Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 16:44



Antwoord op onderwerp  [ 183 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Opfrissen 968CS 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Opfrissen 968CS
Johannvb schreef:
Maar pas na Zaterdag :wink:


:thumleft: ... of op Zaterdag .... kan ik 'n biertje drinken bij de BBQ en 'n limo terug naar huis nemen :drunken:

Jaap911 schreef:
Zo'n mooi exemplaar doe je toch nooit meer weg!!!!!


... als ik me dat bij al m'n andere auto's ook had voorgenomen - had ik nu m'n eigen museum gehad :mrgreen:

Ik ben blij dat (ook jij) het 'n mooi exemplaar vind ... maar met alles is er 'n tijd van komen en 'n tijd van gaan :wink:


23 sep 2009 21:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht Re: (Op)frisse(n) 968CS
Ben ik natuurlijk weer een zeikerd :pale: maar die CS van 52k... ik weet niet of die nou zo fris is, van de plaatjes af gezien dan he.
Het exemplaar heeft imho wel flink wat "kleurverschil" tussen linker portier en dito achterscherm.
- Race"puristen" zullen zeggen: nou en, als-tie maar rijdt zoals ie er uitziet
- Model"puristen" zullen zeggen: bééétje overprijsd :roll:

Maar zoals altijd, zal er wel weer ééntje rondlopen die voor deze de flappenhouder breed opentrekt!
_________________________________________
Take the long way home....


23 sep 2009 22:07
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
993 Carrera, PSS9, LSD, Renlline/ Tarret achterophanging, Carnewal RSR+200 cell cat.
Bericht Re: Opfrissen 968CS
Wel vreemd dat er in die witte 968 CS nog een airco zit :roll:
_________________________________________
993 Carrera. Gone but not forgotten: 964 C4, 968 Cabriolet, 944 Turbo S (silberrosa), 944 II


24 sep 2009 11:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht Re: Opfrissen 968CS
RGJC4 schreef:
Wel vreemd dat er in die witte 968 CS nog een airco zit :roll:

Hoezo raar? Ik zou het niet heel erg vinden als ie er wel in zou zitten hoor. Warme trackday in de zomer, mag er best een
airco op zitten. Hoeveel mensen gebruiken hem als race auto, i.p.v. trackday auto. Dan maakt die 20/25 kilo ook niet uit
toch?


24 sep 2009 13:37
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
993 Carrera, PSS9, LSD, Renlline/ Tarret achterophanging, Carnewal RSR+200 cell cat.
Bericht Re: Opfrissen 968CS
Ik vind het ook niet erg maar als je de auto zo ver modificeerd zou ik dat er toch ook uithalen. Aan de andere kant wat is 25 KG.
_________________________________________
993 Carrera. Gone but not forgotten: 964 C4, 968 Cabriolet, 944 Turbo S (silberrosa), 944 II


25 sep 2009 14:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Bericht Re: Opfrissen 968CS
Citaat:
Hoeveel mensen gebruiken hem als race auto, i.p.v. trackday auto. Dan maakt die 20/25 kilo ook niet uit
toch?



hoeveel kg het exact scheelt zo'n airco, weet ik niet. Maar het houdt niet op bij de airco : een standaard 968 CS zonder airco-optie heeft ook een kleinere dynamo (90A ipv 115A), een kleinere batterij (50Ah ipv 63 Ah) en slechts 1 koelventilator op de radiator ipv 2.
En dan heeft deze ook nog elektrische ramen :roll: van gewicht gesproken !

En als je het eruit haalt is je auto niet meer origineel en dus ook weer minder waard.....

Die turbo spoiler vind ik nu ook niet zo geweldig. Maar verder ziet het ding er wel netjes uit. Alleen die prijs :shock:


04 feb 2010 20:27
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Opfrissen 968CS
kristof schreef:
Alleen die prijs :shock:


Reken je rijk, Kristof :!:


04 feb 2010 23:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Bericht Re: Opfrissen 968CS
Olaf, als die prijs de norm wordt hoor je mij niet klagen 8) , maar ik betwijfel het !

Morgen gaat de auto naar Frank, we krijgen hem niet gestart (elektrisch probleem) en gaan samen nog eens zoeken en checken.
Verder is hij zo goed als klaar.

Afbeelding

Kijk eens goed naar deze foto van die dure witte :

Afbeelding

witte lak onder de raam naast scharnieren hoort daar niet volgens mij (mat zwart) ! Dus 40.000km en zo goed als zeker full repaint en nieuwe voorruit .........


05 feb 2010 20:01
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 183 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.