Nou, zit niet echt mee moet ik zeggen

. Alles eraf gehaald om het rs dynamolager te monteren. Bij plaatsen blijkt dat deze minder ver op de as van de dynamo gaat dan het reguliere lager. Dat lijkt me niet te kloppen. Mijn aanname , assumption is the mother of all verrek, was plug en play maar wellicht hoort er bij een rs ook een andere(dunnere) dynamo as. Dus maar weer teruggebouwd en toen brak er 1 van de 3 draadeinden af waar je de 1e schijven mee vastzet. Grrrr. Verder wel afgemonteerd met snaren en al en maandag maar ff bij the mechanic in voorburg , is 5 min fietsen bij mij vandaan, voor tips en trucs.
Wel is iig duidelijk dat de sensor voor de snaar hoort bij de 1e (gezien vanaf de dynamo) sleuf. Dus ook al lukt de modificatie dan werkt deze zoals het hoort. Is achteraf gezien ook wel logisch. De 1e snaar drijft de koelfan aan. Als deze breekt dan is er een groter probleem dan als de snaar voor het opladen van de accu breekt.
Dus toch wel weer iets geleerd.
Ik laat de voortgang weten, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ik het door the mechanic in 1x laat doen

.
Nog ff wat anders: ik gebruikte de emoji’s vanuit het toetsenbord maar dan krijg ik een sql foutmelding. Is dat bekend en hoe is dat op te lossen?
Met de toetsenbord emoji’s zoals ik ze nu gebruik gaat het wel goed.