Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 9:41



Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Cruise control of adaptive cruise control 992? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
992 Cabrio, Mj 2023
Bericht Cruise control of adaptive cruise control 992?
Komende week lever ik de definitieve lijst aan v.w.b. de opties op de aanstaande nieuwe 992.
Ik ben er wel zo'n beetje uit mmaar worstel nog met CC (standaard) of ACC (optie).

Ik reed laatst in een auto met ACC.
Ook bij zeer voortijdig van de rechter naar de linker rijstrook wisselen begon de ACC al te vertragen terwijl de voorganger nog een eind voor me reed.
Bloedirritant dus.

De CC heeft daar geen last van.
Ik rijd al jaren op CC en het gebruik is een automatisme geworden.
Maar de ACC heeft wat aardige features.

Zijn er ervaringsdeskundigen met een 992 die mij wat meer kunnen melden over ACC in de praktijk?
Alvast dank!


30 jan 2022 21:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Cruis control of adaptive cruise control 992?
Ga je de auto inzetten als daily en hoe lang wil je hem graag houden?

Ik ben ervan overtuigd dat het een optie is waarvan je bij fileverkeer snel de voordelen zal inzien en de kost bij herverkoop terug zal “verdienen”. Voor een hobby auto om lang te houden zou het me niet veel kunnen schelen, maar op een dagelijkse auto zou ik na 3 jaar (Auto Pilot Assist systeem van Volvo) nooit meer zonder willlen.
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


30 jan 2022 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: Cruis control of adaptive cruise control 992?