Switch to full style
Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Porsche 996 LED verlichting

28 apr 2018 1:09

Ga komende week mijn 996.1 koplampen ombouwen naar bi-led verlichting. Had mijn halogeen lampen al omgebouwd naar bi xenon maar ben toch benieuwd naar LED...

Meningen op internet zijn verdeeld van LED projectoren ten opzichte van xenon projectoren.

Re: Porsche 996 LED verlichting

28 apr 2018 20:41

Heb ook LED overwogen maar Xenon blijkt toch veel beter te zijn.
In ieder geval in de aftermarket markt.

Re: Porsche 996 LED verlichting

29 apr 2018 9:07

Wij hebben LED in onze Daily en ik kan je zeggen dat dit 10x beter is dan Xenon.
Is wel orgineel vanaf de fabriek. Ik had LED aftermarket in onze vorige daily en deze had ook een erg mooie en goede lichtopbrengst.
Je moet ze dan natuurlijk goed laten afstellen. Maar of dit voor een 996 goed te regelen is weet ik niet.

Re: Porsche 996 LED verlichting

30 apr 2018 0:21

Ben ook erg benieuwd naar LED! vond de xenon projector al erg indrukwekkend maar ben toch nieuwsgierig naar LED dus ga dit eens proberen in een extra set koplampen... Ik houd jullie op de hoogte!

Re: Porsche 996 LED verlichting

02 mei 2018 23:47

Zoals beloofd een update! Had eergisteren de LED projectoren binnen gekregen en was onder de indruk van de licht opbrengst maar helaas zijn de projectoren een heel stuk groter dan de xenon projectoren en krijg ze niet passend in de reflector.

Het mooie van LED is dat ze direct het maximale licht geven ten opzichte van de opwarm tijd van xenon. Maar verder zag ik geen verbetering qua licht opbrengst dus de xenon blijft nog even in de Porsche!

Re: Porsche 996 LED verlichting

29 mei 2018 20:57

Jammer was wel benieuwd

Re: Porsche 996 LED verlichting

30 mei 2018 23:28

In mijn DD was Xenon de upgrade en led de standaard.

Re: Porsche 996 LED verlichting

30 mei 2018 23:29

Heb overigens xenon in de P, maar de licht opbrengst blijft bagger vergeleken met de DD (VW Golf)

Re: Porsche 996 LED verlichting

31 mei 2018 9:21

lagunamak schreef:In mijn DD was Xenon de upgrade en led de standaard.


welke was dat dan want ongeveer overal is: halogen-Xenon-LED de volgorde van standaard naar upgrades. Xenon wordt uit gefaseerd in de industrie en veel merken hebben alleen nog halogeen en LED. Ik heb het dan over dimlicht, niet de DRL (daytime running light)

Re: Porsche 996 LED verlichting

04 jun 2018 23:04

Golf GTE. LED was standaard, xenon de upgrade met meesturende koplampen, automatisch grootlicht etc. Dit is trouwens een bijzondere ervaring, zeker in de bergen in het donker...
Plaats een reactie