Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 23:03



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
PSM failure 955 turbo 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
995 turbo
Zoetermeer
Bericht Diagnose - PSM failure bij KJN 955
Vraagje ik heb een psm failure storing in mijn 955 turbo. Nu heb ik een Durametric scanner en heb ik geprobeerd om het probleem uit te lezen maar ik denk dat het niet de juiste scanner is.(ik kom niet in de module om BV triptronic of de PSM en Electric module uit te lezen. Algemene fouten zag ik wel wel. Kan iemand mij misschien helpen. Ik woon omg Zoetermeer. Het gekke is ik merk niks onder het rijden geeft niks anders aan.
Thanks.(zie nu dat het in de verkeerde rubriek staat sorry)
Sven


Laatst bijgewerkt door Slowstart op 24 sep 2022 14:23, in totaal 1 keer bewerkt.



24 sep 2022 14:15
Profiel
PorscheForum Rookie
995 turbo
Zoetermeer
Bericht Re: Diagnose
Datum voor naar de dealer staat al maar kan pas de 5-10-2022. Ik zou nu even willen weten wat ik kan verwachten.


24 sep 2022 14:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht Re: Diagnose
Als je zin hebt om naar zeeland terijden ben je welkom. Psm storing komt vaak door lage accu spanning of accu los geweest. Meestal voor je de straat uit bent weer opgelost


24 sep 2022 14:57
Profiel
PorscheForum Rookie
995 turbo
Zoetermeer
Bericht Re: Diagnose - PSM failure bij KJN 955
Ja dat heb ik als eerst geprobeert ind accu ook nog aan de druppellader gehad. ik rij te weinig eigenlijk de accu is een jaartje oud. En een rit naar Zeeland ja dat doe ik voor de zekerheid maar niet dan. Je weet het niet natuurlijk


24 sep 2022 21:26
Profiel
PorscheForum Rookie
995 turbo
Zoetermeer
Bericht PSM failure 955 turbo
Vraagje ik heb een psm failure storing in mijn 955 turbo. Nu heb ik een Durametric scanner en heb ik geprobeerd om het probleem uit te lezen maar ik denk dat het niet de juiste scanner is.(ik kom niet in de module om BV triptronic of de PSM en Electric module uit te lezen. Algemene fouten zag ik wel wel. Kan iemand mij misschien helpen. Ik woon omg Zoetermeer. Het gekke is ik merk niks onder het rijden geeft niks anders aan.
Thanks


24 sep 2022 21:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.