in Haarzuylens, uitnodiging stond vorige week op dit forum.