Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 20:35



Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Mijn 997 4s 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Mijn 997 4s
Wellicht beter op zn plek in het voorstelhoekje maar vanwege toch wat meer dingen 'gedaan' een projecttopic aangemaakt. Je moet toch wat op een regenachtige dag. :D

Vergeleken bij de andere projecten kan je niet eens echt van een project spreken maargoed.

Afgelopen zomer eerst mn garage gereed gemaakt. Daarna opzoek gegaan naar een Porsche naar mijn wensen.
dwz:
997 MK1
4s
Blauw (of atlasgrijs)
Zwart interieur
Handgeschakeld
Sportchrono en stoelverwarming.

Ook echt nog nagedacht of ik een mk2 zou nemen. Het interieur daarvan vind ik echt wel mooier. De lichtunits achter en de knipperlichten voor zijn naar mijn smaak niet helemaal leuk getekend/gesneden (ieder zn ding natuurlijk). Dus ondanks alle bekende nadelen toch voor een mk1 gegaan.

Uiteindelijk een mooie gevonden bij mezelf om de hoek. Nl auto, 100k km, 2006. Na een keuring bij vd Gugten mee naar huis genomen.
Wat is dat lekker zeg! :drive: Echt een heel andere auto dan mn 964 die ik heb gehad, maar toch hetzelfde Porsche gevoel.
Afbeelding Afbeelding

Echt superblij mee. :ba: :ba: :ba:
Als eerste de auto een uitgebreide polijst en poetsbeurt gegeven. Ook daarbij de koplampen en knippers weer mooi helder gepolijst.
Reflectie:
Afbeelding

't zijn de kleine dingen die het doen; nieuwe radioknopjes. De oude bleven aan je vingers kleven :roll:
Afbeelding

Nieuwe naafkapjes (eerst even in de blanke lak gezet)
Afbeelding

De auto heeft daarna een tourtje gedaan langs verschillende garages voor wat achterstallig/preventief onderhoud wat ik niet zelf doe in die kleine garage van mij.
Afbeelding
- nieuwe condensors
- nieuwe radiateurs en meteen zooi verwijderen
- olie en bakolie verversen
- olietemp/niveau sensor vervangen
- de drie bekende modificaties op IMS/koelsysteem/AOS.
Laatste vond ik een moeilijke beslissing. Statistisch gezien kan ik helemaal beredeneren dat de kans erg klein is. Toch laten doen voor mn eigen gemoedsrust.
Koppeling bleek al een keer vervangen en IMS lager zag er perfect uit. Kijk dat soort zaken willen we horen.

Ook heb ik een nieuwe accu gezet. Doe ik eigenlijk altijd als ik een wat oudere auto koop. Kleine moeite, vaak groot resultaat.

Afgelopen week mn stuurtje, pook en handremhoes terug gekregen van Royal Steeringwheels. Laten verdikken, duimgrepen toegevoegd en opnieuw bekleed.
Ziet er (IMHO) echt erg mooi uit.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Wel klein foutje gemaakt met terugplaatsen van de airbag: stekkertjes niet goed teruggestoken. Dus nu heb ik een airbagwaarschuwing in het storingsgeheugen. Als er iemand met een Durametic? is in de buurt van Voorne Putten.........

Voor deze winter staat op het programma:
* Steenslag wegwerken (zo ver als mogelijk0
* + kabel voor startmotor vervangen. En als we dan toch bezig zijn dezelfde startmotor direct reviseren.
* Remklauwen bijpunten. Zijn nog te mooi voor volledig opnieuw spuiten/poedercoaten maar zitten toch een paar puntjes op.

Zoals gezegd; zeker niet echt een project, maar foto'tjes kijken is altijd leuk.
(als iemand nog een tip heeft om m'n kenteken te blurren, hou ik me trouwens warm aanbevolen. ben al blij dat ik foto's geplaatst krijg :oops: )


18 nov 2019 15:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Mijn 997 4s
Is het de bedoeling dat ik foto's zie? Ik zie ze niet :(
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


18 nov 2019 15:41
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Mijn 997 4s
Ik zie alleen de naafkapjes :?


