Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 17:27



Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
oliedruk uit voertuigmenu (display)verdwenen - Macan 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht oliedruk uit voertuigmenu (display)verdwenen - Macan
Ik heb een Macan II ,in het voertuigmenu is de oliedruk verdwenen , als ik naar instellingen ga , display daar kan men tot 4 regels van het voertuigmenu instellen echter bij de te kiezen regels is de oliedruk verdwenen al de rest staat er nog om te selecteren zoals olietemp, koelvloeistoftemp, boordspanning, kompas enz...
Ik heb met mijn tweede contactsleutel geprobeerd en met deze staat oliedruk wel nog in het voertuigmenu ,na het starten en contact afleggen is de aflezing oliedruk bij de tweede contactsleutel nu ook verdwenen en eveneens ook niet meer in te stellen daar de oliedruk nu ook verdwenen is bij instellingen (te selecteren regels) ???


25 okt 2021 18:46
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: oliedruk uit voertuigmenu (display)verdwenen
Is het niet stiekem ‘s nachts een elektrische geworden?…. :D

Bizar. Ben benieuwd wat de oplossing is.
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


25 okt 2021 19:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: oliedruk uit voertuigmenu (display)verdwenen - Macan
Niet toevallig bij de dealer geweest?
Heb inmiddels 2x meegemaakt dat de verkeerde software was gedownload waardoor ik 1x met een lege tank stond (volgens de meter nog 35%) en 1x geen turbodruk kon aflezen omdat de software van een normale Carrera was gedownload.
Overigens beide keren met een 997


25 okt 2021 20:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
MI16, 760i, 2000GTV Bertone, X6 Act. Hybr. , 991 Black edition, Tesla M S LR
Bericht Re: oliedruk uit voertuigmenu (display)verdwenen - Macan
Kan je via obd controleren of er in het menu bij oilpressure in display bijvoorbeeld enabled/ disabled aan te vinken is ?


25 okt 2021 20:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: oliedruk uit voertuigmenu (display)verdwenen - Macan
Ik ga bij een onafhankelijke dealer, ze hebben er tot nu toe geen oplossing voor,ze gingen het navragen bij een officiële porschedealer.
Het is een wagen die ingevoerd werd uit Duitsland.


25 okt 2021 22:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: oliedruk uit voertuigmenu (display)verdwenen - Macan
Er is een after market trekhaak (Brink) op de wagen geplaatst, volgens ik lees op buitenlandse forums zijn daar nogal wat problemen mee na het inlezen van de trekhaak kunnen er nogal wat storingen voorkomen in het voertuigmenu.


26 okt 2021 13:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: oliedruk uit voertuigmenu (display)verdwenen - Macan
Het is me gelukt de oliedruk terug in het voertuigmenu te zien door naar fabrieksinstellingen te gaan, bij fabrieksinstellingen staat standaard regel 1 koelvloeistoftemp., regel 2 olietemp., regel 3 oliedruk.
De oliedruk is nog steeds niet te veranderen van regel omdat deze nog steeds niet in het keuzemenu zit voor de regel aanpassing. Voorlopig ben ik hier tevreden mee en wacht het antwoord af van de dealer.


26 okt 2021 16:12
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.