Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 18:00



Antwoord op onderwerp  [ 183 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Opfrissen 968CS 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht Opfrissen 968CS
Het project 968CS is nu echt begonnen. De buitenkant is als eerste aan de beurt. De lak was op veel plekken niet mooi meer, door krasjes en kleine deukjes. Ook de huisflijt van een spuitbedrijf (zal de naam niet noemen) is niet bepaald goed gelukt, dus het rechtervoorscherm kan ook opnieuw gespoten worden. De binnenkant word fase 2.
Zie de foto's in mijn persoonlijke album.....


21 jan 2009 15:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


:salut: EDIT: foto's geplaatst met 'n spatie tussen [/img] & [img] (in plaats van 'n ENTER) .... op deze manier worden de foto's automatisch gerankschikt naar het formaat van het beeldscherm :idea: O.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


21 jan 2009 15:26
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Wederom een mooi project om te gaan volgen. :res:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


21 jan 2009 15:52
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
1986 C1
Friesland
Bericht 
Waar laat je dat doen? Beetje in de buurt?
Ik woon nl. aan de ander kant van de A7 en een goede spuiter in de buurt is altijd handig. :)
Mooie witte 968; die gast van die Guilia op de achtergrond zal wel jaloers zijn op de hoeveelheid (non-)roest bij zo'n 968. :wink:
_________________________________________
Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam.
[Walter Röhrl - über den 911 3.2]


21 jan 2009 19:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Timeless
Bericht 
Benieuwd welke bekelding erin gaat komen , berber of Leer :?:

Afbeelding
_________________________________________
Timeless objects


21 jan 2009 21:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Zit al een interieur in.
Gewoon stoffen ClubSport stoelen. (zwart)
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


21 jan 2009 21:29
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Gaat hopelijk beter slagen dan de spuitbeurt van Koen zunne CS...!

Succes, en we zijn in spannende afwachting van het (sneeuwwitte?) resultaat.
_________________________________________
Take the long way home....


21 jan 2009 22:54
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht 
Ja het is zeker een mooi project. Aankomende week komen hopelijk de nieuwe foto's weer. Deze weken worden alle krasjes, deukjes en beschadigingen aangepakt. Dus schuren en plamuren .......
Het interieur hoeft maar weinig aan te gebeuren, dat ziet er nog heel goed uit. Paar kleine dingetjes verbeteren en herstellen maar lang niet zoveel werk als de buitenkant...
Deze spuiter/restaurateur zit in Oldeboorn (voor de kenners :) ) dat is een klein dorpje in Friesland.


24 jan 2009 16:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
1986 C1
Friesland
Bericht 
OK
Bedankt voor de local info :salut:
_________________________________________
Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam.
[Walter Röhrl - über den 911 3.2]


30 jan 2009 11:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Mooi project Jaap!! ben heel benieuwd. Blijf ons alsjeblieft op de hoogte houden!

Pak je hem trouwens alleen optisch aan, of ga je technisch ook nog dingen doen?

Wie in Oldeboorn (Aldeboarn) doet dit? Die garage aan de doorgaande weg, die ook altijd die MG's etc. in de showroom heeft staan?


30 jan 2009 13:48
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht 
Hoi Mark, ja inderdaad dat is inderdaad het bedrijf die de 968 onder handen neemt. Hij doet de engelse klassiekers van de overbuurman ook. Het word het hele pakket aan de 968 wat aan de beurt komt. Na het spuitwerk en alle rubbers, is het interieur aan de beurt. Dat heeft even het puntje van de i nodig. Niet heel ingrijpend maar toch. Ook motorisch en onderstel komen aan de beurt. Verder verfijnen en optimaliseren. Wil de auto zoveel mogelijk origineel houden omdat dit in basis natuurlijk al super is. Ben je ook opzoek naar een 968?


30 jan 2009 13:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera '02 M3 3.0 '94
Zevenbergen
Bericht 
Mijn zoektocht heb ik even op een laag pitje gezet omdat ik een jaar terug een BMW M3 heb gekocht. Echter blijf ik de 968 gewoon een mooiere auto vinden. De M3 is erg goed, maar het is geen Porsche ;).
Ik denk dat ik echter eind dit jaar wel weer eens om me heen ga kijken. Ben echter behoorlijk zinnig. Wil er één naar mijn smaak. Dus een echte CS, zonder te veel toeters en bellen, M030 en schaalstoelen.
Zou wel eens willen kijken bij die van jou als ie af is. Kom geregeld in Friesland, mijn ouders wonen er nog.


