Geluid navigatie aftermarket android systeem is zacht
Auteur
Bericht
Offshore
Porsche 987 3.2 zwart
Assen
Geluid navigatie aftermarket android systeem is zacht
In mijn boxster 987 zit een aftermarket android systeem Echter als ik FM of Google navigatie gebruik is het geluid zacht Alles geprobeerd ook div instellingen , ik krijg het niet voor elkaar . Heeft iemand hier ook ervaring mee en welke setting is dan de oplossing ?
Bedankt alvast Groet Freddy
23 okt 2025 19:36
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
Re: Geluid navigatie aftermarket android systeem is zacht
Navigatie via de telefoon? Al geprobeerd om volume tijdens de gesproken instructie harder te zetten?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
23 okt 2025 20:02
Offshore
Porsche 987 3.2 zwart
Assen
Ja dit ook gedaan als de spraak weg is dan komt het muziek er dubbel zo hard uit
23 okt 2025 20:39
Ehombie
996 c4 2002
Omg. Venlo
Over welk aftermarket android systeem hebben we het? ik ga even vanuit dat je niks via een aux kabeltje hebt lopen.
ik heb eens een android systeem van ali in een kia rio gezet en hier kon ik met een pincode in een "software laag" boven de android als ware instellingen aanpassen van de unit.
ik moest in dat menu de stuurbuttons configureren. volgens mij zat er ook iets van volume regeling bij...(maar dat alweer even geleden)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum