Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 11:54



Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche 996 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche 996
En zelfs dan blijft het nog een gok... Voor hetzelfde geld is ook de bak en of koppeling slecht, enz enz....Ik heb het ook mee gemaakt, heb ook een 996 4s gekocht met een kapot blok, bleek de bak slecht te zijn en ook nog eens de differentieel.....werd allemaal duurder dan gecalculeerd was....maar ja, wie niet waagd blijft maagd....


15 dec 2012 12:35
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche 996
Dimitri-Turbo schreef:
IK vind 15k met een kapotte moter echt te veel van het goede... zou zelf eerder denken tussen de 10 - 12K redelijk is.


Ja precies, dat was ook waar ik aan dacht, als ik dan mijn uren niet meetel en hij is verder netjes heb ik wat leuks. Echter heeft de huidige eigenaar zich denk ik gerealisseerd dat niemand 15 gaat betalen, en laat hem toch maar repareren.


17 dec 2012 14:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Omg. Amsterdam
Bericht Re: Porsche 996
tja pech... maar ik denk als je hem voor laat zeggen 11K had kunnen kopen er nog het eea aan had laten verspijkeren (7,5k motor.. 2k onvoorzienkosten, 1K beurt/olie ed.) je wellicht 20,5 een perfect 996 had gehad.. waarvan je weet dat alles weer in orde is.
_________________________________________
Het leven gaat door..


19 dec 2012 23:00
Profiel
PorscheForum Rakker
997C2, 911 SC, E-tron 50, Cooper F56
Utrecht
Bericht Re: Porsche 996
Voor wat betreft de toekomstige waarde denk ik dat de 996 nu zo'n beetje z'n dieptepunt gehad moet hebben.

- De eerste lichting is alweer 15 jaar, wat hem voor de zakelijke rijder interessant maakt.
- Als je straks voor een klassieke 911 weer houderschapsbelasting betaalt is de 996 een modern alternatief voor zo'n beetje een vergelijkbaar aankoopbedrag.
- Zelfs de eerste generatie watergekoelde motor zal op een gegeven moment historische waarde gaan krijgen omdat het een stukje Porsche geschiedenis is.
- Revisie/reparatie van gevoelige IMS Lager is betaalbaar geworden.

... maar misschien wishful thinking... ik heb een 98er 996 :-)
_________________________________________
Air cooled, water cooled? Why choose?


21 dec 2012 12:37
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.