Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
19 maart 2006 5:20
Ik ben de zoveelste die dit vraagt, nog geen sluitend antwoord op gevonden dus probeer het ook een keer:
Is er een bedrijf in NL of Belgie die onze Fuchsen kan restoreren, dwz glasparelen, polijsten, anodiseren en tenslotte spuiten? Beetje onhandig om ze op te sturen naar de States om ze te laten doen door Harvey Weidman (Fuchs guru!).
Alvast bedankt voor de reactie!
Cees
PS hoe krijg ik een fotootje bij dit berichtje....
19 maart 2006 11:16
Heb je er ongeveer Euro 850,- voor over?
Want dat kost gemiddeld een goede restauratie van een set Fuchsen inclusief anodiseren.
19 maart 2006 21:34
Erwin schreef:Heb je er ongeveer Euro 850,- voor over?
Want dat kost gemiddeld een goede restauratie van een set Fuchsen inclusief anodiseren.
En welk adres raad jij aan?
19 maart 2006 21:55
Kijk ik niet van op die 850 Euro, Weidman in de USA rekent zo'n 200$ per velg, komt het heen- en weer transport nog overheen plus de paar maanden dat je de velgen moet missen. In Duitsland rekent
www.felgen-service.de zo'n 150 Euro per velg maar ik weet niet of hij de originele '73 RS look voor elkaar krijgt, dat heeft hij althans nog nooit gedaan. In Engeland is er een bedrijfje dat ze voor gemiddeld 180 pond doet....Misschien is het wijs om ze hier te laten glasparelen en polijsten en het anodiseren in Engeland te laten doen. Maar ik blijf liever voor alles hier in Nederland. Adressen welkom!
Groet,
Cees
20 maart 2006 9:38
Machinefabriek Buitenhuis te Weesp,
Mvg,
Gerko Hoek
20 maart 2006 11:08
veertientien schreef:USA rekent zo'n 200$ per velg
Een koopje dus... want dat versturen kost ook bijna niets.