20 jul 2019 10:49
23 jul 2019 13:43
25 jul 2019 9:32
25 jul 2019 11:15
25 jul 2019 12:36
Johann schreef:Dat dacht ik ook Mark!
Als jochie is deze slogan mij ten oren gekomen via het film Risky Business en ik vond het toen en vandaag nog gaaf
25 jul 2019 21:16
Peter S schreef:Wordt er op de Bumpers een andere lak gebruikt die meer "flexible" is dan op de plaat delen?
996Tom schreef:Goede vraag zeg, +1. Nooit over nagedacht. Als je op de linkerbaan zit, er langs wil, en je voorganger reageert niet op je lichtsignalen, zou je hem een piepklein en heel zacht tikje met je voorbumper kunnen geven, zonder dat dit de lak aantast.
25 jul 2019 23:15
25 jul 2019 23:34
26 jul 2019 1:53
26 jul 2019 9:58
Bolevi schreef:Goed werk! Mooi om te zien hoe grondig deze gt3 aangepakt wordt.
Leuk ook om al die foto’s van het proces te zien!
26 jul 2019 10:34
26 jul 2019 11:31
26 jul 2019 13:00
Johann schreef:Ja, daar baal ik ook heel erg van maar ik heb een goedmakertje, de uitgebreide how-to voor de ventieldopjes komt een dezer dagen jullie kant op
26 jul 2019 19:29
Cazzo Super Veloce schreef:Als ik het goed begrijp is zon 996GT3 the worst of both worlds.
Hij roest, hij lekt en hij is lillik.
26 jul 2019 22:28
Cazzo Super Veloce schreef:Als ik het goed begrijp is zon 996GT3 the worst of both worlds.
Hij roest, hij lekt en hij is lillik.
27 jul 2019 11:37
Kheldar schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Als ik het goed begrijp is zon 996GT3 the worst of both worlds.
Hij roest, hij lekt en hij is lillik.
Hey Alvin ... euhhh Cazzo
Maar hij ploft niet!
27 jul 2019 11:51
27 jul 2019 11:58
28 jul 2019 10:56
Johann schreef:[
Heb je al van de coolant line failures gehoord op een GT3/GT2/Turbo blok
Komt best vaak voor
05 aug 2019 15:08
05 aug 2019 16:21
05 aug 2019 16:28
05 aug 2019 17:35
05 aug 2019 18:07
05 aug 2019 21:58