Hoera, m'n achterste zijruitjes zitten erin
Het was een heel karwei, maar vanavond heeft m'n vriendin ze langs buiten vastgehouden waar ik handen tekort kwam, en langzaam maar zeker heb ik ze op hun plaats kunnen trekken. De rest is nu verder peanuts. Helaas nog niet echt tijd gehad om er verder wat aan te kunnen doen. En vanavond hebben mijn vingers rust nodig van de draad die er haast ingesneden is door het erin trekken van de ruitjes. Je moet er tenslotte wat voor over hebben

.
De handgrepen waren gisteren gespoten, maar ze moeten opnieuw. Ze waren gewoon matzwart gespoten, maar de hechting hiervan was zo slecht dat je het zwart er met je nagel af kon schrapen. Daarom worden ze nu nadat ze zwart zijn gespoten voorzien van een matte blanke laklaag. Ook de ruitenwisserarmen krijgen dezelfde behandeling, aangezien er vast nog wel eens wat vliegjes afgepoetst zullen moeten worden

. De tip om 964 wisserarmen te monteren zal ik zeker onthouden. Tot nog toe heb ik echter nog geen klachten over de mijne.
@Wim, het zou best kunnen dat deze draad in de loop der jaren is vergeeld. Als ik er niet uit kom zal ik er wel een foto van maken. Tot zover in ieder geval weer bedankt, de afloop hoor je nog.
@Lindemans, mijn baas kennende zou zo'n "klusje" als dit behoorlijk duur uitpakken. Afhankelijk van de staat van de auto (ivm eventueel laswerk e.d.) denk ik dat hij voor alleen het spuiten (dus gestripte en voorbewerkte auto) al tussen de €2500,- en €3000,- zou rekenen. Ik heb het geluk dat ik er bij mijn auto alleen voor hoef te zorgen dat het het bedrijf geen geld kost.