18 nov 2019 15:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Mijn 997 4s
Grrrrrr.
Tot zover de zin: ik kan foto’s plaatsen.
Geüpload via Google foto’s. Vanavond even puzzelen


18 nov 2019 16:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Mijn 997 4s
in je album zetten is je al eens gelukt is wel alweer ff geleden :scratch:
als je ze in je album zet is er hier vast wel iemand die ze zichtbaar maakt :salut:


18 nov 2019 19:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Mijn 997 4s
Wellicht beter op zn plek in het voorstelhoekje maar vanwege toch wat meer dingen 'gedaan' een projecttopic aangemaakt. Je moet toch wat op een regenachtige dag. :D

Vergeleken bij de andere projecten kan je niet eens echt van een project spreken maargoed.

Afgelopen zomer eerst mn garage gereed gemaakt. Daarna opzoek gegaan naar een Porsche naar mijn wensen.
dwz:
997 MK1
4s
Blauw (of atlasgrijs)
Zwart interieur
Handgeschakeld
Sportchrono en stoelverwarming.

Ook echt nog nagedacht of ik een mk2 zou nemen. Het interieur daarvan vind ik echt wel mooier. De lichtunits achter en de knipperlichten voor zijn naar mijn smaak niet helemaal leuk getekend/gesneden (ieder zn ding natuurlijk). Dus ondanks alle bekende nadelen toch voor een mk1 gegaan.

Uiteindelijk een mooie gevonden bij mezelf om de hoek. Nl auto, 100k km, 2006. Na een keuring bij vd Gugten mee naar huis genomen.
Wat is dat lekker zeg! :drive: Echt een heel andere auto dan mn 964 die ik heb gehad, maar toch hetzelfde Porsche gevoel.
Afbeelding Afbeelding

Echt superblij mee. :ba: :ba: :ba:
Als eerste de auto een uitgebreide polijst en poetsbeurt gegeven. Ook daarbij de koplampen en knippers weer mooi helder gepolijst.
Reflectie:
Afbeelding

't zijn de kleine dingen die het doen; nieuwe radioknopjes. De oude bleven aan je vingers kleven :roll:
Afbeelding

Nieuwe naafkapjes (eerst even in de blanke lak gezet)
Afbeelding

De auto heeft daarna een tourtje gedaan langs verschillende garages voor wat achterstallig/preventief onderhoud wat ik niet zelf doe in die kleine garage van mij.
Afbeelding
- nieuwe condensors
- nieuwe radiateurs en meteen zooi verwijderen
- olie en bakolie verversen
- olietemp/niveau sensor vervangen
- de drie bekende modificaties op IMS/koelsysteem/AOS.
Laatste vond ik een moeilijke beslissing. Statistisch gezien kan ik helemaal beredeneren dat de kans erg klein is. Toch laten doen voor mn eigen gemoedsrust.
Koppeling bleek al een keer vervangen en IMS lager zag er perfect uit. Kijk dat soort zaken willen we horen.

Ook heb ik een nieuwe accu gezet. Doe ik eigenlijk altijd als ik een wat oudere auto koop. Kleine moeite, vaak groot resultaat.

Afgelopen week mn stuurtje, pook en handremhoes terug gekregen van Royal Steeringwheels. Laten verdikken, duimgrepen toegevoegd en opnieuw bekleed.
Ziet er (IMHO) echt erg mooi uit.
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Wel klein foutje gemaakt met terugplaatsen van de airbag: stekkertjes niet goed teruggestoken. Dus nu heb ik een airbagwaarschuwing in het storingsgeheugen. Als er iemand met een Durametic? is in de buurt van Voorne Putten.........

Voor deze winter staat op het programma:
* Steenslag wegwerken (zo ver als mogelijk0
* + kabel voor startmotor vervangen. En als we dan toch bezig zijn dezelfde startmotor direct reviseren.
* Remklauwen bijpunten. Zijn nog te mooi voor volledig opnieuw spuiten/poedercoaten maar zitten toch een paar puntjes op.

Zoals gezegd; zeker niet echt een project, maar foto'tjes kijken is altijd leuk.
(als iemand nog een tip heeft om m'n kenteken te blurren, hou ik me trouwens warm aanbevolen. ben al blij dat ik foto's geplaatst krijg :oops: )

Hopelijk gaat het nu wel goed met de foto's. Dit bericht ter vervanging van de eerste.


18 nov 2019 22:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Vlakbij Groningen
Bericht Re: Mijn 997 4s
Goed bezig :thumleft:


19 nov 2019 0:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Mijn 997 4s
Ik doe dat met Gimp.
Vette wagen, veel plezier er mee!
Afbeelding
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


19 nov 2019 0:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Mijn 997 4s
Ik heb een Durametric dus als je een keer in de buurt van Den Haag bent laat maar weten.

