Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 15:53



Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
964 spuiten, bijspuiten, gradaties van aanpakken? 
Auteur Bericht
Bericht Re: 964 spuiten, bijspuiten, gradaties van aanpakken?
@frank wat is het adres van die spuiter. Misschien ga ik ook eens informeren wat er bij mijn 944 mogelijk is.


16 maart 2013 19:27
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: 964 spuiten, bijspuiten, gradaties van aanpakken?
frankv schreef:
Jammer is wel dat bleek dat de voorste bovenrand van mijn spoiler is gebroken, links en rechts, dat was mij nog niet opgevallen, maar ik laat het vooralsnog maar zo, het stuk was niet los te krijgen, dus het blijft wel zitten, alleen zit er links en rechts een spleetje. Ik dacht dat dat zo hoorde.

achter- of voorspoiler?
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


16 maart 2013 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 - zwart - MY1992
Bericht Re: 964 spuiten, bijspuiten, gradaties van aanpakken?
Clemento schreef:
@frank wat is het adres van die spuiter. Misschien ga ik ook eens informeren wat er bij mijn 944 mogelijk is.


Zie http://www.zeldenrustauto.nl/ je kunt Peter (vader) of Nick (zoon) op hun 06 bellen, staat op de site.


16 maart 2013 22:10
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 - zwart - MY1992
Bericht Re: 964 spuiten, bijspuiten, gradaties van aanpakken?
horn schreef:
frankv schreef:
Jammer is wel dat bleek dat de voorste bovenrand van mijn spoiler is gebroken, links en rechts, dat was mij nog niet opgevallen, maar ik laat het vooralsnog maar zo, het stuk was niet los te krijgen, dus het blijft wel zitten, alleen zit er links en rechts een spleetje. Ik dacht dat dat zo hoorde.

achter- of voorspoiler?


Het gaat om de voorste rand van de achterspoiler. Die is links en rechts een paar cm uit de hoek gebroken lijkt het.


16 maart 2013 22:12
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: 964 spuiten, bijspuiten, gradaties van aanpakken?
kom je gebruikt in nachtblauw nog wel eens tegen. heb destijds, toen ik een nachtblauwe 964 had, een gebruikte op ebay.de gescoord.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


16 maart 2013 22:33
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 - zwart - MY1992
Bericht Re: 964 spuiten, bijspuiten, gradaties van aanpakken?
Even een foto van mijn 964 die net vrijwel helemaal strak gemaakt is, voor het grootste deel zonder te spuiten. Dat kost meer tijd, maar behoudt de originaliteit. Toch mooi dat vrijwel alle parkeerschadetjes van de afgelopen 200.000km er weer uit zijn. Ik heb hem net weer opgehaald, maar er nauwelijks in gereden omdat ik hem gelijk heb omgeruild met de M3 die nu weer even in de garage staat.

Als je zo'n auto ophaalt denk je "ziet er op zich strak uit, maar hij was ook al mooi". Maar ik zie nu net wat foto's van net voordat ik hem naar de spuiter / restyler bracht en daar zie ik ineens allemaal kleine deukjes in de zijkanten zitten doordat het licht daar dan bochtjes maakt op de foto. Nu ik onderstaande foto (en andere van dit serietje) weer zie, realiseer ik me dat ze er veel meer uitgehaald hebben dan ik me herinnerde dat er in zaten!

Het is dus geen full restoration geworden, maar een restyle met respect voor de auto en het "patina", maar waarbij drie lelijke plekken die niet gerestyled konden worden grondig zijn aangepakt en opnieuw zijn gespoten (roest onder koplamp, gebroken lak op bumperdeel linksachter en een blaasje op de spatbordrand). Kosten totaal: 1500 euro.

Afbeelding
Black Porsche with white sheep by frnkvizr, on Flickr


31 maart 2013 21:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 1991 Fiesta 2015
Drechtsteden
Bericht Re: 964 spuiten, bijspuiten, gradaties van aanpakken?
Gescheurde achterspoiler heb ik ook gehad (links-boven). Ik heb een goed gebruikte
kunnen vinden. Het is me echter een raadsel hoe zoiets spontaan ontstaat.
Ik denk overigens dat reparatie wel mogelijk is. Ook bij kunststof bumpers
worden tegenwoordig grote deuken en scheuren gerepareerd.

Ik heb mijn oude spoiler overigens nog liggen (met 1 scheurtje dus) ... :popcorn:
_________________________________________
Win on sunday, sell on monday.


31 maart 2013 22:42
Profiel
Bericht Re: 964 spuiten, bijspuiten, gradaties van aanpakken?
Mooi resultaat :thumleft:


31 maart 2013 22:44
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.