Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
11 mei 2014 12:54
Dat is nog eens goedkoop
03 jun 2014 15:03
Mijne is best flink verlaagd maar stuurt nog steeds heel strak ook op hoge snelheid. Zonder toeters en bellen. Zou prima moeten kunnen...
04 jun 2014 20:29
Ik ben zelfde route als lindemans paar terug gelopen, nieuwe sport dempers (zaten er orginieel ook onder) turbo stuurstangen, uitlijnen en uitwegen. Geweldige sturende auto nu. Zitten nog steeds 15" fuchsen onder (de ballon banden dus) rijdt er snaar strak mee en ook bij 220 prima te doen. Het is meer dat ik dan al weer snel afhaak om dat de remmen toch mid-80 zijn en de gemiddelde auto anno nu met Abs harder remt.
10 jun 2014 13:52
Ik heb bij mijn SC van 1978 ook geleidelijk aan alles vernieuwd en/of opgewaardeerd en ik heb een andere auto gekregen!
Lijstje van wat ik gedaan heb:
Turbo stuurstangen, Bilstein Sport rondom, poly bussen achter, rubber bussen voor, nieuwe fuseekogels, steering rack spacers,... en daarna alles afgesteld en uitgelijnd. (Ik rijd wel ook op 17" velgen)
Ik zou alleszins beginnen met de ophangingsrubbers voor en achter te vernieuwen alsook de dempers moesten deze lekken/geluid maken.
10 jun 2014 16:00
porsche964 schreef:...de gemiddelde auto anno nu met Abs harder remt.
Niet je auto de schuld geven omdat je zelf niet weet hoe je moet remmen
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.