Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 21:36



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Nog een keer Yatour 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Nog een keer Yatour
Er zijn van die dingen die je blijven bezighouden. Ik heb een mooie Becker 7920 die MP3 cd's afspeelt. Prima. Maar je zit nog steeds met die cd's. Met een Yatour zou je dat kunnen ondervangen en kun je muziek afspelen vanaf een SD-card.
Ik heb al eens een Yatour aangeschaft via een forumlid en ook weer teruggestuurd omdat ik het niet aan de gang kreeg. Na veel zoeken kwam ik er uiteindelijk achter dat het wel zou moeten kunnen, maar dat ik de verkeerde gebruiksaanwijzing had........
Dus nu toch een Yatour aangeschaft. Vanmorgen binnen. Aansluiten. Nee dus.
Ik heb een Klangpakket van Nokia in de auto en de uitgangen voor de Yatour worden gebruikt voor de versterker. Ik kan de normale luidsprekeruitgangen niet gebruiken want dan blaas ik de radio op.
Fotootje bijgevoegd. Rood omcirkeld is de aansturing van de versterker. Groen zou de aansturingg van de cd-wisselaar moeten zijn, dus ook voor de Yatour.
Als ik de aansluitingen op de Yatour zie dan is er een stekker voor de voeding en eentje voor de aansturing van de muziek/telefoon. Wie gaat mij op weg helpen.

Afbeelding


04 aug 2022 12:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Nog een keer Yatour
Heb deze bij een CDR22 gehad. Maar die had geen klangpakket. Wellicht eens contact opnemen met Carinterface? Deze partij verkoopt de Yatour, heb ik m destijds ook vandaan gehaald.

Dit is aansluitschemaatje van Yatour, maar die zul je ongetwijfeld hebben :thumleft:

80734
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


04 aug 2022 12:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Nog een keer Yatour
Klopt. Daar heb ik hem ook vandaan. Ik heb ze al een mailtje gestuurd zoals ze via het antwoordapparaat laten weten.
Ik wacht het wel even af. Maar ik dacht op voorhand maar even de encyclopedie van PF raadplegen. Je weet maar nooit.


04 aug 2022 12:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: Nog een keer Yatour
Ik heb via carinterface destijds een mr12volt aangeschaft voor mijn 987.1 Boxster S met CDR 24. Professioneel laten inbouwen: werkte niet, maar zou volgens website en klantenservice toch echt moeten werken. Na heel veel tijd en geld geïnvesteerd te hebben kwam via de fabrikant uit China het hoge woord eruit: niet geschikt voor de CDR 24 zonder CD wisselaar en zonder Bose. Staat nu ook op de website van carinterface.
Het kan dus zijn dat sommige combinaties van hardware niet compatibel zijn met aftermarket apparatuur, waarschijnlijk vanwege missende componenten of iets dergelijks. Dat is van te voren niet altijd duidelijk.


04 aug 2022 13:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 986 2.7 Tiptronic
Midden-Brabant
Bericht Re: Nog een keer Yatour
Ik heb ooit ook zo'n yatour gehad. Was wel in een skoda :)

Werkte wel. Maar minpuntje was dat er maar 6 mapjes op sd kaart gezet konden worden (geen submappen) maar wel 100-den mp3tjes in die mappen. Bruikbaarheid dus wat beperkt. BT module sneuvelde na 2 jaar :cry:

Verder wel oké device :mrgreen:


04 aug 2022 18:44
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.