Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 apr 2024 13:47



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Xenon verlichting 996 defect 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 S Coupé, ex 996 MKII
Bericht Xenon verlichting 996 defect
Mijn Xenon lamp aan de bijrijders zijde brandt niet meer. De lampen heb ik voor twee en half jaar geleden vervangen. Nieuwe lampen geprobeerd maar helaas.. Er zit wel spanning op de lamp want bij het aanzetten knippert de lamp kort. De ballast is naar mijn idee kapot en ik heb een nieuwe besteld. Iemand hier ervaring mee of andere tips?

81835


01 jul 2023 19:58
Profiel
PorscheForum Rakker
996 c4 2002
Omg. Venlo
Bericht Re: Xenon verlichting 996 defect
zou goed kunnen...als plus en massa en evt signaal naaar de ballast zijn geverifieerd zal de ballast wel aan zijn eind zijn. (ken het stroomschema nog niet...)

die massa op foto ziet er overigens ook niet al te fris uit....


02 jul 2023 8:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 S Coupé, ex 996 MKII
Bericht Re: Xenon verlichting 996 defect
De massa heb ik Idd (na het maken van de foto) al even losgehaald en even geschuurd en ingespoten met contactspray.
_________________________________________
De precisie 911


02 jul 2023 12:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 S Coupé, ex 996 MKII
Bericht Re: Xenon verlichting 996 defect
Nieuwe ballast ontvangen. Deze maar even monteren vanavond dacht ik. Koplamp nog even geprobeerd maar helaas. Koplamp eruit gehaald en alles eerst goed schoongemaakt en contacten ingespoten. Voordat ik de nieuwe ballast wou monteren nog even de koplamp weer gemonteerd en, gewoon werkende xenon verlichting :cheers:
_________________________________________
De precisie 911


04 jul 2023 21:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
981 Spyder, ex-993 2S, ex-996 MK II C2
Bericht Re: Xenon verlichting 996 defect
Alfred996MKII schreef:
Mijn Xenon lamp aan de bijrijders zijde brandt niet meer. De lampen heb ik voor twee en half jaar geleden vervangen. Nieuwe lampen geprobeerd maar helaas.. Er zit wel spanning op de lamp want bij het aanzetten knippert de lamp kort. De ballast is naar mijn idee kapot en ik heb een nieuwe besteld. Iemand hier ervaring mee of andere tips?

81835



het kan hem ook in de schakelaar links op het dashboard zitten, maar dan zou je verwachten dat beide lampen het niet doen. Hele schakelaar is niet duur als je hem bij VW koopt .... 100% gelijk aan Porsche maar factor 4 goedkoper ;-)


05 jul 2023 23:38
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.