31 dec 2015 13:52
31 dec 2015 13:58
31 dec 2015 15:32
31 dec 2015 16:24
31 dec 2015 17:09
31 dec 2015 17:21
31 dec 2015 18:35
31 dec 2015 18:44
31 dec 2015 20:47
08 jan 2016 15:43
08 jan 2016 16:10
08 jan 2016 16:22
08 jan 2016 16:31
08 jan 2016 16:47
11 jan 2016 18:08
Cazzo Super Veloce schreef:Vraag me bij dit soort klussen altijd af: hoe wordt de onderkant behandeld?
Je kunt de buitenkant perfect afwerken, maar de onderkant (andere kant v het ingelaste plaatwerk) kun je vaak heel slecht bij om te behandelen tegen roestvorming.
Reesmees schreef:Dat is een goede vraag. Ik weet ook niet of en zo ja, hoe de onderkant van een paravan is behandeld. Ik zal de hersteller er eens naar vragen. Wel weet ik dat zolang ik de auto zal hebben deze zelden in de regen zal gaan staan cq rijden. Als de auto klaar is weet ik iig zeker dat de auto vanaf de A stijl geheel roestvrij zal zijn.
11 jan 2016 23:18
Taxi Hans schreef:Reesmees wees blij dat je de spatborden moest los zagen en snijden, dit kan duiden op schade vrij verleden (op die plekken).
mooi om te zien hoe je het aanpakt dat gevoel kende ik ook alleen vond bij die van mij geen enkele roest. (`84`er 3.2) dus een beetje geluk had ik wel. we gaan de foto`s wel zien als hij er weer mooi en strak bij staat en tussendoor hopenlijk ook nog wel een paar.
12 jan 2016 10:18
12 jan 2016 21:18
12 jan 2016 22:50
12 jan 2016 23:26
07 feb 2016 11:52
07 feb 2016 13:42
07 feb 2016 15:16
07 feb 2016 15:22
07 feb 2016 15:25