Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 18:42



Antwoord op onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Het "klassieker-rally-topic" 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Bericht Het "klassieker-rally-topic"
Ik rij al een paar jaar met een vriend (ook actief op dit forum) klassieker-rally's, zoals ABC-rally, ROZ-rally, stelling van Amsterdam-rally etc. Dat zijn dus meer de toerrit rally's die onderverdeeld zijn in toer/sport/expert klasse en waar wordt gereden volgens verschillende kaartleessystemen waaronder het voor velen bekende "bolletje-pijltje" . Het betreft dus geen rally's zoals Hellendoorn rally, of de bekende WRC- rally's :wink: Wij rijden met een (Mini) Innocenti 1300 van 1975.
AfbeeldingAfbeelding.

We komen tijdens deze rally's best veel Porsche's tegen als mede-deelnemers. Het zijn dan voornamelijk type 911, 912 en 356 maar ook al een enkele 924 of 944. Zijn er hier op het forum misschien mensen actief die ook deze rally's rijden, al dan niet in een Porsche? Of die er in geïnteresseerd zijn of er misschien meer van willen weten? Ik ben benieuwd. Meer informatie vindt je bijvoorbeeld hier. Omdat ik er verder niets op dit Forum over kon vinden, open ik er een nieuw topic voor .