Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 12:47



Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Goed Wrapadres? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Goed Wrapadres?
Dag, benieuwd wie van jullie een goed adres weet om een 911 te laten wrappen. Zie er wel wat op inet voorbij komen maar ben vooral benieuwd naar ervaringen hier. Zit eraan te denken om die van mij te laten doen.
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


04 dec 2016 17:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Zou eerder een goede poetsbeurt adviseren dan je auto anno 2017 nog ergens laten wrappen.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


04 dec 2016 17:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Helemaal eens met Franz en wrap is maar voor een bepaalde tijd.
_________________________________________
http://www.theovanrijn.nl/


04 dec 2016 17:45
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Goed Wrapadres?
"Weet iemand een goeie Chinees? Niet doen Chinees is vies ik zou naar de febo gaan.."

Ik vroeg niet om een poetsadres maar een wrapadres.. :salut:
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


04 dec 2016 17:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Goed Wrapadres?
En als je gewoon effe googled vind je genoeg adresjes met allerlei bevindingen in je buurt. En dat je een 911 wilt laten wrappen maakt technisch trouwens geen ene drol verschil uit met een Opel Agila. :salut:

brian951 schreef:
Ik vroeg niet om een poetsadres maar een wrapadres.. :salut:

En je gaf aan dat je eraan zat te denken om hem te laten wrappen dus geef ik gewoon mijn mening. Zo werkt dat op een forum. :wink:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


Laatst bijgewerkt door Franz op 04 dec 2016 18:09, in totaal 1 keer bewerkt.



04 dec 2016 17:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Bericht Re: Goed Wrapadres?
http://wrapaholic.nl/
_________________________________________
Nie janken.


04 dec 2016 17:56
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Wij doen veel met www.trim-line.nl
Leveren goed werk en is een zeer betrouwbaar adres.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


04 dec 2016 18:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Ik heb 5 jaar terug hier mijn (toenmalige) auto helemaal laten wrappen.
http://www.vermeulenreclame.nl/
Zijn erg proffesioneel en redelijk geprijsd.


04 dec 2016 18:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Current P-kes: 968 CS & 968 cabrio 944 Turbo cabrio 987 Spyder & 987.2 Cayman S Taycan 4S 718 25 jahre & 718 Spyder RS
Bericht Re: Goed Wrapadres?
http://www.jdcustoms.nl

Mij Spyder heeft hier z'n Xpel gekregen, stond toen veel (duur) materiaal welke een wrap kreeg
_________________________________________
LI2S2DBC


04 dec 2016 19:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991 GT3
Rotterdam
Bericht Re: Goed Wrapadres?
JD customs. Zij leveren prima werk, mijn GT3 heb ik daar van XPel laten voorzien. https://www.youtube.com/watch?v=D4Th0KDZE98


04 dec 2016 20:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Waarom auto niet laten wrappen anno 2017 :scratch:
Denk dat het een van de mooie mogelijkheden is van nu om een andere kleur te kunnen rijden. Het gaat zo'n 6 jaar mee en ben je het beu haal je het eraf. Je oorspronkelijke lak is ook nog eens extra beschermd geweest : :wink:
Ja het is een forum en mensen mogen hun mening geven maar de mening over wrappen en het niet doen vind ik nergens op slaan. Op een forum staat het vrij om te reageren maar het hoeft niet (jaja net als mijn reactie nu die niet nodig is :roll: )

@TS; ik heb zo niet een adres voor je maar leuk dat je het overweegt, hou ons op de hoogte van de plannen en uitvoering :thumleft:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


04 dec 2016 20:48
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Goed Wrapadres?
PF'er Ricky Gopie .. die hier helaas al een jaartje niet is geweest is eigenaar van RG Customs in Purmerend.

