Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 22:06



Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
gezocht beter licht voor mijn 911 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1990 964 C4
Den Haag
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Hierbij wat foto's van mijn 9eleven headlights. Voor deze set heb ik al een erg mooie 964 in gedachten waar ze erg mooi in zullen staan.
Ik ben nu ook in het bezit van de eerste door 9eleven in Europa geleverde 'Night Bloomer'. De door hen aangepaste OEM 911 reflector ('74-'86) met ingebouwde backlight LED verlichting.
Omdat deze niet in een 964 zal passen, denk ik erover om deze hier op het forum te koop aan te bieden. Ik zal hem in een apart draadje te koop aanbieden.

ROB

mod by horn - eigenschappen van de foto ipv de pagina gebruiken en de laatste [img]schrijven%20als[/img] :idea: Foto's even zichtbaar gemaakt :salut:


24 dec 2017 14:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
:salut:

Als je even in mijn bericht op [quote] klikt zie je hoe ik het gedaan heb :wink:


Laatst bijgewerkt door WillemB op 24 dec 2017 15:19, in totaal 1 keer bewerkt.



24 dec 2017 14:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1990 964 C4
Den Haag
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Bedankt Willem! Ik krijg het vast nog wel een keer door :oops:


24 dec 2017 15:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Ik heb het gisteren nog uitgelegd, vorige pagina.....Niet gelukt, helaas.


24 dec 2017 15:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1990 964 C4
Den Haag
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Hardleers......maar inmiddels heb ik het door (zie de te koop aangeboden reflector).
En dat terwijl het toch zo eenvoudig is............als je het eenmaal door hebt.
Zijn er ook dergelijke instructies voor het plaatsen van een video? Hoe groot mag een video file zijn? en met welk programma maak je die kleiner in omvang?


24 dec 2017 15:26
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Video plaatsen kan meen ik alleen door iets van YouTube te linken :popcorn:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


24 dec 2017 18:02
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Rob911SC schreef:
Hi Peter,
In heb de ‘Phoenix Custom 911 fixtures’ gekocht. Ze zijn dus voorzien van de 4 kleine LED dagverlichting lampjes en ik heb ze helemaal in het satijn zwart laten uitvoeren omdat ik dacht dat dit wel mooi zou hebben gestaan op mijn zilverkleurige SC. Ik heb niet de geïntegreerde knipperlichten laten instaleren.
‘Zou hebben gestaan’ , omdat je hier elders wellicht hebt kunnen lezen dat mijn SC anderhalve week geleden in de brand bij Rovako aan zijn eind is gekomen, zelfs voordat ik,de koplampen heb kunnen instaleren.
Op dit moment ben ik dus meer bezig met verzekeringstechnische onderhandelingen dan met koplampen.
Ik houd de koplampen vooralsnog op de plank om ze wellicht later in een opvolger te plaatsen.

Ik kan eenieder die interesse heeft in de producten van 9eleven alleen maar adviseren om eens met Lee DelRosario (de man achter dit bedrijf) contact op te nemen. Hij is een erg aardige vent met oprechte interesse in alles wat 911 heet en luchtgekoeld is.



Ik lees nu pas je reactie en het spijt mij om te horen wat er met jouw Porsche is gebeurd ik hoop dat alles netjes wordt opgelost door de verzekering. Ik heb inmiddels al met Lee gesproken en ik ka niet anders zeggen dat het inderdaad een liefhebber is en een zeer mooie upgrade levert voor de koplampen.


29 dec 2017 19:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
minics schreef:
Bedoel je met " deze oplossingen...." de Philips vervangingslampen of de lichtunits van 9eleven ?
De vervangingslampen zijn gewoon plug en play en geven geen probleem bij APK. Zie eerder bericht op deze pagina van Flash en Johann.

Ik bedoelde beiden, maar het antwoord heb je al gegeven. Thx :thumleft:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


30 dec 2017 18:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Wat een geld zeg - bijna USD 2.000 ....

Inwendig schoonmaken van je originele koplampen kan ook een enorm verschil maken.
Bij mij zat er na 25 jaar een waas van aanslag aan de binnenkant van het glas, die je pas echt ziet als je er een doek alcohol overheen haalt.
Idem heel voorzichtig de reflector schoongemaakt - geeft ook en frissere aanblik op de voorkant.
Of setje nieuwe monteren.
_________________________________________
Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig


09 feb 2018 14:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 996 cabrio, 7 Volvo's, een Land Rover 110 en een Toyota Hybride...
Frankrijk: Champagne gebied
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Ik heb in mijn Volvo 940 slechts de H4 pitjes vervangen door LED pitten, en dat is een enorme verbetering, terwijl het uiterlijk hetzelfde blijft. Tot het donker is en je de koplampen aanzet: een enorme verbetering! 4000 lumen per kant...Het betreft leds met 6 leds aan elke kant en die zitten exact op de plaats van het filament van een H4, en koperen strips als koeling . Je moet natuurlijk niet de goedkoopste hebben, een vriend heeft een setje in NL besteld en betaalde rond de 120 euro. Ik heb ze van Ali en betaalde iets van 70 euro. De APK meester in Nederland en in Frankrijk was lovend over het lichtbeeld en keurde de auto's goed, voor de wetgever is het volgens lange discussies op het Volvo forum illegaal. Dat geldt trouwens ook voor de meeste LED koplampen in aftermarket vorm, zonder een keur mag je ze niet gebruiken, alleen een E keur is niet voldoende..

In mijn 996 komen ze ook weer...
_________________________________________
"Overstuur" is geen beschrijving van mijn gemoedstoestand hoor!


28 maart 2018 21:38
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: gezocht beter licht voor mijn 911
Vind dat Ruf wel de mooiste aftermarket koplampen heeft gemaakt (voor de types t/m 964 zegmaar).
Modern wat toch goed bij de klasssieke look past imho.
Helaas (nog) niet los te koop.

Goed te zien in het filmpje vanaf 8.35 minuut
https://www.youtube.com/watch?v=hfpm-o1fNsY#action=share
_________________________________________
what is understood
need not be discussed.


28 maart 2018 22:14
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: outletvalve


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.