| | www.porscheforum.nl | https://www.porscheforum.nl/ |
|
| Upgrade alarm in 991.2 van 2G naar 4G https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=34&t=59813 |
Pagina 1 van 1 |
| Auteur: | Clueless [ 07 jun 2026 8:13 ] |
| Berichttitel: | Upgrade alarm in 991.2 van 2G naar 4G |
Hoi, Volgend jaar wordt ook in Nederland het 2G netwerk uitgeschakeld en dan doen de volgsystemen van veel alarmen het niet meer. Onder andere het veelgebruikte VTS systeem in de 991.2. Heeft iemand al uitgezocht of het alarm voordelig te vervangen is? Ik heb vanauit Porsche nog niks ontvangen maar ik neem toch aan dat er erg veel systemen een upgrade willen hebben. Vooral ook omdat in Zweden en Zwitserland het hele 2G nu al uitgeschakeld is. MAG, Milo |
|
| Auteur: | Olaf [ 07 jun 2026 8:31 ] |
| Berichttitel: | Re: Upgrade alarm in 991.2 van 2G naar 4G |
Heb je een volg-systeem plicht, of wil je het gewoon functioneel houden Indien het een eis van je verzekering is, vraag of ze in plaats van dat systeem akkoord gaan met een systeem van Lo-Jack Benelux … .. geen geklooi met de originele/huidige bedrading in je auto en relatief goedkoop |
|
| Auteur: | Clueless [ 07 jun 2026 9:22 ] |
| Berichttitel: | Re: Upgrade alarm in 991.2 van 2G naar 4G |
Het gaat mij erom dat het blijft werken. Ik heb al een systeem van Faringwell voor de verzekering maar kan het slecht hebben dat het originele systeem niks meer doet. |
|
| Auteur: | Olaf [ 07 jun 2026 13:02 ] | |||||||||||||||||||||||||||
| Berichttitel: | Re: Upgrade alarm in 991.2 van 2G naar 4G | |||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
| Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|