Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 17:59



Antwoord op onderwerp  [ 496 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Johann's 924 Turbo - een cult in de dop. 
Auteur Bericht
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Dank allen :thumleft:

Ik heb polyurethaan wel heel eventjes overwogen. Op de stabilisatorstangen van de 964 heb ik polyurethaan, maar dat is een gepantenteerde bus van H&R die geen onderhoud nodig heeft en niet piept.

Op de 924 heb ik besloten het niet te doen voor de volgende redenen:
- Paarse bussen ziet er niet uit en de zwarte bussen is veel te hard
- Polyurethaan slijten veel harder dan rubber tenzij je ze met regelmaat invetten
- Polyurethaan bussen hebben niet altijd metalen inserts zoals ze van fabriek ze wel hebben, dus ik vraag me af of ze echt stugger zijn
- ze maken herrie als ze uitdroogt en ze zijn daarom onderhoudsgevoeliger dan rubber
- Rubber gaan 15 jaar mee
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


29 jan 2017 23:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, 991.1 GT3, ex Cayman GT4, Macan S diesel, 944, ex Cayman 981 GTS, ex 997, ex 911 3.2
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Bedankt voor de toelichting Johann. Minics en ik hebben de powerflex bussen overwogen om onze 944 wat strakker te laten voelen in stuur en ophanging...maar begrijp uit jouw woorden dat het beter is om het door nieuw (fabrieks) rubber te vervangen..?
Mooi klusje tzt


30 jan 2017 13:30
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Klopt Flash, ik denk dat het verschil tussen verse rubberen bussen en de paarse powerflex minimaal is.

De marketing is natuurlijk geniaal want meestal vervang je versleten rubber voor polyurethaan en dar is er wel een wereld van verschil :idea:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


30 jan 2017 18:00
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Mooie auto!


06 feb 2017 18:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gelderland
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Nog tips om koelsysteem te spoelen? Wil dat ook doen. Bij de mijne ook roestkleurige zooi ipv koelvloeistof :wink:
_________________________________________
Blue Beast Porsche 951-ls376/550 widebody 1986 there is no substitute for cubic inches


12 feb 2017 0:32
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Enkele dingen die je altijd moeten doen:
1. koop een goeie radiator flush en volg de instucties
2. Vergeet niet je verwarmer vol aan te zetten als je weer gaan vullen
3. Drie maal ontluchten. Een keer bij het vullen, een keer na een rondje rijden en weer na een lange rit
4. Zorg dat je de juiste antifreeze hebt voor je motor, ze zijn lang niet allemaal gelijk

Succes!

Als je hulp nodig hebt, kunnen we je altijd op de PBVH clubhuis helpen :idea:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


12 feb 2017 9:40
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Het is al weer een tijdje geleden maar ik blijf knutselen aan de 924. Iets waar ik me aal een tijde aan storen is de B-stijlen. De onderlaag begon op plekjes een beetje door te komen, dus gisteren besloten de boel aan te pakken.

Zo was het, met de onderlaag die op veel plekjes door komen
Afbeelding

Beetje opgeschuurd met staalwol
Afbeelding

Daarna de boel afgeplakt en in de grondverf gezet
Afbeelding

En als laatste enkele laagjes Semi-gloss zwart
Afbeelding

En de resultaat. Ik ben heel tevreden 8)
Afbeelding

Gisteren was ook enkele onderdelen binnengekomen van Alpo om de charge tube te voorzien van nieuwe pakkingen en keringen. Dus vanmiddag gezellig met mijn schoonvader aan de 924 gesleuteld
Afbeelding
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


23 apr 2017 19:22
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Het is al weer een tijdtje geleden dat ik een update heb geplaatst.