30 jan 2009 13:58
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht 
Heb wel een originele CS gevonden uiteindelijk. Dan wel zonder M030 en schaalstoelen, maar deze auto was buiten deze dingen voor mij al een 100% score in mijn zoektocht. Het moest een witte CS worden, en die zijn er niet veel.... Het rijden, geluid en gevoel is super. Je bent van harte welkom in Friesland. Ik zal de vorderingen hier zeker plaatsen en als je in de buurt bent kom gerust langs. Dat geldt voor alle Porsche(fanaten) op dit forum. Altijd leuk om een Porsche op visite te krijgen :D


30 jan 2009 14:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht Update week 5
Het opfriswerk gaat gestaag verder. Er wordt nu flink geschuurd, geplamuurd, uitgedeukt en geklopt. De foto's staan in mijn album.[/img]


04 feb 2009 14:35
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera, PSS9, LSD, Renlline/ Tarret achterophanging, Carnewal RSR+200 cell cat.
Bericht 
Mooi project! Ik was zelf ook erg tevreden over mijn 968. Er is overigens ook een forum dat speciaal op de 968 is gericht: www.968forums.com

Op deze site kun je veel informatie/ modificaties vinden...

Groet,

Rutger


05 feb 2009 2:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht 
Dank voor de tip, kende de site nog niet, leuk!


05 feb 2009 11:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Afbeelding
Als dat het werk van die niet nader te noemen spuiter is dan is dat inderdaad niet om over naar huis te schrijven :shock: Beetje doodleuk de rubbers meespuiten, wat een amateur!


07 feb 2009 15:31
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht 
Niet ergens over praten als je niet weet wat er gebeurd.....
Rubbers zijn eruit.......


07 feb 2009 16:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gerlderland
Bericht 
Volgens mij is het rubber hier verwijderd. Er van uit gaande dat je het rubber van het achterraaam bedoelt.

Oeps was ik net iets te laat . :oops:


Laatst bijgewerkt door ReMo op 07 feb 2009 16:51, in totaal 1 keer bewerkt.



07 feb 2009 16:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht 
t'was zeker een hele grote amateur, ik geloof ergens uit Leiden.....
ZIjn nog veel meer voorbeelden te vinden, maar inmiddels is er al veel in de grondverf gespoten. Foto's komen hopelijk volgende week.


07 feb 2009 16:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht 
Wie kan me uitleggen hoe ik de foto's hier kan plaatsen in deze berichten.... Ik plaats ze iedere keer in mijn album....[/img]


07 feb 2009 17:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Fantastische auto zo'n 968, en helemaal de CS-uitvoering. Een droomauto, wie weet ooit...

Leuke grondige 'opfrisbeurt', ik ben benieuwd naar het resultaat.
_________________________________________
Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...


07 feb 2009 17:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
968CS - 1995
Tijnje
Bericht Voorruit maar ....
Ook maar besloten dat de voorruit er nu uitgaat, alles goed spuiten, nieuwe rubbers en nieuwe ruit erin.....

Afbeelding


07 feb 2009 17:26
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Jaap911 schreef:
Wie kan me uitleggen hoe ik de foto's hier kan plaatsen in deze berichten.... Ik plaats ze iedere keer in mijn album....[/img]


klik eens op 'quote' bij een berichtje dat hier staat mét foto's. Kan je zien hoe ze het doen.

[img]vóór%20de%20eigenschappen%20van%20de%20foto%20(rechtermuisknop%20-%20afbeeldingslokatie%20kopieren)%20en[/img] erachter en klaar is Jaap :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 feb 2009 17:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 Turbo '90, Cayenne '08, 964 C4 '92.
uut...
Bericht Re: Voorruit maar ....
Jaap911 schreef:
Ook maar besloten dat de voorruit er nu uitgaat, alles goed spuiten, nieuwe rubbers en nieuwe ruit erin.....



Verstandige keus dat er een nwe voorruit in komt, dat scheelt stukken voor het aanzicht van de auto wanneer die weer klaar is! 8)
Word alleen de buitenkant gespoten van de wagen of ook een beetje binnen zijde? (dorpels, binnenzijde deuren etc.)
Als je de deuren, achterklep en motorkap er ook nog uitpakt kunnen ze die delen ook goed rondom spuiten. Als je deze delen laat zitten in de auto zal je waarschijnlijk spuitnevelrandjes krijgen op de plekken van de naden in de carrosserie. Voor een ander persoon is het dan makkelijker te zien dat wagen een keer is overgespoten.
Een auto overspuiten is mooi, maar je moet IMHO eigenlijk niet kunnen zien dat dit gebeurt is, alléén aan de frisse kleur! :wink:
In iedergeval ziet het er tot nu toe goed uit!

Zo stond die van mij erbij:
Afbeelding
_________________________________________
944 Turbo, '90, 250pk versie, Pon geleverd. Opties: 030, 220, 490, 533, 573, 593, 650.
Nieuwe foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZLZJM4QT


07 feb 2009 18:19
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 183 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooiweerrijder


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.