Die modificaties zijn een no-brainer. Vooral koeling en AOS. Blok loopt stuk koeler en geen olie meer direct in de inlaat.Dus goede beslissing!


19 nov 2019 23:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Mijn 997 4s
Gister een middagje besteed om de pluskabel te vervangen.
Een bekend euvel bij de 997's (blijkbaar).

Alles bij elkaar een aardig klusje, maar prima zelf te doen met basisgereedschap. Je hebt wel een torx setje nodig.
Oja en lange dunne vingers :bang: Ik ben een uurtje of 4 bezig geweest. De voldoening is groot als hij in 1x start nadat je alles weer hebt teruggebouwd.
Het lastigste was nog het connectorblok onder de auto aan de carrosserie te bevestigen. Dat was grotendeels te wijten aan het gebrek aan een brug :roll:
Kabel kost zo'n €100 dus daar hoef je het niet voor te laten.

Ik heb er voor gekozen om niet direct de startmotor uit te bouwen (en te reviseren) aangezien ik eerst zeker wilde weten dat dit werkte. Ik vind het altijd lastig storing zoeken als je meerdere elektronica zaken tegelijk vervangt. Daarbij staat er nu net aan 100k op de teller dus zou hij nog wel wat pit moeten hebben.

Als leidraad heb ik deze link gebruikt.

http://murenae.com/FTP_Files/997.1-Alternator-Cable.pdf

Wat foto's:

Alles uitgebouwd en AC compressor uit de weg.
Afbeelding

De oude en nieuwe kabel:
Afbeelding


17 dec 2019 11:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Mijn 997 4s
Goed dat het gelukt is, fijn dat je dat hier post!

Even nog links naar 2 andere draadjes over dit onderwerp:
* oplossing stroomlek en terugroepactie 997 '05
* "Slecht' starten 997 (bij warme motor)

Bij mijn 997 waar ik startproblemen mee had, is toentertijd de startmotor vervangen, en toen was het probleem verholpen.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


17 dec 2019 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Bericht Re: Mijn 997 4s
Mooie kar zeg!!

Als je langs Den Haag komt voor de durametric van Kheldar hoor ik het graag. Maken we er een mini meet van :)
_________________________________________
Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag


17 dec 2019 20:29
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Mijn 997 4s
Mooie klus. Waar heb je de plus kabel gekocht en wat is het onderdeelnummer? Maak ik er ook een winterklusje van.


21 dec 2019 15:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Mijn 997 4s
Hele mooie 997! Waar vind je zoiets nog, ben namelijk stiekem ook opzoek naar een soortgelijke 997.


25 dec 2019 16:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Mijn 997 4s
Dank voor de reacties :thumleft:

@Fiscalist: doen we! Wil van het voorjaar even langs bij "the mechanic" en bij Detailkoning is in de buurt dan.

@Hans44: Ik heb de kabel gekocht bij Rosepassion.
Het is dit onderdeel:
https://www.rosepassion.com/nl/schema-s-porsche-997-2006-eu-997-c4s-coupe-manuele-bak-6-versnellingen/ontsteking-starter-alternator-414/alternator-starter-batterij-3859/99760701903-p141152-kabelbundel-stuur-links-141152

@KoenJ: Deze specifieke kleurencombi komt idd niet zo vaak voor. Best wel even naar gezocht. Verder staat er genoeg moois te koop hoor. Als je atlas-grey ook blauw genoeg vind staan er best een aantal.
Een goede detailbeurt doet een auto altijd goed. :wink:


26 dec 2019 9:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Mijn 997 4s
Tussen kerst en oudjaar lekker een en ander geprutst.

Eerst de voorzijde:
Nieuwe dempertjes:
Ik heb gekozen voor de goedkopere variant. Was exact hetzelfde merk als waar "Porsche" is opgeprint, en scheelt een factor 3 in prijs. Keurige dempertjes, er zit zelfs al een dotje vet in het kogelgewrichtje.
Afbeelding Afbeelding

Een nieuw interieurfilter. Waardeloos op z'n plek te krijgen. :(
Direct goed schoongemaakt in achter het plastic.
Afbeelding Afbeelding

Daarna kofferruimte zeer goed gereinigd en in dressing gezet.
Het zijn de kleine dingen die het doen.
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Achter de slotplaat begon het een klein beetje te corroderen door de verschillende metaalsoorten.
Aangepakt en plaatje weer netjes op z'n plek.
Afbeelding Afbeelding

Met Stipt Polish Point als inspiratie aardig wat tijd aan de motorruimte besteed.
De veelbesproken bypass had ik al besteld. Achteraf had ik beter even af kunnen wachten en ook een zwarte kunnen bestellen. Dat leek me mooier. Nu deze blauwe erop zit vind ik het toch wel gaaf. Dopje nog wat extra gepolijst. Uiteraard ook direct een nieuw luchtfilter (gewoon origineel) gestoken.
Het niveau van Stipt haal ik natuurlijk niet. Ik wil dan ook niet alles uit elkaar halen. Toch vind ik het erg geslaagd.
Heb er nog niet mee gereden, dus kan nog niets zeggen over de verschillen.

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Volgende halte:
De wielkasten en ophanging.


31 dec 2019 17:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Q7, 997 GT3, ex,F10 M5, ex 997s, Ex E60 535D, Ex 996 Turbo. Ex 996 4s, Ex Audi S2
Bericht Re: Mijn 997 4s
@CJ ben je tevreden over het nieuw bekleden van het stuur? Ik wil het stuur van de GT3 opnieuw laten bekleden met alcantara en zoek daar nog een goed bedrijf voor.
_________________________________________
Porsche 997 GT3


01 jan 2020 20:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2C
Amersfoort
Bericht Re: Mijn 997 4s
Ziet er weer fraai uit. Is wel dankbaar werk. Wat is die 'dressing' waar je over spreekt?


01 jan 2020 21:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Mijn 997 4s
@ The-P:

Ja ik ben er zeer tevreden mee! Heb het adres via het forum. Communicatie was goed en niet geheel onbelangrijk: het resultaat ook!.
Had binnen 2 weken m'n stuur (en de rest) terug. Was €200 kwijt voor het totaal. Was inclusief verdikken en toevoegen van duimgrepen. :drive:

http://royalsteeringwheels.com/


@ Jeroen SC:
Ik gebruik voor de delen die niet nat worden Poorboys Natural Look.
Afbeelding
Ik maak het eerst goed schoon met APC 1:10. Daarna fohn ik het met een verfstripper om de poriën goed open te zetten. Vervolgens doe ik Natural Look erop en verhit ik het weer. Niet te warm. Na een kwartiertje intrekken wrijf ik het goed uit. :salut:


02 jan 2020 13:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 Carrera cabrio (996) & BMW E28 528i 24v (m52)
Bericht Re: Mijn 997 4s
Prachtige 997! Lekker dik zo'n S met de 'brede heupen' en met deze wielen helemaal een plaatje :D

Even een vraagje over die intake-bypass, waar heb je die besteld? Ik zoek er voor m'n 996 ook een.


02 jan 2020 21:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Mijn 997 4s
Dank je Robin :thumleft:

Ik heb hem besteld bij Design911 in de UK
https://www.design911.co.uk/fu/prod766/Cold-Air-Induction-Kit-Porsche-997-C2-C4-2004-07/

In dit draadje wordt ook een zwarte optie besproken. Misschien dat ik die volgende keer zou nemen.

https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=50313


02 jan 2020 22:32
Profiel
PorscheForum Rakker
930 Turbo, 911 3.2, 997 S Cabrio
Bericht Re: Mijn 997 4s
CJ schreef:
Wellicht beter op zn plek in het voorstelhoekje maar vanwege toch wat meer dingen 'gedaan' een projecttopic aangemaakt. Je moet toch wat op een regenachtige dag. :D

Vergeleken bij de andere projecten kan je niet eens echt van een project spreken maargoed.

Afgelopen zomer eerst mn garage gereed gemaakt. Daarna opzoek gegaan naar een Porsche naar mijn wensen.
dwz:
997 MK1
4s
Blauw (of atlasgrijs)
Zwart interieur
Handgeschakeld
Sportchrono en stoelverwarming.

Ook echt nog nagedacht of ik een mk2 zou nemen. Het interieur daarvan vind ik echt wel mooier. De lichtunits achter en de knipperlichten voor zijn naar mijn smaak niet helemaal leuk getekend/gesneden (ieder zn ding natuurlijk). Dus ondanks alle bekende nadelen toch voor een mk1 gegaan.