De afgelopen maanden ben ik veel met de 931 op pad geweest. Sinds de APK keuring van vorig jaar heb ik nu bijna 10 000km mee gereden en met elke kilometer ben ik deze auto meer gaan waarderen. Ik kan maar een ding zeggen, de 924 (Turbo) is een enorm ondergewaardeerd sportwagen. 8)

De afgelopen jaar heb ik een onderbuikgevoel dat de benzinehuishouding niet 100% was. Gedurende de restauratie heb ik de WUR al schoongemaakt en nieuwe injectoren, pomp en accumulator geplaatst. Daarmee heb ik grote verbetering geboekt, maar ik wist dat alle componenten niet helemaal met elkaar in balans waren. Veel kleine dingetjes die niet helemaal klopte telde op tot een motor die soms wat ruw klonk en soms rommelig stationair loopt.

De eerste meest duidelijke probleem was dat de vacuumleidingen niet juist gekoppeld waren. Dat ze verkeerd gekoppeld waren wist ik vanaf het begin, maar om uit te vogelen hoe ze moeten lopen viel best tegen. Ik was ruim een jaar bezig om uit te zoeken hoe het hoort. Je zou denken dat het niet zo moeilijk is maar de K-jetronic systeem is enorm gevoelig en het moet echt kloppen, gokken heeft geen zin. De 924 Turbo heeft in zijn korte tijd in productie enorm veel ontwikkeling gekend, met elke jaar een verbetering in de blok, vacuumleidingen en K-jetronic onderdelen. PET was geen hulp want daar is alleen informatie over series 1 in, de Porsche fabriekshandleiding gaf ook geen duidelijkheid. Eindelijk is het me gelukt met behulp van een vacuum diagram voor een US model en en foto van een nieuwe ROW motor waar de leidingen net zichtbaar is.

Zo loopt mijn leidingen op dit moment
Afbeelding

Zo hoort ze te lopen
Afbeelding

Dus alle vacuum hoort van achter de gasklep te komen, en op mijn auto was de leiding naar de WUR voor de gasklep. De nieuwe vacuumleidingen zijn inmiddels binnen en ik verwacht morgen enkele T-stukken om de nieuwe circuit mee te kunnen bouwen. Ook moet ik een kleine aanpassing aan de charge tube aanbreng waar de Italiaanse beunhaas het jaren geleden hebben verprutst :bang:

De tweede probleem was een zeer slechte koude start. Het is een probleem die ik eerder reeds heb verholpen door de WUR te reinigen in een hypersonische bad maar het is teruggekeerd in de afgelopen weken. De hoofverdachten was opnieuw de WUR, maar voor de zekerheid heb ik besloten alle K-Jetronic componenten uit te bouwen en te laten testen door Bart Mulder (K-jetronic guru van NL). Gedurende de demontage kwam ik wel wat dingetjes tegen. De houders voor de injectoren zaten los en zou dus een oorzaak kunnen zijn van false lucht. Inmiddels heb ik de juiste LOCTITE binnen om ze opnieuw af te dichten.

Afgelopen vrijdagavond heb ik alle componenten van de K-jetronic, na een gezellige babbel en lekkere koffie, bij Bart achtergelaten. Ook heb ik de extra injectoren, WUR en lunctkleppen achtergelaten om zodoende alles te diagnoseren.

Zaterdagmorgen kwam de eerste resultaten al vroeg binnen...
Afbeelding Afbeelding
De verdeling van de benzine over de vier poorten van de spin waren prima, alleen was de systeemdruk van 5.3 Bar te laag. Bart heeft enkele shims geplaatst waardoor de druk opgevoerd is naar 5.7 Bar

AfbeeldingAfbeelding

Daarna waren de WUR's aan de beurt. De WUR die uit de auto kwam was verstopt, maar gelukkig was mijn backup WUR prima, dus deze gaan nu in de auto.
Afbeelding Afbeelding

Bart heeft de WUR's getest als ze koud zijn (10℃), warm zijn en ook hoe ze reageren onder boost met een warme en koude motor. Dus, nu weet ik zeker dat de blok voldoende benzine krijgt onder alle omstandigheden.

Daarna was het de beurt van de injectoren.

