Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 0:15



Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Mooi weer komt eraan: lekker de 993 upgraden!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: Mooi weer komt eraan: lekker de 993 upgraden!!
Henk, Leuk om te zien hoe je je 993 targa wat aan he topleuken bent. Ik heb er zelf ok heel wat aan gedaan. VInd zelf eerlijk gezegd de contrasterende kleuren op achtergril, wielen, belettering, spiegels en deurklinken wel mooi, misschien food for thought. EN het mooie is, ben je het beu is het weer heel eenvoudig naar origineel terug te brengen. Ben eht wel met HArald eens dat ie voor iets te laag staat. Die van mij staat ook laag, maar het lijkt alsof ie bij jou net over de voorwielen valt ipv net erop. Misschien dat we zondag even kunnen vergelijken. IK zou zlef verder nog wel stoeln met achterschalen willen hebben, ook in de contrasterende zelfde kleur....

Afbeelding

Voor iedereenm over het "S" aanduiding begint te zeuren, dit is met knipoog naar Targa S (die wel degelijk bestaat maar dan betreffende tiptronic bediening op stuur), maar ik vond alleen Porsche gewoon te kaal. Had er natuurlijk ook 993 van kunnen maken....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


02 jul 2010 7:31
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Mooi weer komt eraan: lekker de 993 upgraden!!
't blijft een beauty. en weinig km's... :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 jul 2010 7:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht Re: Mooi weer komt eraan: lekker de 993 upgraden!!
Goed verhaal Henk en fraai resultaat :thumleft:
_________________________________________
It's pronounced PORSCH-UH

There are no old Porsches, only new owners.


02 jul 2010 9:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht Re: Mooi weer komt eraan: lekker de 993 upgraden!!
Marcel schreef:
Henk, Leuk om te zien hoe je je 993 targa wat aan he topleuken bent. Ik heb er zelf ok heel wat aan gedaan. VInd zelf eerlijk gezegd de contrasterende kleuren op achtergril, wielen, belettering, spiegels en deurklinken wel mooi, misschien food for thought. EN het mooie is, ben je het beu is het weer heel eenvoudig naar origineel terug te brengen. Ben eht wel met HArald eens dat ie voor iets te laag staat. Die van mij staat ook laag, maar het lijkt alsof ie bij jou net over de voorwielen valt ipv net erop. Misschien dat we zondag even kunnen vergelijken. IK zou zlef verder nog wel stoeln met achterschalen willen hebben, ook in de contrasterende zelfde kleur....

Afbeelding

Voor iedereenm over het "S" aanduiding begint te zeuren, dit is met knipoog naar Targa S (die wel degelijk bestaat maar dan betreffende tiptronic bediening op stuur), maar ik vond alleen Porsche gewoon te kaal. Had er natuurlijk ook 993 van kunnen maken....


Als we dan toch aan het muggeziften zijn.... ik vind de sticker té hoog zitten. Moet meer richting dorpel voor mijn 'gevoel'.
_________________________________________
www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer
www.mh-schietsport.nl voor sportschutters


02 jul 2010 10:21
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: Mooi weer komt eraan: lekker de 993 upgraden!!
je mag wat mij betreft ziften wat je wilt, Jeroen heeft hem geplakt, en ik neem aan dat ie weet waat ie doet....
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


02 jul 2010 11:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Bericht Re: Mooi weer komt eraan: lekker de 993 upgraden!!
Ik zie niet wat het plakken met de plek wáár je 'm plakt te maken heeft...? Maar goed, het staat 'm prima, zeker met die GT3 velgen. Alleen had ik 'm iets lager geplakt.... that's all. Het belangrijkste is dat JIJ het mooi vind :D Het is, net zoals jouw opmerking over de hoogte van Henk zijn 993, goedbedoelde "kritiek" 8)
_________________________________________
www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer
www.mh-schietsport.nl voor sportschutters


02 jul 2010 12:07
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.