Uiteindelijk een mooie gevonden bij mezelf om de hoek. Nl auto, 100k km, 2006. Na een keuring bij vd Gugten mee naar huis genomen.
Wat is dat lekker zeg! :drive: Echt een heel andere auto dan mn 964 die ik heb gehad, maar toch hetzelfde Porsche gevoel.
Afbeelding Afbeelding

Echt superblij mee. :ba: :ba: :ba:
Als eerste de auto een uitgebreide polijst en poetsbeurt gegeven. Ook daarbij de koplampen en knippers weer mooi helder gepolijst.
Reflectie:
Afbeelding

't zijn de kleine dingen die het doen; nieuwe radioknopjes. De oude bleven aan je vingers kleven :roll:
Afbeelding

Nieuwe naafkapjes (eerst even in de blanke lak gezet)
Afbeelding

De auto heeft daarna een tourtje gedaan langs verschillende garages voor wat achterstallig/preventief onderhoud wat ik niet zelf doe in die kleine garage van mij.
Afbeelding
- nieuwe condensors
- nieuwe radiateurs en meteen zooi verwijderen
- olie en bakolie verversen
- olietemp/niveau sensor vervangen
- de drie bekende modificaties op IMS/koelsysteem/AOS.
Laatste vond ik een moeilijke beslissing. Statistisch gezien kan ik helemaal beredeneren dat de kans erg klein is. Toch laten doen voor mn eigen gemoedsrust.
Koppeling bleek al een keer vervangen en IMS lager zag er perfect uit. Kijk dat soort zaken willen we horen.

Ook heb ik een nieuwe accu gezet. Doe ik eigenlijk altijd als ik een wat oudere auto koop. Kleine moeite, vaak groot resultaat.

Afgelopen week mn stuurtje, pook en handremhoes terug gekregen van Royal Steeringwheels. Laten verdikken, duimgrepen toegevoegd en opnieuw bekleed.
Ziet er (IMHO) echt erg mooi uit.
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Wel klein foutje gemaakt met terugplaatsen van de airbag: stekkertjes niet goed teruggestoken. Dus nu heb ik een airbagwaarschuwing in het storingsgeheugen. Als er iemand met een Durametic? is in de buurt van Voorne Putten.........

Voor deze winter staat op het programma:
* Steenslag wegwerken (zo ver als mogelijk0
* + kabel voor startmotor vervangen. En als we dan toch bezig zijn dezelfde startmotor direct reviseren.
* Remklauwen bijpunten. Zijn nog te mooi voor volledig opnieuw spuiten/poedercoaten maar zitten toch een paar puntjes op.

Zoals gezegd; zeker niet echt een project, maar foto'tjes kijken is altijd leuk.
(als iemand nog een tip heeft om m'n kenteken te blurren, hou ik me trouwens warm aanbevolen. ben al blij dat ik foto's geplaatst krijg :oops: )

Hopelijk gaat het nu wel goed met de foto's. Dit bericht ter vervanging van de eerste.



Een plaatje CJ! Nu houden en niet weg doen he!!

Stuurwiel is alcantara?

Waar heb je trouwens die radioknopjes vandaan? Heb zelf ook kleverige radioknopjes/ navigatiesysteemknopje.


08 jan 2020 11:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Mijn 997 4s
Stuurwiel is gewoon glad leer. Zelf (persoonlijk) vind ik het mooier als alcantara dan in de rest van het interieur terug komt.
Bv. op de middengedeeltes van de stoelen.

Knopjes heb ik via ebay besteld.

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313.TR1.TRC0.A0.H0.Xradio+knobs+porsche+997.TRS0&_nkw=radio+knobs+porsche+997&_sacat=0


:salut: :salut:


09 jan 2020 20:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Mijn 997 4s
Gaaf!

Die kabel die je vervangen hebt; dat overweeg ik ook.
Mijn 997.1 start na enige aarzeling. Is dat wat jij ook had?

Dank je!!


27 feb 2020 21:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Bericht Re: Mijn 997 4s
Dankjewel.

De mijne startte niet met aarzeling als ie koud was.
Bij een warme motor wel.
Het leek alsof de accu leeg was. Moeilijk rondkomen startmotor, en uiteindelijk het bekende klikken. :cry:

Na het vervangen geen nergens last meer van.


28 feb 2020 21:58
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.