27 nov 2023 13:58
09 mei 2024 23:03
10 mei 2024 17:10
10 mei 2024 17:27
10 mei 2024 21:32
Johann schreef:Dan denk ik dat een of meerdere van je "ribbon cables" niet helemaal goed zit.
11 mei 2024 15:31
16 mei 2024 14:32
16 mei 2024 16:01
16 mei 2024 16:03
16 mei 2024 16:10
16 mei 2024 18:55
16 mei 2024 19:34
bjft schreef:Ik heb natuurlijk in een soortgelijk schuitje gezeten.
bjft schreef:Ik heb ervaren, dat het enige tijd én overredingskracht kost om spullen naar isudar te retourneren. Er komen eerst allemaal goed bedoelde adviezen. Uiteindelijk stemden ze (Kimi) er mee in dat ik het terugstuurde. Wel zelf de verzendkosten retour China (€39) betalen en daarna duurde het nog lang voordat het geld terug gestort werd. Ik heb daar een paar maal over moeten mailen. Uiteindelijk krijg je ook de verzendkosten die zij hebben gemaakt om het naar je toe te sturen niet terug. Ergo: ik was dik €70 kwijt en had nog niks.
bjft schreef:Op dit moment rijden we inmiddels 2 weken door Spanje en Portugal met de tomtom op de voorruit. Niet mooi. Geef ik direct toe. Maar wel zeer effectief.
bjft schreef:Succes met de afloop!
28 feb 2026 18:37
01 maart 2026 7:38
Nine-eleven schreef:De Isudar printplaat zorgvuldig ingebouwd, check, check, double check.
Maar . . . .
- geen geluid
- cd speler werkt niet meer (neemt wel een cd in en/of werpt 'm uit, maar er gebeurd verder niets)
- verder lijken diverse functies niet goed te werken, o.a. source houdt sommige gekozen bronnen niet vast
- kan wel apple carplay selecteren en alle apps (flitsmeister etc.) lijken te werken
- iPhone maakt wel verbinding via BT
- AUX en AUX BT geselecteerd
- PCM gereset
Momenteel een beetje ben ik zonder meerdere mogelijkheden.
Iemand tips & tricks ???
01 maart 2026 10:53
Johnnysc schreef:Op dit moment heb ik de radio via de pcm en Waze via Carplay. Gevolg is dat de meldingen via Waze niet doorkomen. Dit geldt overigens ook als ik de app van een radiostation op Carplay aanklik, het geluid is van de radiozender op de pcm. Moet dus nog uitzoeken hoe ik het geluid allemaal via Carplay kan laten lopen want ik ga er maar vanuit dat dan ook de Waze meldingen doorkomen.
01 maart 2026 21:44
Ticcie schreef:Johnnysc schreef:Op dit moment heb ik de radio via de pcm en Waze via Carplay. Gevolg is dat de meldingen via Waze niet doorkomen. Dit geldt overigens ook als ik de app van een radiostation op Carplay aanklik, het geluid is van de radiozender op de pcm. Moet dus nog uitzoeken hoe ik het geluid allemaal via Carplay kan laten lopen want ik ga er maar vanuit dat dan ook de Waze meldingen doorkomen.
Ik denk dat alle after market systemen hier last van hebben, je kiest de ‘audiobron’ van CarPlay of van de radio en ze kunnen niet worden gemixed. Ik heb ervoor gekozen om een radiotuner app te installeren: die kun je dan ook via CarPlay bedienen en luisteren en dan heb je geen gezeur met waze, FM etc.
02 maart 2026 15:08