De website is nog steeds onder constructie, maar z'n FB pagina laat gelukkig wel wat van z'n mooie en vakkundige werk zien ;)


04 dec 2016 21:09
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Thnx voor alle nuttige reacties :thumleft: .. zodra de RPG (eens wat anders dan een kogel) door de kerk is zal ik het hier zeker delen. Zal ergens in het voorjaar worden.
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


04 dec 2016 21:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Goed Wrapadres?
mbembe schreef:
Waarom auto niet laten wrappen anno 2017 :scratch:

Omdat dat zes jaar geleden nog wel geinig was maar nu allang niet meer. Daarbij ziet het er na een jaar niet meer uit vanwege hoekjes die loslaten, beschadigingen en luchtbelletjes eronder. En dan trek je de boel er na een jaar weer vanaf en pleur je 1200,- weg, of meer. (en als je niet uitkijkt zelfs je lak) En dan mag je ook nog hopen dat er geen diepe sneetjes in je lak zitten van het mesje. Dus gewoon lekker doen joh :thumleft:

Citaat:
Ja het is een forum en mensen mogen hun mening geven maar de mening over wrappen en het niet doen vind ik nergens op slaan. Op een forum staat het vrij om te reageren maar het hoeft niet (jaja net als mijn reactie nu die niet nodig is :roll: )

TS geeft toch aan dat hij erover aan het nadenken is en nog geen beslissing genomen heeft? Leg mij dan eens uit waarom jij het nergens op vindt slaan als ik daarop antwoord dat ik het niets vind en later ook uitleg waarom?
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


04 dec 2016 23:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Toch maar ff reageren in dit topic....

Citaat:
Leg mij dan eens uit waarom jij het nergens op vindt slaan als ik daarop antwoord dat ik het niets vind en later ook uitleg waarom?


Volgens mij leg je het pas in je laatste post uit.... Dus, uitleg? Ja, pas nadat je 'kritiek' krijgt maar hey, zoals wel vaker: dat zint je niet. Want ondanks dat dit een forum is waar mensen verschillende meningen mogen hebben, is er volgens jou vaak maar 1 waarheid en dat is de jouwe. :salut:


04 dec 2016 23:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Ach gut, daar hebben we ons bemoeizuchtige Heintje Davids weer.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


04 dec 2016 23:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Wrappen, ik zou het ook niet doen.

Tenzij je zoals YouTube "ster" Schmee je GT4 even voor een paar maandjes laat wrappen en daarna weer serieus laat detailen of overspuiten. Heb ook wel eens de resultaten gezien van een wrap die wat langer bleef zitten en die naar de detailer kon om de schade enigszins te herstellen.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


04 dec 2016 23:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Zo zo Franz, op je teentjes getrapt? Om jou en je continue reacties naar mij toe kan ik alleen maar lachen. Ik ga weer fluitend de week in, thanx!


04 dec 2016 23:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Broer van mij heeft een carcleaning en detailing-bedrijf en krijgt met regelmaat auto's aangeboden met lakschades vanwege het wrappen. En soms moeten er delen overgespoten worden omdat de eigenaar de lak eraf trok bij het verwijderen van de folie.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


04 dec 2016 23:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Ark schreef:
mijn GT3



wat een wreed apparaat zeg :cheers:


8)


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


05 dec 2016 3:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Franz schreef:
mbembe schreef:
Waarom auto niet laten wrappen anno 2017 :scratch:

Omdat dat zes jaar geleden nog wel geinig was maar nu allang niet meer

Dat is jouw mening en geen feit

Citaat:
Daarbij ziet het er na een jaar niet meer uit vanwege hoekjes die loslaten, beschadigingen en luchtbelletjes eronder. En dan trek je de boel er na een jaar weer vanaf en pleur je 1200,- weg, of meer. (en als je niet uitkijkt zelfs je lak) En dan mag je ook nog hopen dat er geen diepe sneetjes in je lak zitten van het mesje. Dus gewoon lekker doen joh

Meerdere kennissen van mij hebben hun auto's gewrapt. Heeft er meerdere jaren opgezeten zonder problemen. Ook nadat het weg is gehaald niks van alles wat jij hierboven beschrijft. Ik zeg niet dat wat jij zegt niet klopt, maar ik ga ervanuit dat dit voorkomt maar wel uitzonderingen zijn. Als je dit bij een vakkundig bedrijf laat doen dan hoeft dat allemaal niet te gebeuren. Iets te kort door de bocht om te zeggen dat het loslaat, beschadigingen geeft etc
Franz schreef:
mbembe schreef:
Ja het is een forum en mensen mogen hun mening geven maar de mening over wrappen en het niet doen vind ik nergens op slaan. Op een forum staat het vrij om te reageren maar het hoeft niet (jaja net als mijn reactie nu die niet nodig is :roll: )

TS geeft toch aan dat hij erover aan het nadenken is en nog geen beslissing genomen heeft? Leg mij dan eens uit waarom jij het nergens op vindt slaan als ik daarop antwoord dat ik het niets vind en later ook uitleg waarom?

