Switch to full style
Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

panamera ehybrid

23 feb 2022 18:04

ik zal hier toch maar een topic aanmaken

sinds december in bezit van een witte panamera ehybrid van 2013 en de bedoeling was wel om wat kleine dingen aan te passen maar dat worden er al steeds meer

heb de logo s achterop gekocht in zwart om te vervangen ben alleen nog opzoek naar zwarte ehybrid logo s of ik moet ze laten spuiten

tevens heb ik de spullen binnen om de remklauwen wit te maken met zwarte porsche letters erop

ook een set verstelbare koppelstangetjes in huis om de luchtvering wat te laten zakken

en een set andere wielen gekocht als zomerwielen die momenteel opnieuw gecoat worden in hoogglans zwart

Afbeelding

Re: panamera ehybrid

23 feb 2022 22:17

Mag ik een onbeleefde vraag stellen? Wat kost het spuiten van die velgen (ongeveer)?
Mijn wintervelgen zijn ook niet al te mooi en wellicht het overwegen waard om ze te laten spuiten.

Re: panamera ehybrid

23 feb 2022 23:12

Heb jij wel eens een auto niet onder handen genomen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ??

Re: panamera ehybrid

24 feb 2022 14:48

Brulaap schreef:Mag ik een onbeleefde vraag stellen? Wat kost het spuiten van die velgen (ongeveer)?
Mijn wintervelgen zijn ook niet al te mooi en wellicht het overwegen waard om ze te laten spuiten.


prijs voor het coaten is 360 euro maar wel aangeleverd zonder banden en zonder schades of wat dan ook

Re: panamera ehybrid

24 feb 2022 14:49

porschefabian schreef:Heb jij wel eens een auto niet onder handen genomen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ??


uh nee denk :D :D

Re: panamera ehybrid

24 feb 2022 20:01

erik bruggeman schreef:prijs voor het coaten is 360 euro maar wel aangeleverd zonder banden en zonder schades of wat dan ook


Dank voor het delen van de prijs :thumleft:

Re: panamera ehybrid

17 maart 2022 9:31

Afbeelding

De Wielen terug van het coaten.

Re: panamera ehybrid

17 maart 2022 13:25

Mooi man! Plaatje even ingekopieerd ipv FB link :salut:

Re: panamera ehybrid

18 maart 2022 14:42

Dank je

Intussen deze week de auto gepoetst en de logo s op de achterzijde vervangen voor zwart

Dit weekend worden de remklauwen wit met zwarte letters en gaan de zomerwielen erop

Tevens ook de set draagarmpjes om hem wat te verlagen

Re: panamera ehybrid

18 maart 2022 15:03

Mooie velgen. Voordeel van zwart is dat je niet/lastig ziet of ze vuil zijn :thumleft:
Plaats een reactie