De oude injectoren waren conform mijn verwachting waardeloos. Ze ging veels te snel open, de verneveling was ook erg slecht met een injector die alleen maar druppelde.
Afbeelding

De nieuwe injectoren zijn mooi in balans met gelijke hoeveelheden benzine. Alleen gaan ze wat snel open, maar daar valt voor nu mee te leven.
Afbeelding

Vanavond haal ik weer alle spullen op bij Bart en dan heb ik de uitdaging om de 931 weer rijdend te krijgen voor zaterdagmorgen :D
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


29 aug 2017 14:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Brabant - Westland
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Mega gaaf Johann!! Ga je zaterdag ook naar Mittelmotor in Duitsland voor de Transaxles?
_________________________________________
924 Track '84

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.


29 aug 2017 22:22
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Mooi verslag :thumleft:

Ben altijd gek op dit soort test opstellingen :D :thumleft:

Succes met alles terugsleutelen :res:


29 aug 2017 22:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Wow Johann. Heel veel respect! Ik geniet al van je Garage Biljon pagina maar dat er zoveel uitzoekwerk achter zat, had geen idee. Alle lof voor je vasthoudendheid en Sherlock inzicht :lol:

Bouw ze :thumleft:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 aug 2017 22:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Respect!

Wat heb je gebruikt om je B-lijsten te spuiten! Ziet er zeer goed uit!


29 aug 2017 23:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Goed bezig Johann,
Hoe documenteer jij eigenlijk alles wat je loshaalt, dmv foto's of onthoud je het gewoon?
Vooral onderdelen van een motor zijn natuurlijk best wel complex en wat je zelf al gemerkt hebt...iets verkeerds aansluiten zorgt direct voor andere prestaties!
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


30 aug 2017 10:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Overigens bijzonder dat hij het wel doet terwijl de aansluiting dus niet klopt...
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


30 aug 2017 10:18
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Dank jullie wel :D

De vacuum verschil voor en achter de klep zal niet enorm zijn. De vacuum wordt alleen maar gebruikt om de mengsel rijker/armer te stellen afhangend van de hoeveelheid boost. Ik liep dus eigenlijk alleen risico dat de motor iest te arm zou lopen onder full boost. Dus de vacuum is alleen bedoeld voor "fine tuning".

Neppert schreef:
Goed bezig Johann,
Hoe documenteer jij eigenlijk alles wat je loshaalt, dmv foto's of onthoud je het gewoon?
Vooral onderdelen van een motor zijn natuurlijk best wel complex en wat je zelf al gemerkt hebt...iets verkeerds aansluiten zorgt direct voor andere prestaties!


Inderdaad een combi van onthouden en fotograferen. Ik ken deze blok inmiddels enorm goed, maar ik nummer vaak onderdelen en maak dan en foto van ze gemonteerd.

Afbeelding
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


30 aug 2017 18:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Goed bezig Johann, knap staaltje werk weer :thumleft:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


30 aug 2017 20:55
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Zo, hij doet het weer. :D

Het was wel een paar avondjes sleutelen, maar dat vind ik nooit erg.

Alle onderdelen op een rij. Van links naar rechts: De WUR, De extra luchtklep of AAV (ISV in modernere Porsches), De Air Flow Meter met de Benzine verdeler of Spin bovenop, de vier injectoren.
Afbeelding

Het lastigste klus was de WUR weer op zijn plek krijgen zonder ringetjes kwijt te raken en de bouten zijn haast onmogelijk aan te draaien. De WUR zit vrij diep achter op het inlaatspruitstuk, bijna halverwege onderaan het blok. Om hem te verwijderen moet je dus aardig dingen dingen demonteren om voldoende toegang te krijgen. De bobine moet weg, de verdelerkap moet weg de extra luchtklep moet weg en de daarbij behorende slangen. En dan kan je net bij de WUR, maar het is millimeters werk. Heel goed om geduld te oefenen :wink:

Hier zie jullie de WUR weer op zijn plek. Alleen de laatste bout moet er nog in.
Afbeelding

Zoals jullie misschien al weet heb ik een lichte tool fetish en heb ik ongeveer een jaar geleden een best aparte verlengstuk gekocht voor mijn ratel op een uitverkoping.
Afbeelding

