04 nov 2017 2:18
04 nov 2017 16:19
04 nov 2017 16:58
Vincent1980 schreef:Iedereen heeft zijn eigen manier van werken.
Porsche355 schreef:Nog een tip: alles eerst met parkers vast zetten, dan kun je het goed laten aansluiten
Porsche355 schreef:Twijfel nog steeds over mijn 911 project, al heb ik sinds gister nog meer plaatwerk gekocht.
05 nov 2017 16:45
Neppert schreef:Vincent1980 schreef:Iedereen heeft zijn eigen manier van werken.
Inderdaad, het mooie van een forum is wel dat je allerlei verschillende ideeën krijgt aangedragen.
En er zitten altijd wel bruikbare tip tussen.
05 nov 2017 17:19
06 nov 2017 8:53
06 nov 2017 17:36
10 nov 2017 21:00
10 nov 2017 21:19
10 nov 2017 21:50
porschenot schreef:oud hollands spreekwoord zegt:met passen en meten wordt de meeste tijd versleten
13 nov 2017 10:10
13 nov 2017 11:29
13 nov 2017 11:37
13 nov 2017 12:03
13 nov 2017 12:07
23 nov 2017 17:35
24 nov 2017 15:57
24 nov 2017 20:08
25 nov 2017 9:46
25 nov 2017 17:38
25 nov 2017 23:57
je gaat tekeer als een volleerd plaatwerker
26 nov 2017 21:27
27 nov 2017 8:05
01 dec 2017 10:15
Neppert schreef:Thnx heren!
@nielske: Niet echt om eerlijk te zijn, want hij gaat uiteindelijk toch naar een straler of in zo'n chemisch bad.
En daarna een coating er over heen.
Ik weet alleen nog niet goed in welke volgorde is dat moet doen.
Er moeten nog delen vertint worden, hier krijg ik binnenkort een lesje in zodat ik dat ook zelf kan doen.
Alleen weet ik niet of het tin weer los gaat met stralen/chemisch ontroesten.
Moet ik eerst alles lassen wat er te lassen valt en daarna alle vliegroest verwijderen of kan dat beter andersom.
Tips zijn hierover welkome trouwens!
03 dec 2017 17:00