Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 13:58



Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Kofferbak panamera 970 sluit niet meer 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Kofferbak panamera 970 sluit niet meer
Goedendag mijn naam is Johan en ik ben sinds 3 maanden in het bezit van een Porsche panamera 970.Na een paar dagen ratelde de distributie ketting.Garage nieuwe ketting gemonteerd,(Bovag garantie)en de monteur moest alleen nog een proefrit maken.Tijdens de proefrit breek de nokkenas in tweeën.Na 2 maanden eindelijk gemaakt en op vakantie naar Portugal.Nu sluit mijn kofferbak niet meer goed af.Vanmorgen uit bed gebeld omdat mijn alarm de hele ochtend af ging.Weet iemand wat dit kan zijn?bvd Johan


08 jan 2023 14:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Kofferbak panamera 970 sluit niet meer
Hoi Johan. Wat vervelend. Klinkt als een auto waar je tot nu toe veel pech mee hebt. Ik kan je niet helpen, maar het is hier goed gebruik om je eerst even voor te stellen (liefst met een foto van je Porsche).
Voorstellen kan in dit topic: viewforum.php?f=23
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


08 jan 2023 15:56
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Kofferbak panamera 970 sluit niet meer
Sorry maar ik dacht dat ik mij bij mijn eerste bericht moest voorstellen.Daarom begon ik met :Goedendag mijn naam is Johan.Ik wacht wel tot vanavond mijn zoon komt ,en die weet denk ik wel hoe dat moet.Ik ben bijna 71 jaar en ben niet opgegroeid met computers en internet.Ik moet nog een hoop leren.Gr Johan


08 jan 2023 16:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C2 958 Cayenne 970 Panamera 4 991 C4S X51 971 Panamera ST
Bericht Re: Kofferbak panamera 970 sluit niet meer
Beste Johan,

Als je kofferklep niet automatisch tot in het slot dichtvalt, zou je hem wel nog door de motor heen dicht kunnen duwen tot het slot grijpt. Ik ga ervan uit dat je een gemotoriseerde kofferklep hebt.

Wanneer je tijd hebt, bij een dealer even opnieuw laten afstellen.
Of met het boekje erbij het openen en sluiten even resetten.

Succes.
_________________________________________
Wat is beter dan een Porsche?
Twee Porsches...


08 jan 2023 19:44
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Kofferbak panamera 970 sluit niet meer
Bedankt allemaal voor de reacties.Vandaag naar de porsche garage in Vigo Spanje geweest .Ik zou gebeld worden voor een afspraak over minimaal 3 weken.Dus weer terug naar Portugal waar mijn zoon een afspraak had voor volgende maand de Porsche mamba groen te laten spuiten.Wat wil het toeval ,er werkte een nieuw personeelslid die meer dan 20 jaar bij de Porsche in Portugal had gewerkt.Volgens hem zat er water in de spoiler bak .Compressor gepakt en door gespoten.Alleen maar modder en blubber kwam eruit.Door gespoeld en Storringen weg ,en sluit weer prima.En dat hele voor niks.Wat een service in Portugal.
MVG Johan


09 jan 2023 18:50
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Kofferbak panamera 970 sluit niet meer
Ik vergeet nog te vermelde dat de officiële Porsche Dealer in Vigo Spanje De Kleurcode mamba green metallic niet wilde of misschien niet kon geven.Dus weet iemand daar de Kleurcode van?
MVG Johan


09 jan 2023 21:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Kofferbak panamera 970 sluit niet meer
M6S, zie de link https://www.colors.rs/colorsearch?tag=Q ... rchtype=rs


09 jan 2023 22:13
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ppua


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.