Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

softwindow 1969

28 sep 2013 22:34

Hallo, hier weer een vraag over mijn project softwindow zijn aan de laatste face bezig maar er doet zich een probleem voor met het contact daar ik hier geen sleutel van heb en het ook niet het origineel is kan ik geen sleutel aan vragen.
Mijn vraag is heeft iemand misschien zo een slot met sleutel liggen of weet iemand de weg om toch een sleutel op het contact slot te krijgen die ik nu heb?
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg. Paddy.

Re: softwindow 1969

28 sep 2013 22:37

Ik ben een auto aan het slopen.....
Daar zitten de sloten nog in....
Dus als antwoord op je vraag: Ja, die heb ik liggen... :mrgreen:

Re: softwindow 1969

29 sep 2013 22:55

Eenvoudig:

Cylinder uit het slot halen en de bronzen pennetjes bijslijpen.
Dan past iedere sleutel...

Re: softwindow 1969

29 sep 2013 23:27

Als het zo eenvoudig was hadden we dat reeds gedaan maar als er geen sleutel is kun je de cilinder er niet uit krijgen.
Graag hoor ik hoe jij dit wilt doen.
Mvg. Paddy.

Re: softwindow 1969

09 okt 2013 11:03

Wil hier toch even vermelden dat ik via Cloaca ook lid op dit forum een contactslot met sleutel heb gekregen!
Zie je maar waar een forum goed voor is .
Bedankt Cloaca!

Re: softwindow 1969

16 nov 2013 13:53

paddy schreef:Hallo, hier weer een vraag over mijn project softwindow zijn aan de laatste face bezig.
Mvg. Paddy.



Hey Paddy, deel je project eens met ons aub, we willen graag wat foto,s zien

Re: softwindow 1969

16 nov 2013 14:21

Top idee Sjors
Bij problemen denken we mee .... Dan is her ook wel leuk om het project te volgen :thumleft:
En verder er gewoon er een ander slot in knikkeren

Re: softwindow 1969

16 nov 2013 14:59

Hoi Piewie,
Als je naar mijn album kijkt zie je de vorderingen, zijn nu de laatste voorbereidingen aan het treffen om hem eind deze maand naar Lakewell te brengen om het interieur er in te zetten.
Mvg, Paddy.

Re: softwindow 1969

16 nov 2013 15:15

paddy schreef:Hoi Piewie,
Als je naar mijn album kijkt zie je de vorderingen, zijn nu de laatste voorbereidingen aan het treffen om hem eind deze maand naar Lakewell te brengen om het interieur er in te zetten.
Mvg, Paddy.

Zal eens in je album gaan neuzen . Het is namelijk niet zo dat ik bij iedereen zijn album af ga speuren
Vandaar mijn opmerking :thumleft:

Re: softwindow 1969

16 nov 2013 17:56

paddy schreef:Wil hier toch even vermelden dat ik via Cloaca ook lid op dit forum een contactslot met sleutel heb gekregen!
Zie je maar waar een forum goed voor is .
Bedankt Cloaca!

:thumleft: :thumleft: :thumleft:

Re: softwindow 1969

16 nov 2013 18:24

Je lijkt Sinterklaas wel...... :D :res:
Plaats een reactie