Switch to full style
Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Soms doe je gekke dingen, nieuw project “outlaw”

14 mei 2023 13:41

Arnoud69 schreef:Druk bezig te klooien met de kleuren. Links voor heeft op dit moment de voorkeur. Dark Olive. Rechts NATO green, achter dark British racing Green (MG).

Afbeelding


Hoi Arnoud, dit lijkt lichter en met minder metallic dan op mijn cayman of is dat schijn?
Gr. Bas

Re: Soms doe je gekke dingen, nieuw project “outlaw”

14 mei 2023 15:21

Haha. Het is non-metallic. Wel dezelfde kleur maar van eerder. Het is bij jou begonnen!

Re: Soms doe je gekke dingen, nieuw project “outlaw”

14 mei 2023 15:41

Dan klopt dat “minder metallic” dus zeker

Re: Soms doe je gekke dingen, nieuw project “outlaw”

17 mei 2023 18:19

Zo even zinloze update. Heb mezelf een snijplotter kado gedaan. Het eerste wat we uitgeprobeerd hebben moest natuurlijk ook ergens opgeplakt worden. De lineaal heeft nu dus een upgrade ondergaan. :D

Afbeelding

Re: Soms doe je gekke dingen, nieuw project “outlaw”

07 jun 2023 18:19

Ik heb eindelijk de jaren ‘60 Talbot Berlin spiegels gevonden die ik zocht. De 333, het grote “bullet” formaat. Moet er wel zelf nog een mal voor maken om de rubber pakking goed te krijgen maar daar zijn we al druk mee gestart met de 3D printer. Volgende week gaat Kermit naar de RDW als alles goed gaat.
Afbeelding

Re: Soms doe je gekke dingen, nieuw project “outlaw”

07 jun 2023 23:04

Leuk. Ouwe knutselaar :lol:

Re: Soms doe je gekke dingen, nieuw project “outlaw”

14 jun 2023 16:57

Zo belangrijke dag! Nadat Visser de meest belangrijke zaken heeft afgemaakt vandaar naar de RDW en om maar direct de conclusie te geven, hij krijgt een mooi 1974 blauw kenteken met de spoorverbreding keurig erop! Heel mooi dus.
Afbeelding

De targa gaat even uit logeren en Kermit kon dus de garage in. Dat paste maar net.
Afbeelding

Dan iets wat goed en fout ging tegelijkertijd. Ik had dus die mooie Tablot Berlin 333 spiegels gevonden. De rubber ring is ook perfect gelukt. Alleen ben ik zo dom geweest om niet te weten dat een spiegel rechts dus meer naar achteren zit. Gelukkig niet op een gespoten deur. Verder ga ik ze ook nog hoger zetten en naar achteren verplaatsen. Toch mooier.
Afbeelding

Afbeelding

Re: Soms doe je gekke dingen, nieuw project “outlaw”

14 jun 2023 20:19

Gefeliciteerd en 1974 pracht jaar!!

Re: Soms doe je gekke dingen, nieuw project “outlaw”

14 jun 2023 21:41

Wat is dit toch een gave auto 8)
Plaats een reactie