Omdat jouw uitleg meer jouw persoonlijke voorkeur is dan dat het goede argumenten betreft. Daarom :popcorn:

@TS: wat ik wel ooit gehoord heb is dat wrappen het beste is op (nagenoeg) nieuwe lak ivm beschadigingen die al op de huidige lak zitten. Hoe strakker de lak hoe beter het wrappen gaat en geen problemen geeft. Jij wil het op een 'oudje', geen idee of dat extra 'risico's' met zich meebrengt. Het vragen waard lijkt me. Aangezien Franz een broer heeft die blijkbaar ervaring heeft met wrappen kan hij daar mss wel iets over vertellen.
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


05 dec 2016 11:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Nou jongens.. geen ruzie maken 8) Ga anders de politiek in ;)
Maar goed om te weten dat er ook nadelen aan kunnen zitten zoals de lakschade. Daar zit ik niet op te wachten idd.. En klopt, heb er nog niet een definitieve beslissing over genomen. Negatieve ervaringen neem ik ook zeker mee :thumleft:
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


05 dec 2016 11:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Wrap-folie is anders dan reguliere plakfolie en als deze folie goed (vakkundig) aangebracht wordt, heeft de lijm geen invloed op het lakwerk. Bovendien hecht deze ook goed om randjes etcetera. De folie kan zelfs (in geval van high gloss) gepolijst worden, mocht dat nodig zijn.

Lak meetrekken als de folie verwijderd wordt, kan alleen plaatsvinden als 1) de lak een slechte hechting heeft (en is het dan de fout van de folie of van de lak?) en of 2) de folie 'koud' eraf gehaald wordt. Als de folie eerst goed warm gemaakt wordt, kan deze best gemakkelijk verwijderd worden (zonder schade).

Een vriend van me heeft een stickerbedrijf en laat ook geregeld auto's wrappen... Ja: hij láát auto's wrappen! Hij kan wel de prints maken of de specifieke folie leveren, maar het (goed en deskundig) aanbrengen van de folie is echt een vak. Volgens hem zijn er te veel 'stickerboeren' die een gat in de markt gezien hebben en de overstap gemaakt hebben van het reclamestickeren naar het wrappen, maar bij dat laatste zijn hele andere vaardigheden noodzakelijk...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


05 dec 2016 12:07
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Goed Wrapadres?
geertsabine schreef:
Zo zo Franz, op je teentjes getrapt? Om jou en je continue reacties naar mij toe kan ik alleen maar lachen.

Terwijl je zelf de aanleiding geeft
geertsabine schreef:
Toch maar ff reageren in dit topic....

..... zonder inhoudelijk iets toe te voegen aan het topic :roll:

Eerst slechts uitlokken dus en vervolgens :cry:

Laat elkaar met rust of vecht het lekker samen uit buiten het PF om svp!
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


05 dec 2016 12:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Goed Wrapadres?
Black Betty schreef:
Wrap-folie is anders dan reguliere plakfolie en als deze folie goed (vakkundig) aangebracht wordt, heeft de lijm geen invloed op het lakwerk.

Er zijn zelfs vakkundige bedrijven waar het nog wel eens fout kan gaan maar die gaan soms wel coulant om met serieuze klachten. Alleen betaal je dan al snel 2500,- of meer voor een wrapbeurt. Ik zou daarom ook nooit een auto laten wrappen omdat je je stoort aan de wat slechtere lak omdat je dan beter dat bedrag kunt besteden aan een professionele lakbeurt/detailing.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


05 dec 2016 13:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BoeleBraaksma


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.