Subforum voor Audio, Navigatie en allerlei andere electronica in de auto
Plaats een reactie

Re: PCM3.1 Apple Carplay integratie

06 okt 2025 22:41

Is het goed te doen ? En is de handleiding duidelijk ?

07 okt 2025 0:43

Ik vond van wel. Alles is via hujnsite op YouTube te vinden. Kijk anders even in mijn topic over mijn 991.1 4s cabrio. Daar heb ik wat beschreven.

07 okt 2025 12:10

Dank je helemaal top

07 okt 2025 14:26

Inbouwen is prima te doen inderdaad, zie ook in dit topic https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=34&t=58345&start=25 mijn post over de inbouw en waar je goede instructies kunt vinden. Gezien je een 981 hebt zou alles hetzelfde moeten zijn als bij mijn 991.

Mocht je er niet uitkomen dan kan ik je eventueel helpen mocht dat nodig zijn. Voor nu heel veel succes!

28 okt 2025 14:42

Ik heb een eigen inbouw gedaan met een setje van Aliexpress. Wel wat uit- en inbouw werk en delicaat met printplaatjes te werken. maar als je weet wat je aan het doen bent, prima te doen.
Ik was voor minder dan 150EUR klaar.
En voorlopig doet dat het prima, al ettelijke ritten van uren gemaakt.

Audio is dan inderdaad wel via BT of aux. maar met spotify of radioapps werkt dat ook feilloos.
Afgelopen weekend een hapering gehad dat de tomtom app geen plattegrond gaf. maar na een keer herstarten was dat ook weer opgelost.

Eerder had ik wel gemerkt dat de stembegeleiding (voice) wat zacht is tov de radio/muziek. maar dat heb ik ondertussen in de instellingen van die carplayset kunnen aanpassen naar wens.

Weet niet wat mr12 kost om in te bouwern ondertussen.
Plaats een reactie