Vorige keer was ik twee uren bezig met 1/16 slagen van een inbussleutel de twee lange bouten van de WUR aan te draaien. Dit keer was de klusje binnen 20 minuten geklaard :cheers:

Omdat alles al open en toegankelijk lag heb ik ook besloten de kleppen te stellen. Dat heb ik eerder niet gedaan omdat ik wist dat de kop gereviseerd was vlak voor hij de motenballen in ging. Ook maar goed dat ik er aan was begonnen. De italiaans beunhazen hebben best wel lopen knoeien :bang: De kleppendeksel was met kit o.i.d. gemonteerd, het viel niet mee om hem los te krijgen. Eenmaal los schok ik me de pleuris, de oliesproeier voor de nokkenas heeft een kleine plastic elleboogje om de olie van de kop naar de sproeier te leiden en de elleboogje had een flinke barst. De leiding zat er ook niet meer in, dus het is maar de vraag hoeveel olie de nokken van cylinder drie en vier nog heeft gekregen :shock:

Afbeelding

Natuurlijk begon de stress toe te slagen....zouden ze deze onderdeeltje nog leveren? Bij de 924 is het lang niet zo zeker :pale: Dus met Alpo gemaild en gelukkig gehoord dat zij er nog twee hadden, maar dat ze niet weet of het nog te bestellen zijn. Als zij het niet weten neem ik de gok niet dus heb ik ze allebei gekocht. De prijs viel gelukkig mee.

De elleboogje
Afbeelding

Ik moet toch wachten op de elleboogje om binnen te komen dus was ik begonnen alle troep van de kleppendeksel en blok te verwijderen. Sauber machen, het is een tik :D

Daarna heb ik de kleppen gesteld, ze stond best slecht. Daarna heb ik nieuwe pakkingen geplaatst en de elleboogje met veel beleid weer op de sproeier gekregen.

Afbeelding

Als laatste heb ik de rest van de K-jetronic onderdelen terug gebouwd. Dat viel allemaal best mee en was redelijk snel geklaard. De PBVH koekhapper kwam ook langs om aanwijzingen te geven. Ook de PBVH leerjongen (hoewel hij inmiddels aardig kunt sleutelen) kwam lang voor een babbeltje.

Inmiddels doet de auto het weer, maar ik ben nog bezig met afstellen. Omdat de onderdelen nu anders met elkaar omgaan en ik vacuumlekken heb gedicht is de mengsel flink anders. Op toeren loopt de auto veel fijner maar stationair is hij nog niet 100%. Gisteren na een rondje op en neer naar Zandvoort heb ik weer de CO afgesteld en met een warme motor liep hij toen heel mooi. Vandaag zal ik een koude start proberen....



Tot een volgende keer :salut:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


Laatst bijgewerkt door Johann op 03 sep 2017 10:10, in totaal 2 keer bewerkt.



03 sep 2017 9:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
De aftiteling....... :mrgreen:


03 sep 2017 9:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Wat een passie Johann fijn dat je dit voor iedereen hier op het PF laat zien je le alles zeer duidelijk uit met mooie foto's en video's.


03 sep 2017 12:22
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
We zijn weer ruim een week verder en de 931 loop eindelijk goed stationair.

Het viel niet mee :?

Ik heb met de hulp van Bart wat dingen getest maar we konden het probleem niet eenvoudig localiseren. Eerst dacht ik dat de auto te rijk liep, dus heb ik de megsel flink terug gedraaid. Dat hielp niet, daarna heb ik opnieuw alle vacuum leidingen na gelopen, maar ook hier trof ik niets raars aan.

Op een moment dacht ik, laat ik even de stroom richting de WUR en AAV controleren, en ja hoor, de WUR en AAV had geen stroom. :bang: Hierdoor was alle instellingen verkeerd en gedroeg de K-jetronic zich niet voorspelbaar. Ik had ook een gevoel gehad dat de bobine niet meer 100% waren want je hoorde hem soms tikken.

Omdat de jaarlijkse onderhoud ook gedaan moeten worden heb ik bij Alpo een zwikkie onderdelen besteld. Terwijl ik aan't wachten was op de pakket, en omdat ik tog al moest zoeken naar een probleem in de kabelboom heb ik besloten de oude bedrading voor de mistlampen te verwijderen. Er kwam aardig bedrading uit de auto :shock:

Afbeelding

Daarna heb ik met de hulp van de stroom diagrammen in de Haynes handleiding de probleem gevonden met de WUR en AAV. Er zit een stekkerblokje achter de bobine en die was erg smerig en vol troep. Ik heb de boel los gekoppeld en schoon gemaakt. Daarna goed met contactspray behandeld en weer opgebouwd. Even later heb ik de harnas getest en de AAV en WUR had 12V :cheers: Ik heb ook ontdekt dat de stekker van de "Idle stabilizer" niet helemaal goed geklikt zat, dus deze ook maar met contactspray gespoten en weer op zijn plaats geduwd.

Vrijdagmiddag is mijn pakket van Alpo bezorgd en kon ik vrijdagavond weer aan de slag.
Afbeelding
Wat zat in de pakket:
- Nieuwe benzinefilter
- Nieuwe oliefilter
- 6 liter 5W50
- Nieuwe bobine
- Nieuwe bougies
- Nieuwe benzinepomp relais

Ik heb vrijdagavond de bobine ingebouwd en daarna opnieuw gepoogd de auto af te stellen...maar het wou niet lukken :pale: Dus ben ik weer de internet ingedoken en alle informatie gelezen die ik kan vinden. Ik heb gelezen hoe je een SC afstel, een De Lorean, een Ferrari 400 en ook een Audi Quattro...en na veel nadenken en twee slapelose nachten heb ik eindelijk door hoe K-jetronic werkt :D

Gisteravond met volle moed ben ik weer de garage ingedoken. Dus, hoe stel je een 924 Turbo af...
- Omdat mijn mengsel volgens mijn analyse nu heel arm was heb ik de stelschroef van de verdeler twee hele draaien gegeeft. Volgens Haynes en de fabrieks handleiding zou een hele kleine wijziging van de stelschroef veel effect hebben, maar dat klopt gewoon niet. Zo sensitief is dat stelschroef niet. Je kan prima met kwart slagen stellen.
- Daarna heb ik de auto gestart en hij sloeg meteen aan. Zonder te wachten dat de motor warm was ben ik begon met checken en stellen (Dat kan ik doen omdat ik wist dat de k-jetronic onderdelen 100% is).
-Ik heb de ontsteking met een stroboscoop gesteld. Op de 924 doe je dat niet via de verdeler maar via de bypass schroef van de gasklephuis :roll: Dat omdat de "computer" zelf de onstekking bijsteld, dus hoe dichter jij de stationair toerental bij 900 kunnen krijgen hoe beter de ontstekking is afgesteld. Erg logisch allemaal.
- Eenmaal met de toeren op 900 heb ik de mengsel bijgesteld. Van arm naar rijk totdat de motor rustig liep. Dit keer zonder mijn CO tester en gewoon op gehoor en mijn neus. Na 20 minuten liep de auto perfect.
- vanmorgen ook de auto gecheck met een koude motor en ze loopt nu als een naaimachine 8)

het bewijs :D

_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


Laatst bijgewerkt door Johann op 13 sep 2017 10:13, in totaal 1 keer bewerkt.



12 sep 2017 22:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Goed bezig! :thumleft:
Motor loop mooi!!
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


13 sep 2017 8:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Brabant - Westland
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Gaaf Johann!!
_________________________________________
924 Track '84

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.


26 sep 2017 23:33
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Mooi project Johann!!!
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


27 sep 2017 7:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
idd, echt bewondering :thumleft:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


27 sep 2017 10:04
Profiel WWW
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Johann's 924 Turbo - een cult in de dop.
Dank jullie wel, ik heb veel schik van mijn 924 Turbo :D
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


27 sep 2017 14:58
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 496 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.