Switch to full style
Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: GT3 in ere herstellen

07 feb 2016 16:38

Vandaag is ROOD

alles is gedaan. auto rijdt top. wel wat meer geluid in de auto door de stijvere bak mounts, remmen zijn echt een verbetering tov de mk1 4 pots remmen.
gister even naar CC in wognum gereden. echt erg leuk om mee op pad te zijn. ik had voor het eerst echt klamme handen met koude banden en de nieuwe remap. je merkt het verschil echt enorm.

Afbeelding

Afbeelding

Re: GT3 in ere herstellen

07 feb 2016 16:55

Super Vet :thumleft: :thumleft:

Re: GT3 in ere herstellen

07 feb 2016 17:46

Ziet er top uit Thomas :res: :thumleft:

Re: GT3 in ere herstellen

07 feb 2016 17:51

dank,
ben er zelf ook erg blij mee.
ik zal eens goede foto's maken als het weer wat opknapt.

Re: GT3 in ere herstellen

07 feb 2016 20:56

Kooi is prachtig met rood, toerenteller niet mijn smaak.
Schakelt de auto lekker? Gaat het nog wel makkelijk?

Re: GT3 in ere herstellen

07 feb 2016 23:01

Schakelen is echt super. Een van de beste upgrades so far. Mega strak en heel duidelijk. Het beste te vergelijken met de 997 gt3 bak.
Echt een aanrader, veel meer dan de cup kabels.

Re: GT3 in ere herstellen

07 feb 2016 23:14

heerlijk persoonlijk geworden. en nu niet meer wegdoen hè? geniet ervan man! Wat een monster.

Re: GT3 in ere herstellen

08 feb 2016 20:54

Dank Horn,
ik was het niet van plan, auto hoop ik nog heel lang te mogen hebben.

Re: GT3 in ere herstellen

08 feb 2016 21:12

Het is een zeer mooie auto geworden. Ik ben een beetje jaloers :thumleft:

Waar heb je de tellerplaat laten doen? Ik heb weinig success met het vinden van platen voor mijn 964.

Re: GT3 in ere herstellen

09 feb 2016 21:42

via porschedials.com er zijn wat verschillende meningen over deze partij. ik heb prima ervaring, maar ik heb ook andere verhalen gehoord.


net even in de garage staan kijken.. hij is eigenlijk wel af zo..

Afbeelding


Afbeelding

Re: GT3 in ere herstellen

10 feb 2016 11:56

Super :thumleft:
Da's een waterkoeler die'k nog wel een keer zou willen hebben.... :D

Re: GT3 in ere herstellen

10 feb 2016 14:06

prachtig :thumleft:

Re: GT3 in ere herstellen

11 feb 2016 2:52

Tjieeezzz, bij wat voor budget houdt het bij jullie eens op :shock:
Bij mij is het met een DOF upgrade voor €1900 met een paar extra's=> totaal €2400 wel gedaan. En dan nog moet ik 'm over een paar maanden naar PCR brengen voor een beurt en APK. vind het wel goed zo. 8) Moet wel stempeltjes in mijn boekje hebben toch?
Maar wel mooi om te zien dat de echte liefhebbers "all the way" gaan en daar kosten noch moeite voor sparen. Chapeau.
:cheers: :cheers: :drive: :drive:

Re: GT3 in ere herstellen

11 feb 2016 13:48

Die rode toerenteller is echt THE bomb

Re: GT3 in ere herstellen

12 feb 2016 20:42

tja,
ik kan gewoon niet tegen dingen die half gedaan zijn. op pagina 1 hou ik ook de gehele onderhoudshistorie bij en alle aanpassingen die ik doe.
beetje gek misschien, maar ik heb even veel plezier van het zoeken naar de aanpassingen die werkelijk verschil maken als van het rijden met de auto

Re: GT3 in ere herstellen

12 feb 2016 22:15

Het resultaat is er naar :thumleft:
En als je gaandeweg het proces er nog veel plezier aan beleeft alleen maar beter :D :ba:

Re: GT3 in ere herstellen

18 apr 2016 20:37

vorig weekend door de Eiffel gereden met een groep vrienden. vrijdag Maastricht, zaterdag door de Eiffel touren, zondag via Essen terug. de auto was net weg geweest voor onderstel aanpassingen, waaronder een bumpsteerkit. ik moet zeggen, 1 van de beste upgrades die je kan doen. de auto is veel rustiger bij oneffenheden in een bocht. veel minder springerig.
super gereden en weet nu ook wat de topsnelheid is met de korte bakverhouding die ik erin heb zitten.

de gt3 blijft een geweldige machine.

Re: GT3 in ere herstellen

19 apr 2016 9:12

thomas1665 schreef:.....en weet nu ook wat de topsnelheid is met de korte bakverhouding die ik erin heb zitten......


.....en die is?...... :popcorn:

:mrgreen:

Re: GT3 in ere herstellen

19 apr 2016 10:41

En wat is een bumpsteerkit dan Thomas, zitten er ook nadelen aan zo'n set?

Re: GT3 in ere herstellen

19 apr 2016 13:03

Ik kwam met een 8:32 overbrenging op 278 op de gps

Re: GT3 in ere herstellen

19 apr 2016 22:52

Volgens mij zie ik deze auto geregeld door mijn straat rijden... (Pieter Aertszstraat in Amsterdam, kan dat kloppen??)..
Hoor de auto vanaf een afstandje altijd al aan komen rijden, ga toch altijd even kijken bij het raam :D

Re: GT3 in ere herstellen

19 apr 2016 22:55

ik zat 285 in de begrenzer. dus dat is hetzelfde.

aan de bumpsteerkit, de specialsiten op het forum kunnen het beter uitleggen, heeft als doel dat je de stabi's bij het uitlijnen kan stellen zonder voorspanning, waardoor bij uitveren niet een extra kracht los komt..... dit is een beetje klepel en klok, maar het heeft voor mij als effect dat als de auto achter in een bocht omhoog komt door oneffenheden, hij niet een meter naar buiten springt.

Re: GT3 in ere herstellen

19 apr 2016 22:57

klaasvs31 schreef:Volgens mij zie ik deze auto geregeld door mijn straat rijden... (Pieter Aertszstraat in Amsterdam, kan dat kloppen??)..
Hoor de auto vanaf een afstandje altijd al aan komen rijden, ga toch altijd even kijken bij het raam :D



klopt, onderweg naar de garage. terwijl ik altijd heel rustig en netjes door de straat rij volgens mij.

Re: GT3 in ere herstellen

19 apr 2016 23:03

thomas1665 schreef:
klaasvs31 schreef:Volgens mij zie ik deze auto geregeld door mijn straat rijden... (Pieter Aertszstraat in Amsterdam, kan dat kloppen??)..
Hoor de auto vanaf een afstandje altijd al aan komen rijden, ga toch altijd even kijken bij het raam :D



klopt, onderweg naar de garage. terwijl ik altijd heel rustig en netjes door de straat rij volgens mij.


Je rijdt inderdaad altijd zeer rustig, maar toch hoor ik het Porsche geluid al vanaf een redelijke afstand (enkel glas he....)
Daarnaast piepen je remmen, door waarschijnlijk het gebruik van sport remblokken :wink:

Re: GT3 in ere herstellen

20 apr 2016 19:02

geinig.

ik zal de volgende keer de ramen in de gaten houden!
Plaats een reactie