Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 16:38



Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Becker Indianapolis 7920 met Yatour 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Becker Indianapolis 7920 met Yatour
Nou was ik helemaal blij met mijn Yatour. Direct aangesloten op de Becker. En ik heb even kunnen genieten van het functioneren. De rode led brandde. De mappenstructuur werd herkend. Het speelde prima. 5 minuten. En toen hield het op.
Af en toe knippert het ledje met een vast ritme, heel af en toe herkent de radio de Yatour. Maar de meeste tijd gebeurt er helemaal niets. En brandt het rode ledje ook niet. Ik heb twee stekkers aan de kabel van de Yatour zitten, die keurig in de radio passen. Het hele spul is nieuw. De kabels komen ook zo uit de verpakking. Natuurlijk heb ik zitten denken aan een kabelbreuk of een probleem met de stekkers en meestal vind je die wel als je de kabel alle kanten op gaat "buigen". Bood helaas geen soelaas.
Er is hier in een ander topic ook al eens gesproken over het probleem met het aansluiten van een Yatour. Maar die deed het helemaal niet en het was een andere radio. Die van mij deed het wel. Helaas slechts enkele minuten.
Of moet de Becker op de één of andere manier verteld worden dat er zo'n Yatour aangesloten is? Maar hoe dan?
Wie heeft raad.


11 okt 2017 19:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Hellevoetsluis
Bericht Re: Becker Indianapolis 7920 met Yatour
Toevallig ben ik ook met yatour bezig maar dan of het op een PCM 2.0 mogelijk is. In die zoektocht heb ik gelezen dat je de Becker idd moet laten weten dat er een cd wisselaar aangesloten is. Maar hoe dat precies ging weet ik niet meer. Wel dat je 1 knopje geruime tijd in moest drukker om in dat menu te komen om het te veranderen. Daarin moest je van een 0 een 1 maken en dat je contact uit zetten en was dat klaar. Ga is kijken of ik wat voor je kan terug vinden. Heb je via aliexpress besteld?


12 okt 2017 17:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 S Coupé, ex 996 MKII
Bericht Re: Becker Indianapolis 7920 met Yatour
Handleidingen voor Becker radio's zijn gewoon te downloaden.. Succes
_________________________________________
De precisie 911


12 okt 2017 19:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Becker Indianapolis 7920 met Yatour
Ik heb het instructieboekje van de Becker al geraadpleegd. Daar kan ik tot nu toe helaas niets over vinden. Maar ik zal het boekje nog eens een keer door vlooien.


12 okt 2017 20:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Becker Indianapolis 7920 met Yatour
Oke e en een aanvulling. Bleek bij nader inzien dat mijn boekje van net een ander type is. Dus net even de goeie down geklooid van internet. Pagina 66 geeft uitleg. Als de wisselaar (in dit geval de yatour) is aangesloten dan zou je onder in het scherm de letters cdc moeten zien. En dat gebeurt dus niet. Kennelijk maakt de yatour geen contact met de radio. Ja en dan houdt het natuurlijk op.


12 okt 2017 20:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Becker Indianapolis 7920 met Yatour
Heb je pagina 74 ook gelezen? Resetten van de cd-wisselaar.


15 okt 2017 9:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Becker Indianapolis 7920 met Yatour
Ja. Helaas geen resultaat. Ik heb niet het idee dat het aan de Yatour ligt maar aan de Becker. De Yatour is inmiddels met een nette oplossing retour onderweg naar de vorige eigenaar.


15 okt 2017 11:18
Profiel
PorscheForum Rakker
1991 964 carerra 2
Rijswijk
Bericht Re: Becker Indianapolis 7920 met Yatour
Lijkt meer en meer op een Neetour! (Sorry voor vervuiling van topic).


15 okt 2017 12:09
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Becker Indianapolis 7920 met Yatour
Haha ja mooie woordspeling


15 okt 2017 12:48
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.