18 jun 2014 14:13
18 jun 2014 14:36
18 jun 2014 14:47
fins schreef:Ik heb hem bij Robert Visser gebracht en die geeft flink gas!
18 jun 2014 14:51
18 jun 2014 15:06
18 jun 2014 15:54
18 jun 2014 22:14
19 jun 2014 10:49
fins schreef:Here we go! Kleppen bleken ook krom te zijn.... Alles maar effe meepakken dus.
19 jun 2014 10:54
19 jun 2014 10:59
19 jun 2014 11:09
André schreef:Zelfde nokkenassen of die van een 964 er in?
19 jun 2014 12:00
19 jun 2014 12:24
20 jun 2014 16:18
23 jun 2014 10:18
01 jul 2014 19:39
01 jul 2014 20:16
01 jul 2014 22:29
02 jul 2014 7:15
02 jul 2014 9:45
Bruno911 schreef:Fins, ik ben wel benieuwd naar die chromen spiegel. En dan vooral hoe deze past op grote boor- en montagegaten van de flapoor-spiegel. Heb je een foto?
Master Ken schreef:Met veel belangstelling lees ik je topic over je 2,7, wat mij betreft mogen er nog tig foto's bij.
Master Ken schreef:Ook ik hou al geruime tijd de 2,7 markt in de gaten en ben ook zoekende naar een 77-er. Deze beauty had ik ook gezien en heeft een prachtige kleur combinatie.
Als ik me niet vergis zit deze in dezelfde prijs-range:
http://www.l-c-c.nl/our-cars/56-rt-56/
Ben erg benieuwd hoe je jouw auto vergelijkt met deze. Misschien dat er iets opvalt of dat de vraagprijs niet overeenkomt. Helaas zit bij deze auto geen historie, ondanks dat het een originele hollander is. De auto heb ik afgelopen week bekeken en maakte een nette indruk, maar heeft wel op enkele plekken zichtbare blaasjes.
Alvast bedankt voor je reactie.
Mvg Jan-Willem
02 jul 2014 12:46
fins schreef:Het is een 4 bak. Een standaard 911, en geen S dus. Deze serie is sowieso niet de meest overpowerde 911 en het verschil tussen 150pk en een 4 bak en 175pk in combinatie met een 5 bak lijkt me voldoende om verder te kijken.
02 jul 2014 12:54
02 jul 2014 12:54
02 jul 2014 18:52
Anne 2.7 schreef:Ook wel een fijne opmerking van Wayne Dempsey: It’s very rare to find a stock 2.7-liter engine over 100,000 miles that has not been rebuild (100,000 miles = 160.900 km).