Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:21



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Bluetooth voor een standaard PCM 3.0 systeem 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Bluetooth voor een standaard PCM 3.0 systeem
Hallo,

Ik heb een vraag, mijn porsche cayman 987.2 met de PCM 3.0 heeft geen bluetooth, geen aux, geen usb en ook geen ipod verbinding.
Kan iemand mij vertellen hoe ik in hemelsnaam muziek kan streamen doormiddel van bluetooth. :? haha
En niet doormiddel van een FM transmitter, yatour heeft jammer genoeg alleen maar opties voor oudere porsche radio's.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, ben niet zo van de radio zenders haha

alvast bedankt voor de reacties :salut:


10 jan 2021 2:36
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
997.2 Carrera 2 S
Bericht Re: Bluetooth voor een standaard PCM 3.0 systeem
Ik heb dezelfde uitdaging. Wel bluetooth voor telefoon, maar alleen voor gesprekken en synchroniseren van gesprekken en telefoonboek. PCM 3.0 ondersteunt geen audio over bluetooth via A2DP oid. Heb op AliExpress deze bluetooth dongle gescoord voor aansluiting op de aux-ingang: https://m.nl.aliexpress.com/item/100500 ... _id=&is_c= Aux is bij mij wel te selecteren, maar er is geen aansluiting. Deze dongle zou tussen de PCM en de quadlock aansluiting moeten passen. Moet nog even checken of de pinout klopt. Wil niet aan de draadboom komen, vandaar deze oplossing… kan er dan zo weer tussenuit. Het idee is om 2 bluetooth connecties te hebben; 1 voor de telefoon integratie en 1 voor audio. Weet nog niet of het gaat werken, maar laat het weten als ik eens tijd heb gevonden om het uit te proberen. En het ding kost maar 10 euro, dus misschien sws het proberen waard.


07 mei 2021 14:31
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
997.2 Carrera 2 S
Bericht Re: Bluetooth voor een standaard PCM 3.0 systeem
En anders blijf ik maar mp3 DVD’s branden ;-)


07 mei 2021 14:34
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Bluetooth voor een standaard PCM 3.0 systeem
Ik heb ook al aux , met in het dashboard kastje een boxje met een witte en rode ingang en een USB kabeltje. Weet bij god niet wat het is. Jullie? Ik weet niet hoe ik een foto moet versturen


16 mei 2021 22:43
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.