Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
01 nov 2016 23:14
Hang je er toch een dikkere motor in
Maar wel goed dat je hem helemaal kaal hebt gehaald. Beetje l*llig als er na een jaartje een roest bultje omhoog komt.
Vind die wielen wel mooi. Zijn toch vast ook wel in een smallere uitvoering te krijgen. Weet niet hoeveel J er standaard onder zit of past.
02 nov 2016 9:43
Jens01 schreef:Hang je er toch een dikkere motor in
Maar wel goed dat je hem helemaal kaal hebt gehaald. Beetje l*llig als er na een jaartje een roest bultje omhoog komt.
Vind die wielen wel mooi. Zijn toch vast ook wel in een smallere uitvoering te krijgen. Weet niet hoeveel J er standaard onder zit of past.
haha ja geld groeit me niet op mijn rug!
Misschien dat ik deze motor wel iets ga kietelen. maar prijzen van een 6cyl gaan echt nergens meer over.
Wielen komt idd straks wel even als die terug is.
Dit zijn originele fuchs van een 3.2
02 nov 2016 16:19
205 is max achter bij een 2.7. Breder krijg je er niet in kwijt en dan moet je hem ook nog op zeker 1 graad negatief zetten.
02 nov 2016 17:53
giulia schreef:205 is max achter bij een 2.7. Breder krijg je er niet in kwijt en dan moet je hem ook nog op zeker 1 graad negatief zetten.
Kan je dat negatief zetten ook bij standaard onderstel makkelijk doen?
Ik heb hem nu voor verlaagd, maar kreeg het achter zo snel niet voor elkaar, tips??
02 nov 2016 18:15
Achter verlagen bedoel je?
03 nov 2016 13:09
Cloaca schreef:Achter verlagen bedoel je?
Ja, voor is makkelijk, achter ben ik er nog niet achter, hebben jullie tips?
03 nov 2016 13:26
Bij die ouwe troep kan je wel wat stellen. Of je graad haalt betwijfel ik. Verlaag je echter gaat ie automatisch meer camber krijgen.
03 nov 2016 16:23
Rik ten Napel schreef:Cloaca schreef:Achter verlagen bedoel je?
Ja, voor is makkelijk, achter ben ik er nog niet achter, hebben jullie tips?
Rik, dat zijn gewoon torsie assen... die zul je moeten verwijderen om die qua splines een tandje te kunnen verzetten.
Wellicht kun je met de reeds bestaande instellingen nog wat hoogte winnen om dat te voorkomen... ze willen nog wel eens vast zitten...
04 nov 2016 0:19
Neem ... achter vast zitten maar heel serieus. Zonder echt goede brander om het echt heet te stoken, lange steigerpijp op de sleutel gaat t vaak niet werken, zeker als nog niet eerder los gehaald is. Torsiestang zelf hoeft er niet uit. Laten uitwegen (en uitlijnen) een must als je de boel los gaat halen.
23 dec 2016 12:36
Al weer even geleden, maar zo voor de kerst dagen wat foto's!
Ben weer druk begonnen met opbouwen! Eigenlijk het leukste werk!!
23 dec 2016 20:18
giulia schreef:205 is max achter bij een 2.7. Breder krijg je er niet in kwijt en dan moet je hem ook nog op zeker 1 graad negatief zetten.
En de schermen rollen...
Leuk project!
30 dec 2016 17:30
Gaat er goed uitzien Rik
09 jan 2017 13:00
Februari gaat lukken...
10 jan 2017 14:18
Cloaca schreef:Februari gaat lukken...
hahahaha! ik hoop het! Zaterdag weer even een volle dag aan de gang!
10 jan 2017 14:49
februari gaat altijd lukken Rik zolang je maar geen jaartal noemt heb je de tijd aan jezelf.
10 jan 2017 15:34
Rik ten Napel schreef:Cloaca schreef:Februari gaat lukken...
hahahaha! ik hoop het! Zaterdag weer even een volle dag aan de gang!
Afbouwen --> shakedown --> Nordschleiffe...
13 jan 2017 17:53
Opbouwen is toch altijd het leukste he! vooral met nieuwe onderdelen!
Morgen de hemel er in plakken! dat word nog even een kl*te klusje!
Iemand tips? van voor naar achter, van uit het dak raam beginnen?! wat is het beste
13 jan 2017 18:15
Aan de baleinen er in hangen, dan rondom op z'n plaats zetten met knijpers/klemmetjes - dan pas plakken ....
Succes
14 jan 2017 9:26
Wat een tempo! Super.
06 feb 2017 13:10
Hij wordt gaaf!
06 feb 2017 13:23
Mooi ding!!!
06 feb 2017 15:03
Waarom heb je het zonnedak niet dicht gemaakt trouwens?
06 feb 2017 16:20
Omdat 't relaxed is als de zon schijnt.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.